ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4297.

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸ ب.ظ

داشتم دنبال یک پست میگشتم،

اینو دیدم:

خدا تنها کسیه که همیشه ی همیشه

برای کارهای ما، حرفهای ما، و احساسات ما،

ارزش قائله و بهشون اهمیت میده.




+نه لازمه ازش وقت بگیری،

نه لازمه منتظر بمونی که سرش خلوت بشه،

نه لازمه نگران باشی که مبادا امروز رو مود نباشه،

نه لازمه نگران باشی که نکنه کاری ازش برنیاد،

و نه حتی لازمه چیزی رو براش توضیح بدی!

هیچ چیز رو فراموش نمیکنه،

یادش نمیره چی بود و چی شد،

اصلا لازم نیست مقدمه چینی بکنی،

هیچ چیز رو به روت نمیاره،

و هیچوقت تو رو ناامید نمیکنه..


+مادرانه نوشت: خوبه که برای بچه هامون خدایی کنیم..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۰۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۰ جناب دچار
پست مفیدی بود برای من هم :)ممنون
پاسخ:
الان به ذهنم رسید که حتی لازم نیست بهش چیزی بگی یا بخوای چیزی بگی یا اصلا بشناسیش!
در هر حال برای کارها و احساسات و حرفهای ما اهمیت قائله و حواسش هست!
یه کم ترسناک هم شد قضیه! :)
عجیب حواسش هست!
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۷ ستاره جان
الان میتونم نظرمو بگم؟ 
پاسخ:
هروقت دوست داری بگو!
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۵۲ ستاره جان
خوب در متنت با پاسخت به جناب دچار تفاوتهایی وجود داره :) 
پاسخ:
تفاوتی وجود نداره. دو جنبه از یک بحثه!
حتی دو جنبه هم نیست، همه ش یکیه!
متن در مورد حواس جمع خدا میگه، اگر تو بخوای باهاش درددل کنی.
پاسخم به جناب دچار در مورد حواس جمع خداست، حتی اگر نخوای باهاش درددل کنی.
هردوش در مورد خدا و حواس جمعشه. چه بخوای چه نخوای!
همیشه حواسش به ما رفتارمون، احساسمون و کارهامون هست.
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۴:۱۰ ستاره جان
خوب ولی میشه یه جور دیگه هم برداشت کرد 
خدا حواسش جمعه هیچی رو فراموش نمی کنه لازم نیست چیزی بهش بگی اون همه چیو میدونه هم خرابکاریا هم درستکاریا رو 
خدا دقیقا برای همه کارها و رفتارهای ما ارزش قائله اونم هم خوبها هم بدهاشون (البته نه به یک نسبت) 

اما اینم هست که اگر دعا نمیکردید خدا اعتنایی هم بهتون نمیکرد (آیه قرآنه دیگه) 
پس نمیشه بگیم لازم نیست چیزی بگیم ما برای بهانه جویی کارای بد  یا برای بهتر جلوه دادن کارهای خوبمون لازم نیست چیزی بگیم 
همون که به جوابت به جناب دچار اضافه کردی : یک کم ترسناک شد قضیه عجیب حواسش هست 
پاسخ:
خب به نظرم اینا هردوش یکیه و منم هردوش رو گفتم.
منو نا امید کرده ولی
پاسخ:
تو همه چیز رو بهش نسپردی.
تو به تدبیرش ایمان نیووردی.
البته مثل همه ی ما.
۰۴ دی ۹۶ ، ۱۸:۱۸ منتظر ....
واقعا چقدر لطیف بود
مخصوصا اخرش که کاش ما هم برای بچه هامون خدایی کنیم ...
ولی خدایی کردن خیلی سخته خیلللییییی 
پاسخ:
خیلی سخته! خیلی خیلی خیلی!
فک کن که همیشه برای بچه هات رو مود شنیدن و توجه کردن باشی... کاش میشد..
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۰۰ ستاره جان
حس کردم که جنبه منفی را بعد اضافه کردی :) 
پاسخ:
جواب به جناب دچار رو بله ولی هیچیش منفی نیست نمیدونم چرا اینطوری نگاه می کنی!
به نظر من که همه ش یکیه!
۰۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۳۵ مامان محمدمهدی
سلام
خوب خدایی داریم ما فقط حیف حقشو ادا نمیکنیم در حد آدمیت خودمون حتی
البته خودمو میگم
پی نوشت عالی بود و بفکر انداختدم:(
پاسخ:
سلام. فکر نمیکنم کسی بتونه حقشو به جا بیاره.
ولی در حد آدمیت خودمون واقعا چرا کوتاهی می کنیم؟
:(

قربون تو :*
خوب دیگه سپردن بهش یعنی هرچی اون می خواد و اونچه اون برای من خواسته علیرغم همه دعاهام  منو ناامید کرده
پاسخ:
خب اگر اینو گفتی و اینو خواستی که ناامیدت نکرده!
من اینو نگفتم و نخواستم. من گفتم منو ناامید نکرده شما گفتین تو بهش نسپردی.
اگه اینکه خدا ناامیدت نمی کنه یعنی هر کاری که اون بخواد می شه که خوب این دیگه امید داشتن و امید بستن لازم نداره. هر کاری بخواد می کنه حالا من 25 سال هم دعا کرده باشم که نکن. تو رو به خودت قسم نکن.

پاسخ:
شما گفتی ناامیدت کرده، گفتم چون به طور کامل بهش نسپردی.
اینکه ناامیدت نمیکنه یعنی اینکه هرچی خودت بخوای باید همون بشه؟!
مگه نوکر ماست که هرچی میخوایم بگه باشه چشم؟!
ناامیدت نمیکنه یعنی اگر واقعا به خودش بسپاری امید رو ازت نمیگیره. این خیلی مهمه!
علاوه بر این، این توضیحی که شما میدی بیشتر به دیکتاتوری و اسارت ما شبیهه! درحالی که کسی که همه چیز رو به خدا بسپاره به این معنیه که به صلاح دید او، و رحمان و رحیم بودن او ایمان آورده. یعنی مطمئنه که هرچی او بخواد بهترینه. خب کسی که به این موضوع ایمان داشته باشه همه چیز رو به خودش می سپاره و نمیگه تو رو به خودت قسم نکن!!
و البته ما نمیتونیم تقصیرات وکوتاهی های خودمون رو گردن خدا بندازیم. گاهی موقعیت رو ایجاد میکنه و نتیجه ش به خودمون و تصمیممون وابسته ست و نمیشه او رو در تصمیم خودمون ونتیجه هامون مقصر بدونیم.
برای حرف ها و احساسات من نه ارزش قائل بوده نه بهشون اهمیت داده نه وقتی همه چیز رو توضیح دادم اتفاق خاصی افتاده و همچنین منو نا امید کرده.
پاسخ:
از کجا میدونی که ارزش قائل نبوده؟
همینا رو که میگی معلومه به خودش نسپردی دیگه.
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۷ اقای متحیر
سلام خانم لوسی می خوب هستید؟ کار ها چطور پیش میره؟ این جناب هیولای درگن حسابی اذیت میکته انگار!

مستر عزیز حالشون چطوره؟ گل پسر و پسرک خوشحال و سرحالن؟
پاسخ:
آره اذیت میکنه اساسی.
ممنون خدا رو شکر مستر و بچه ها و ما همگی خوبیم :)
شما خوبین؟ ایام به کامه؟