ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4282.

دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ب.ظ

شش هفته ی دیگه وقت دارم،

که پایان نامه م رو بذارم رو اون میزی که بین من و کارشناس آموزش فاصله ایجاد کرده!

دیشب هیولای ترسم یه  تکونی خورده،

اما گویا هنوز بیدار نیست!

در نتیجه فعالیتم اینجا ادامه داره.

وقتی بیدار شد دیگه منو نمی بینید!

:دی



+با عرض پوزش از دوستان،

وبهایی که سرعت پست گذاریشون بالاست رو از دایره ی دنبال شوندگان به صورت موقت حذف میکنم،

چون اون ستاره های روشن رو اعصابمه و از طرفی هم فرصت نیست همه ی وبها رو بخونم.

در نتیجه یا پیاپی پست نذارید،

یا اینکه لطف کنید یه مدت عذر بنده رو بپذیرید.

فقط چند هفته! :)


+بعداً نوشت: فکر میکنم هیولا بیدار شده.

روزگارتون به کام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۳ جنابــــــــ دچار
من که راضی نیستم :)
پاسخ:
هروقت فرصت کنم خودم میام پستها رو میخونم. اما اینکه همه ش ستاره ها روشن باشه روانم رو مخدوش میکنه.
اصلا احساس تعهد دارم به اون ستاره ها! :))
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۰ جنابــــــــ دچار
من معمولا روزی 1 پست بیشتر نمیذارما! :)
پاسخ:
همونم الان زیاده. اونم وب شما! که ورود به آن به اختیار، و خروج از آن وابسته به جبر و قضای الهی است.
امیدوارم موفق باشی^_^
منتظرتونیم :)
پاسخ:
مرسی عزیزم.
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۶ آقاگل ‌‌
فکر کنم کم کم داره خوابم تعبیر میشه :)
پاسخ:
:)))
بعیدم نیست.
من با شنیدن خواب شما ترسیدم با ویرانی وبم مواجه بشم. حالا که تعبیرش این شده خیالم راحت شد :)
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۵۴ جنابــــــــ دچار
@ آقاگل

چه خوابی؟
پاسخ:
ینی من جواب ندم؟
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۸ جنابــــــــ دچار
شما میدونید هم بگید خب :)
پاسخ:
خواب دیده بودن وب من حذف شده!
یحتمل این آخرین کامنتیه که پاسخ دادم!
و یه ویرایش تو پست آخرم میزنم.
تا دیداری دیگر بدرود!
۲۰ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۹ ستاره جان
من یادمه وبهایی رو از لیست دنبال شوندگانم حذف کرده بودم 
بعد باز خودبخود راه میفتادم میرفتم سر میزدم ازشون 
اعتیاد در این حد یعنی:/ 
بعد هم که صفحه بوک مارک و کوییک لانچم شدند همونها 
دیگه روشن خاموشی و نداشتن وب نتونست اعتیاد رو ازم بگیره :/ 
یعنی یک ماه و نیم دیگه دفاعته؟ چه خوب :) 
پاسخ:
آره منم با یه وب اینطوری بودم! هنوزم هستم! اما حالم باهاش خوبه :)
آره دیگه تا آخر دی ان شالله باید تحویل بدم نمیدونم روزدفاع کِی خواهد بود.
۲۲ آذر ۹۶ ، ۰۰:۲۳ محبوبه شب
خخخ خو بالام جان نخون چرا قطع دنبال میزنی یهو آدم می گرخه!

عب نداره بر می گردی ^_-
موفقیات عزیزم :*
پاسخ:
:)))
چه فرقی داره خب؟!
مرسی گله.
۲۲ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۹ محبوبه شب
مثل این می مونه که یهو یکی از بچه هامو گم کنم تا این حد احساس مسئولیت می کنم نسبت بهشون :دی (مزاح عرض کردم)
پاسخ:
:)))
یکی از بچه هات یا یکی از والدین؟ :))
چون معمولا دنبال کننده ها نقش حامی رو بازی می کنند.و دنبال شونده ها حمایتت رو لازم دارن :)
حالا شما ما رو حذف نکن!
اصلا مگه از حذف شده های منی؟! :|
۲۲ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۰ محبوبه شب
هوم منو قطع دنبال زدی!
اف بر تو -_-
: ))
پاسخ:
عه!
خب پست زیاد نذار! :))))
تنها معیارم برای قطع دنبال این بوده! قطعا اولین گزینه هم جناب دچار بوده :)))
اگر هر کس دیگه ای بر اساس این معیار میخواست دنبال کردن رو قطع کنه من خودم گزینه ی اولش بودم :)))
اونایی که تو اون دو روزه ی تکونهای هیولا هی چراغشون روشن میشد سعادت همراهیشونو از دست دادم.
حالا میام باز. قول میدم :)
۲۲ آذر ۹۶ ، ۲۳:۲۸ محبوبه شب
نه بالام جان شوخی کردم.
جدی فقط قصد مزاح داشتم وگرنه وبلاگ من چیزی برای خوندن نداره.
تماما روزانه نویسیه :دی
پاسخ:
ولی من دوست داشتم بخونم که تو لیستم بودی :)
۲۲ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۳ محبوبه شب
فدای تو :*
به منو و وبلاگم لطف داری : )
پاسخ:
قربونت :)