ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4273.

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

امروز رفتم دانشگاه،

استاد با یه جعبه از تو دبیرخونه اومد بیرون،

و منو دید.

منم واستادم سلام کردم.

استاد همینطور که با من سلام و علیک میکرد،

با جعبه ش رفت تو دیوار!

:)))



+وااااای غش کردم از خنده! مثل این فیلما :)))

فقط تونستم عذرخواهی کنم بابت اینکه به خاطر من رفت تو دیوار :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۲ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۵ بـانـوی بـرفـی
من اگه بودم از خنده نمیتونستم معرذرت خواهی هم بکنم 
خیلی باحال بود
پاسخ:
:)))
حالا خنده دارترش این بود که میگم شرمنده تون!
میگه چرا؟! :))
گفتم چون خوردین به دیوار! :))
۱۲ آذر ۹۶ ، ۲۱:۰۸ بـانـوی بـرفـی
وای لوسی چطوری تونستی حرف بزنی اگه من بودم باید یکی از زمین منو جمع میکرد
پاسخ:
:)))
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۴۱ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:)