ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4289.

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ

و امروز در تبعیدگاه،

نحس ترین،

و البته آخرین روز!




+باورم نمیشه که امروز حتی اپسیلون قدر کارم پیش نرفت!

حتی اپسیلون! :|

+فقط خدا رو شکر میکنم که محتاج نبودم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۲ جناب دچار
خدا رو شکر
پاسخ:
برای پی نوشت آخر!
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۸ جناب دچار
بله حرف شما رو تکرار کردم :)

پاسخ:
:)
فکر کردم صادقانه از خداوند سپاسگزاری کردید!
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

شما تنها چاره تون اینه که یه شیرینی حسابی بدید برا دفاع و تکمیل پایان نامه
پاسخ:
سلام. بله واقعا! خودمم همین تصمیم رو دارم. :)
شما هم دعا کنین که به نتیجه ی دلخواه برسم.