ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دیروز تحلیلگران سیاسی نزدیک به نخست‌وزیر اسرائیل گفتند همه‌ی حرف‌ها در زمینه‌ی واکنش جهان عرب و اسلام به این تصمیم، بی‌ارزش است و هیچ اتفاق و واکنشی در جهان عرب و اسلام رخ نخواهد داد. ما در امت اسلام باید این حرف را بشنویم تا بفهمیم علت همه‌ی اتفاقاتی که از سال ۲۰۱۱ به این‌طرف رخ داد، چه بود. تحلیلگران اسرائیلی گفتند این امتْ فلسطین و قدس را فراموش کرده است و امروز همه‌ی کشورها به شدت درگیرند و هیچ کس آن‌قدر بی‌کار نیست به این موضوع واکنش نشان دهد. مردم هم همین‌طورند، یکی دو روز فریاد می‌زنند و تمام می‌شود و گویی چنین اتفاقی اصلا رخ نداده است. این تحلیل‌ها بوده که سردمداران آمریکا و اسرائیل را به انجام این عمل جنون‌آمیز کشانده. ما باید به آن‌ها ثابت کنیم این طور نیست.


همه باید این حرکت آمریکا را محکوم کنیم و در کنار فلسطین بایستیم. انکار با زبان، کم‌ترین مرحله‌ی ایمان است. این روزها ساده‌ترین راهی که افراد می‌توانند به این قضیه بپردازند، شبکه‌های اجتماعی است. هر انسان آزاده‌ای در جهان مسئول است در این باره موضع بگیرد. ممکن است کسی بگوید پست گذاشتن روی توییتر یا بیانیه‌ی محکومیت یک جمعیت هیچ فایده‌ای ندارد. چرا تأثیر دارد. قطعا کار را یکسره نمی‌کند اما تأثیر دارد. بر روی روحیه‌ی دوستان و دشمنان تأثیر دارد.


امتی که از قدس دست بردارند،

می توانند از هر چیز دیگری نیز دست بکشند...

قدس آخر خط است...


+متن پست: بخشی از سخنرانی سیدحسن نصرالله.

+عنوان پست: جمله ی رهبر انقلاب.

+با سپاس از این پست جناب دچار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۳ جنابــــــــ دچار
ممکن است کسی بگوید پست گذاشتن روی توییتر یا بیانیه‌ی محکومیت یک جمعیت هیچ فایده‌ای ندارد.

چرا تأثیر دارد...

 قطعا کار را یکسره نمی‌کند اما تأثیر دارد.
بر روی روحیه‌ی دوستان و دشمنان تأثیر دارد.
پاسخ:
من رفتم پیام گذاشتم...
۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ جنابــــــــ دچار
رهبر: با این کار هم بلاشک ضربه‌ی بزرگ‌تری خواهند خورد و دنیای اسلام در مقابل اینها خواهد ایستاد؛

قطعاً دشمن نمیتواند در قضیّه‌ی فلسطین، موفّقیّت مورد نظر خودش را پیدا کند

و فلسطین آزاد خواهد شد؛ تردیدی نیست که فلسطین آزاد خواهد شد.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=38427
پاسخ:
:(((
چه می کردیم اگر این شخص بزرگوار، و این قوت قلبهایی که به ما میده، در کنار ما نمی بود؟!

http://lucy-may.blog.ir/post/3468
۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۲ خانم لبخند
بعد از خوندن پستتون تو اینستا و توییتر پیام گذاشتم و‌ هشتگ زدم :)
پاسخ:
جزاکم الله خیراً :)
نابودی صهیونیست ها نزدیک است ان شا الله
پاسخ:
ان شالله ان شالله ان شالله.

. سلام خانم لوسی می!

منو بجا میارید؟ اشکال نداره اگه متوجه اسم کاربریم نشدید...
خواستم بهتون بگم، درتمام مدت این سه ماه که من داشتم فکر میکردم که چه کنم؟ غافل بودم که جناب آقا ،همون اوایل جواب منفی داده بودن و واسطه محترم ب من نگفتن...

و دقیقا زمانی که ب این نتیجه رسیدم که میخوام چنین زندگی داشته باشم، متوجه جواب منفی شون شدم...

سه ماه الکی و بیخود از دستم رفت...!
پاسخ:
سلام.
شما همونی هستید که قرار بود یه ازدواج با طعم امتحان الهی داشته باشین؟
خب خوبه که نتیجه ای که گرفتین قشنگ بود. همینش مهمه دیگه. میخواستید بله رو بگید جای تبریک داره :)
حالا برای چی گفته بودن نه؟! البته اگر فضولی نیست.
وااای به چه نکته ای اشاره کردید!!! بسیار بسیار ممنونم. البته اگه موجب غرورم نشه:(
اینکه همینش مهمه دیگه...من این امتحان رو‌خواستم اما جناب شازده منو نخواستن!!

ای بابا ای کاش واسطه محترم پیگیری میکردن که چرا نه؟! حداقل موجب میشدن من این اشکال رو در خودم برطرف کنم و برای خواستگاران بعدی تکرار نکنم!

البته بنده با پررویی تمام از خانم واسطه خواستم که از طریق همسرشون علت جواب منفی رو متوجه بشن ! شاید ی دلیل الکی بود و راهنمایی شون کنن... و من، ب عنوان ی مورد خوب رو از دست ندن...خخخخخخ!! 

اما گفتن که نمیشه! وقتی آقا گفتن نه، دیگه درست نیست دوباره مطرح کنیم!!

بمیرم برای خودم!!! :(...؛)
پاسخ:
مهم اوکی دادن به آزمایشهای خداست. گاهی همینش مهمه. مثل پذیرش قربانی کردن اسماعیل :)
ولی خب اگر آشناییشون نزدیک باشه می تونن بپرسن. حالا دیگه ببین مصلحت چی بوده.
ممنون که به منم گفتی آخرش چه خبر شد :)