ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4267.

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

حالم بده.

اعصاب ندارم.

از اینکه وقتی شاکی میشم دیگه نمی فهمم کی جلومه از خودم بدم میاد..

از مامان شاکی بودم به خاطر همیشه بهانه اوردنش برای نگهداشتن بچه ها.

به واقع در تمام طول این پنج سال شاید به اندازه ی تعداد انگشتان دست بوده باشه که به مامان بگم بچه ها رو بیارم،

و احساس نکنم بهانه میاره!

احساس نکنم من و من می کنه!

احساس نکنم باری رو دوشش میذارممممم.

بعد زنگ میزنه نقش مادر مهربان رو بازی میکنه و منو شاکی میکنه

شاکیِ شاکیِ شاکی!

از خودم بدم میاد و از مامان شاکی ام.

أه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
لوسی می