ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4279.

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۲۴ ب.ظ

پسرک عزیزم اولین کار دستیِ مهدش رو آورد خونه

(البته خودش درست نکرده به مناسبت عید بهشون دادن)

و یه نصفه شیرینی هم باهاش آورد.

بهم میگه:

"اومدن شیرینی تعارف کردن،

گفتم میشه دو تا بردارم یکی رو هم ببرم؟

گفتن نه ممکنه به همه ی بچه ها نرسه،

برای همین من نصف شیرینی خودمو خوردم،

نصفشو آوردم برای شما که شما هم بخورین."



+بذار نگم که چه بر سر قلبم آمد.. بذار نگم..

+عیدتون مبارک.. دیر تبریک گفتن، بهتر از هرگز تبریک نگفتن است :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۶
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۳۸ بـانـوی بـرفـی
اخی پسرک مهربون😍😘😘
عیدتون مبارک
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم همچنین.
ای جانم :)))))

منم نوه میخوام {آیکن گریه زاری}
پاسخ:
ممنونم ان شالله به زودی در بهترین وقت نوه(!؟) دار هم بشین :)
۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ اقای متحیر
خدایا چه قلبی داره پسرک
خدا حفظش کنه
پاسخ:
:)
ان شالله که مهربون و عاشق بمونه :)
متشکرم.
۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۴:۵۷ آقاگل ‌‌
کی گفته پسر بچه‌ها قلب ندارن و فقط شیطونی می‌کنن؟ :))) 
پاسخ:
مگه کسی هست که اینو بگه؟! :|
لابد پسر نداره :|
سلاااااام عیدت مبارک گلی 
پاسخ:
سلام. ممنونم خانمی عید شما هم مبارک:)
۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۶:۴۰ محبوبه شب
عه! ^_^ ما هم برای بچه ها کاردستی طوری مثل کارت تبریک درست کردیم و بهشون دادیم : )))
میگما نکنه تو مهد مایی؟ ^_-

عید شما هم مبارک 🌹
پاسخ:
:))
خدایی دیگه رسم همه ی مهدها اینه :)
ممنونم عزیزم.
۱۶ آذر ۹۶ ، ۱۶:۴۵ مامان محمدمهدی
سلام لوسی می
عیدتون مبارک
منم دیروز نمیدونم چرا یادم رفت تبریک بگم
و اما بعد
چه پسر مهربونی
خیلی خوبه که تو این سن اینقدر فکر و قلبش عاشقه، خدا عاقبت بخیرش کنه:)
پسر من هم اینروزا تو مدرسه هرچی بهش میدن برای من هم میاره ولی خب تو سن پسری شما بود یادش نمیموند:))
پاسخ:
سلام مامان محمدمهدی :)
ممنونم عید شما هم مبارک.
فکر میکنم پسرک منم تا به سن پسر شما برسه این عادت رو ترک کنه، اتفاقا از اون روز درگیر اینم که چطوری این حس رو توش حفظ کنم؟!
۱۶ آذر ۹۶ ، ۲۰:۴۸ ملکه بانو
ای جانم!!
خوشبه حال خانومش
پاسخ:
والا تا ما خانم کسی هستیم خوش به حال مامانشه، خوب که مامان کسی میشیم خوش به حال خانمش میشه،
آخه این انصافه؟! :)))