ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4265.

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ

به پسرک میگم ماه های فصل پاییز چیا بودن؟

میگه مامان من هنوز مدرسه نرفتم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۰:۰۱ اقای متحیر
حق همیشه با پسرکه! :-)
پاسخ:
بله بله! :)
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۱:۲۶ ستاره جان
یا علییییی o___O
پاسخ:
ههه ههه!
راستی یه سر به وب واران بزن :)
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۰ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
پاسخ:
قربون تو :)
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۱:۵۴ آقاگل ‌‌
:)))
سوال سخت از بچه پرسیدین خب. مثل اینه که از دانشجوی سال اولی سری فوریه طلب کنن. :دی
پاسخ:
تشبیه جالبی بود! :))
۰۳ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۶ ملکه بانو
D:
پاسخ:
:)
راستی چیا بودند ؟^__^
به من بگین من طاقت شنیدنش رو دارم :)))


+
خدا حفظ کنه خانواده گرم شما رو 🌹
آمین


++
ستاره اومد ولی هر چی بهش گفتم یه پیام خصوصی بده گویا ندید :|
برای همین پیام خصوصی نداد و همچنان من منتظر اومدن مجددش و کامنت خصوصیش هستم :))
ممنونم بابت اطلاع رسانی :**

پاسخ:
بالام من خیلی وقته رفتم مدرسه دیگه این چیزا یادم نیس :))

مرسی عزیزم.

خب ستاره وبشو حذف کرده خصوصی هم که پیام بده دیگه نمیتونی بهش جواب بدی :(
۰۴ آذر ۹۶ ، ۰۹:۴۰ جنابــــــــ دچار
منظورش این بوده که پاییز باید بریم مدرسه!
پاسخ:
اصلا دقیقا منظورش همین بود :)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۱۶ جنابــــــــ دچار
چقدر من خوب میفهمم زبون بچه ها رو! :) چقدر من بچه است درونم! :))
پاسخ:
خدا کودک درونتون رو حفظ کنه! :)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۵ جنابــــــــ دچار
به همچنین :)
پاسخ:
متشکرم.
۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۶:۳۱ ستاره جان
۱. کامنت آقاگل چی نوشته میشه برام بگی؟ 
۲. خجالت بکش! واسه چی میگی دسترسیت به من از بین رفته؟ :/ واقعا خجالت بکش تنبل خانم
من دیشب به واران گفتم اووووووو تو از کی چی خواستی ! 😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
1. کدوم کامنت آقا گل؟ همین چطوری؟ چطورم؟!
2. برای اینکه اکانتت رو عوض کردی دومی رو اشتباهی حذف کردم دیگه نمیشد پیام بدم. باید پیام میدادی که پیجت بیاد بالا.
به واران هم همینو گفتم که تا به من پیام نده من نمیتونم براش پیام بفرستم.
3. خوب گفتی :دی
۰۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۶ ستاره جان
والا من با یک اکانت برات پیام میذاشتم که هنوزم هیستوریش بود 
الانم گذاشته ام تا بری چک کنی حاج خانمِ آینده! :) 
پاسخ:
من حذفش کرده بودم جانم! از کجا باید دوباره پیدات میکردم؟
نه آیدیتو داشتم نه تلتو!