ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4307.

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ب.ظ

هر روز انگار به اندازه ی یک هفته داره میگذره!

منتظر خبرشم!

تلگرام که قطعه.

ترکیده اس ام اس میفرستم جواب نمیده.

و دیگه بیش از این نمیشه اصرار کنم.

نگرانم که کلا حواسش پرت باشه و سرش شلوغ و به کار من نرسه.

اصلا از این طرز برخورد خوشم نمیاد!

دارم به روزی فکر میکنم که قرار بذاریم همو ببینیم،

بعد به احتمال زیاد من با پیش فرض "ملاقات با یک آدم سه نقطه" وارد ملاقات خواهم شد!

:|



+آن کس که قرار است در بخشی از کار پایان نامه یاری ام کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۲
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۲ دی ۹۶ ، ۱۵:۲۷ ستاره جان
خط ِ آخر لازم مبود فهمیدیم :) فقط موندم تو تا روز آخر داری کار می کنی؟ من فکر می کردم الان در حال فصل نویسی هستی 
فقط ترکیده اس ام اس یعنی چی؟ 
بیزار شدن از بعضیا رو هم میفهمم 
پاسخ:
نه بابا من تا این فصلم تموم نشه عملا هیچی تموم نشده و همه ی فصلهای دیگه برای تکمیل وابسته به همین فصل هستند.
ترکیده نوعی فحش است که به اون بابا دادم دیگه! خخخخخ!
۱۲ دی ۹۶ ، ۱۶:۰۵ منتظر ....
وااای چقدر این رفتار ازار دهنده ست... 
من کسی یه بار جواب پیاممو نده دیگه کاری باهاش ندارم /: 
البته همسرم میگه تو در برقراری مشکل داری ///: 
پاسخ:
خیلی خیلی :(
کاش منم اینطوری بودم:(
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۹ پسر انسان
تلگرام که میست
انگار هوا نیست
نیست؟
پاسخ:
:)))
نه واقعا! برای من که نقش هوا رو نداشت.
ولی خدایی به وضوح یه چیزی کمه :)