ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4305.

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ

مستر رفته مأموریت،

ما هنوز مراسم شب یلدای خانوادگیمون رو برگزار نکردیم؛

دکتری که باید میرفتم هنوز نرفتم،

پسرک رو هنوووووز دندونپزشکی نبردیم،

پایان نامه ی من هنوز مونده!

نزدیک نیمه ی دی ماه هستیم،

من فقط تا سی ام دی ماه وقت دارم.

یه مقاله هم باید بدم که نمره م از 19.5 حساب بشه،

وگرنه در بهترین و ایده آل ترین شرایط با نمره ی کامل 18.75 خواهم بود.

دکترا هم که هیچی! هیچیِ هیچیِ هیچی!

حتی یک صفحه تا به حال نخوندم!

حال روانی و قلبی و جسمیم هم اصلاً تعریفی نداره!

:|



+اینم از شرایط ایام!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۱۰ جناب دچار
انشالله شب یلدا رو شب بعد از دفاع، باشکو برگزار کنید
یه هفته بعدشم شرو کنید به خوندن دکتری
آخه شما تازه دارید فارغ التحصیل شدین ذهنتون آماده است :)
پاسخ:
ان شالله.
کامنت امیدوار کننده ای بود ممنون :)
هرچند با خط آخر موافق نیستم! چون مشغول تحصیل که نبودم ولی خب دوست دارم باورش کنم :)
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۲ جناب دچار
اتفاقا اصل فان مطلب همون خط آخر بود :)
پاسخ:
خب الحمدلله که غرض حاصل  شد. :)
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۴ ** دلژین **
انشاءالله همه چیز جور میشه...
به نظرم بعد دفاعت کمی به خودت استراحت بده.... هوم ؟؟؟ 
پاسخ:
ان شالله که جور بشه اما وقتی برای استراحت ندارم واقعا :(
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۰ ستاره جان
یه مقاله هم باید بدی از ۱۹:۵۰ حساب بشه 
یادمه مقاله دادنهات چقدر آب خوردنی بود 
پاسخ:
:))))
 اینکه من سه ماه تمام داشتم در مورد یه موضوعی مطالعه میکردم و همه ی مطالعاتم رو تو دو روز سرجمع کردم و میخواستم مقاله کنم اسمش آب خوردنی نیستا! یه روزه که از صفر مقاله ننوشتم! سه ماه مطالعه پشتش بوده جانم! اما همون اون مقاله ی آب خوردنی رو استاد گفت کمه زیادش کن! همون مونده هنوز! :))
ولی میفرستمش و اکسپت میشه ان شالله.
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۶ منتظر ....
ان شاالله همه چی به خوبی پیش میره 
خب عادیه که با دوتا بچه کوچیک مثل قبل نتونید فعال و پر انرژی باشید اما با برنامه ریزی می تونید 
ان شاالله که بهترین نمره رو می گیرید و خیالتون از بابتش راحت میشه 

پاسخ:
ان شالله خدا ازت بشنوه جانم :)
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۱ ستاره جان
تو دو هفته اکسپت میشه یعنی؟
پاسخ:
میدم به یه کنفرانس. اگر برای نشریه باشه که کلی دنگ و فنگ داره و باید خیلی پر و پیمون باشه. همونطور که میدونی اکسپتش هم حالا حالاها نمیاد.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۲:۲۹ ستاره جان
./____\.
خودت نوشتی ولی میفرستم (یعنی نفرستادی) و اکسپت میشه ان شالله 
اکسپت مقاله هم خودت گفتی برا نمره دفاع تا قبل دفاع لازمه ./___\.
الان چیه اونجوری جواب میدی؟؟؟
پاسخ:
الان چی رو چه جوری جواب دادم نمی فهمم!

