ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4293.

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۵:۳۸ ب.ظ

امروز رسماً وارد انجام مرحله ی بعدی پایان نامه م شدم.

اگر واقعا این آقا به من کمک کنه،

و استادها هم همکاری لازم رو صورت بدن،

و مطالعه و بررسی پایان نامه م رو هی به تعویق نندازن،

فکر میکنم تا نیمه ی دی کار رو تموم کنم.

ان شالله، ان شالله، ان شالله.

و این بهترین اتفاقیه که میتونه برام رخ بده :)



+کوتاه ترین روز سالتون مبارک :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۰۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۵۳ منتظر ....
ان شاالله که خیره

پاسخ:
سلامت باشی.
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۱ جناب دچار
هر چی زودتر کارتون تموم بشه به نفع ماست :)
+چون ما هم ذی نفعیم در این مورد پس دعا میکنیم


* نفعمون اینه که یه دنبال کننده با کیفیت بهمون اضافه میشه
پاسخ:
بله بله! :)
پس دعا کنید لطفا.
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۰ ستاره جان
کوتاه ترین روز سال و بلند ترین شب سال 
برای من به ترتیب از واقعا ترسناکترین(داشتم سکته میزدم بابت یک مریض) و خسته کننده ترین شیفتهای عمرم بود 
خدایا همه را سلامتی بده
پاسخ:
:(
خدا شفاش بده ان شالله
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۱ ملکه بانو
الحمدلله
ان شاء الله که همه چیژ به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان تموم شه
پاسخ:
ان شالله. ممنون.
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۱ اقای متحیر
ان شالله که همین روز ها خبر دفاعتون رو بشنویم
موفق باشید
پاسخ:
ان شاللهههههههههههههههه :)
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۴ ستاره جان
فکر کنم 
مُرد :(((
پاسخ:
ای وای :(
خدا رحمتش کنه. :(
۰۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۳ ستاره جان
اصلا از مریضهایی که همش میگن تشنمه بیزارم :( نمیخوام :(
چون می بینم دارن می میرن :( 
خدا رحمتش کنه طفلک رو :( حالم خوب نییییییست :/ :(

پاسخ:
:((
حق داری :(

۰۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۱ آقاگل ‌‌
کوتاه ترین روز سال :))
از این زاویه چرا بهش نگاه نمیشه؟
.
ان‌شالله زودتر دفاع می‌کنین.
پاسخ:
:) هر روزی مبارک بودنش خوش است:)
روز کوتاه مبارک که باشه شاید از اول تیر ماه هم جذاب تر، ماندگارتر و خاطره انگیزتر بشه :)
حالا چون گفتید عرض کنم که اصل جشن شب یلدا به خاطر بلندترین شب سال نیست که چون شب طولانی ترینه خوشحال باشیم. به خاطر اینه که بلندترین شب سال تموم میشه و بعد از اون شب، دوباره روز و روشنایی جان میگیره و بر تیرگی و تاریکی ای که در طول پاییز داشت رشد میکرد پیروز میشه. یعنی این آخرین امکان پیشروی شب در مواضع روزه.:)

ممنون ان شالله :)
۰۲ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۰ مردی بنام شقایق ...
ان شاالله بزودی شیرینی :)))
پاسخ:
ان شالله :)
۰۲ دی ۹۶ ، ۰۹:۳۶ ستاره جان
فکرم اشتباه بود 
زنده است آه خدایا ممنون 
پاسخ:
خدا رو شکر:)
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۲ مامان محمدمهدی
خدا این پایان نامه رو تمومش کنه الهی
پاسخ:
آره فکر کنم باید خودش یه کاری بکنه! :))