+خخخخخ! الان فهمیدم "عجب" رو میگی! :))
اون اشتباه شده جواب کامنت جناب دچار بود نمیدونم چرا برای تو هم همونو نوشتم :)
درستش کردم.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۸ ستاره جان
۱. خوبه من شبکار بودم تو گیج میزنی :))
۲. مقاله کنفرانس نمره اش کمتره درسته؟ 
پاسخ:
خخخخخ!
آره نمره ش کمتره.
اگر چاپ تو نشریه بود شاید به بیست میرسیدم. اما دیگه فرصتی نیست.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۲۹ ستاره جان
یعنی از بقیه کارت مطمئنی آره؟ 
الان دقیقا ترم چند شدی؟ 
پاسخ:
نه! استاد راهنمای من تا به حال حتی یک خط از پایان نامه منو نخونده! اما به نظرم بد نباشه ویرایشش نهایتا یه هفته وقت میبره دیگه.
نگرانم که نخونه درست حسابی.
ترم شش.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۳۵ ستاره جان
۶؟ 
آفرین بابا 
میشه بگی از ترم چند پایان نامه رو شروع کردی که همش میگی همیشه باهامه 
ترم ۶ که خیلی بد نیست :| 
پاسخ:
خب من مرخصی بودم دیگه. مرخصی سنوات حساب نمیشه.
ترم دوم سال 93-94 مرخصی گرفتم تا الان.
دو سال و نیم.
در نتیجه همیشه باهام بوده دیگه.
ولی کل کاراشو مثل بقیه شش ماهه انجام دادم. اما این مرخصیِ وسط ماجرا سه ساله کرده پایان نامه مو.
ینی پروپوزالمو سه سال پیش دفاع کردم.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۱ ستاره جان
دو سال و نیم چجوری سنوات نشد؟ حداکثر دو ترم مرخصی جا داره تو ارشد که 
خود من دو ترم برام مرخصی زدن به بعدش سنوات بود 
و اینکه پایان نامه های ما رو میگفتن یک سال درنظر بگیرید 
مال من که ۹ ماهه بود (البته از پروپوزال تا پایان و نه از عنوان تا پایان) هنر استادم بود که پیله من می کرد 
شش ماه واقعا خیلی خوبه 
یعنی اینکه بدونی ۶ ماه دردسر داری کلا 
پاسخ:
برای ما فقط یک ترم مرخصی جا داره تو ارشد.
من مرخصی زایمان داشتم یک ترم قبل از تولد، و چهار ترم بعد از تولد بچه. بدون سنوات هم هست.
پایان نامه های ما فقط یک ترم وقت داره.
الان من دو ترم اضافه دارم دیگه. ماکزیمم باید چهار ترمه تموم میکردیم که نکردیم!
البته به نظر خود استادها هم مسخره ست که یه ترمه کسی پایان نامه تموم کنه. چون شدنی نیست حداقل همون یک سال طول میکشه.
من یه بخشیش رو قبل از مرخصی انجام دادم. اما کل کار اصلی تو همین مدت بود.
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۷:۴۳ ستاره جان
و چقدر مسخره است که استادت نخونده :/ 
بعد کی قراره بخونه؟ کی قراره نظر اوکی بده؟ کی قراره نظراتشو اعمال کنی؟ کی قراره بدی داورا؟ 
گفتی تا آخر دی چقدر مونده؟ 
پاسخ:
دیگه یه همچین استادی دارم من!
اگر این بابا کار رو تموم کنه من شنبه 16م میرم کارهاشو تموم کنم، دوشنبه 18م میدم بخونن، شنبه23م ازشون میگیرم، تا بیست و هفت هشتم دیگه کلا تصحیحات رو تموم میکنم ان شالله.
تا سی ام هم باید بدم به آموزش. بعد اونا خودشون میدن به داورا.
البته اگر همه چیز طبق برنامه ی من پیش بره! خخخخ!
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۹ مامان محمدمهدی
ان شاءالله که به کارهات برسی

پاسخ:
خدا ازت بشنوه جانم.