ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4318.

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ

در آتش غرق شدند و در دریا سوختند...



+فکر لحظه های آخر یک عزیز، آدم رو پیر میکنه.

و ما تدری نفس بأی ارض تموت.. و هیچ احدی نمیداند که در کدام زمین از دنیا خواهد رفت...(34لقمان)

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم.نثار روحشون.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۴ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۳ ستاره جان
چند روزه طفلکها سوختن 
من فقط به همین فکر می کنم 
فقط 
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
پاسخ:
نمیدونم والا دیروز که تو اخبار میگفت در عمق کشتی محلی برای موندنشون وجود داشته.
امیدوارم اینطور بوده باشه و از سوختن، جان نداده باشند.
ولی در هر حال اسارت بین آتش و آب واقعا سخته.
امیدوارم خدا براشون جبران کنه و روسفید محشور بشن.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۰ ستاره جان
امیدوارم خدا براشون جبران کنه و روسفید محشور بشن

برگرفته از lucy-may.blog.ir
ان شاءالله 
خوب منم الان شنیدم که اونجا از گاز گرفتگی شهید شدن...؟ 
امیدوارم زجرکش نشده باشن طفلکها 
چقدرم جوون بودن:/ 
پاسخ:
ان شالله.
نمیدونم شایدم از گرسنگی، یا تموم شدن هوای تنفس!
نمیدونم و راستش دوست ندارم بدونم.
فقط امیدوارم الان جاشون خوب باشه و روحشون در آرامش.
حالا که اون مرحله ی سخت گذشته امیدوارم الان در شرایط خوبی باشن و بازماندگانشون بتونن با این غم کنار بیان :((
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۶ ریحانه حبیبی
فقط خدا صبر بده
پاسخ:
اونی که مصیبت میده صبر هم میده ان شالله.
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۷ ستاره جان
این از کانال شبکه خبر تلویزیون هست :
🔴همه افرادی که در نفتکش بودند اجر شهید دارند

🔺معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی، افرادی که در دریا غرق می‌شوند و برای معیشت مردم در تلاش هستند، شهید محسوب می‌شوند، گفت عزیزانی که در نفتکش سانچی بودند اجر شهید دارند
#تسلیت_ایران 
#منبع_ایسنا
https://telegram.me/irinn_ch
.
.
.
یک کمی این دلم را آروم میکنه 
پاسخ:
چی بگم والا! :|
ان شالله که خدا اجرشون بده.

الان داشتم میخوندم که به احتمال زیاد در همون ساعت اولیه ناشی از انفجار شدیدی که صورت گرفته جان باختن.
شدت انفجار زیاد بوده :(
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۸ ستاره جان
منظورم حرف اون آقا نیست 
منظورم طبق آموزه های دینی دریانوردی و مرگ در این راه اینقدر والاست بود 
دهنتو صاف کن بابا 
پاسخ:
خب حدیث که زیاده جانم.
شیعه ی ما بر روی فرش خانه اش هم که جان بدهد شهید از دنیا رفته.
در هر حال هرکسی مسئول اعمالشه و ما نمیتونیم در مورد سرنوشت اخروی آدمها چیزی بگیم.
ان شالله که همینطور بوده و مأجور باشند.
در هر حال مرگ سخت باعث تقلیل گناه که میشه! اینو که میدونیم.
کشتی های بیرونی از فاصلهء چند صد متری نتونستن نزدیک برن، بخاطر حجم شعله و دود و حرارت و انفجار. چطور ممکنه اونها وسط شعله ها زنده مونده باشن؟ خدا به خانواده هاشون صبر بده.

+ چقدر بده عصر اطلاعات... قدیمها خبر فقط یه چیز بود: کشتی غرق شد. یا رفت و برنگشت. اما حالا تصویر همه فاجعه ها جلوی چشمهامونه و کاری از دستمون برنمیاد. :(
پاسخ:
ان شالله خدا براشون جبران میکنه.

+آره خیلی :( واقعا بده :((
۲۴ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۳ ستاره جان
بذار من در مورد خط دوم حرف نزنم تو هم ادامه ندی جانم!!! که شیعه نیافتم 
اونای دیگرم گفتم که طبق آموزه های همون دینمونه
بای
پاسخ:
اونی که شیعه ست که نمیاد جار بزنه من رو فرش اتاقم هم بمیرم شهیدم!
لازم نیست من و شما پیداش کنیم. خودش شهیده.
:)
این عنوانهایی که ما به آدمها میدیم یا نمیدیم، چیزی نیست که لزوما مطابق با نظر خدا باشه.
عزت کلا دست خداست.
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۷:۴۸ زهرا فاطمی
و ما کجا، و چگونه، خواهیم رفت؟

و معبود را

چگونه و در چه حالی خواهیم دید؟

بارالها رحمی..
دعایمان کنید بانو
پاسخ:
واقعا. از دیروز دارم به همین فکر میکنم..
کاش به خودمون بیایم :(

همچنین محتاجیم به دعا.
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۸:۰۳ مامان محمدمهدی
سلام
دیگه نمیدونیم برای کدوم داغ عزاداری کنیم
زلزله
سوختن جوونا تو غربت
تصادفات جاده ای گسترده و دسته جمعی
و...
روحشون شاد باشه و صبر بازمانده هاشون زیاد ان شاءالله
پاسخ:
سلام. والا به نظر من که مملکتمون بلا زده شده.
اینها بلا و مصیبته اما متاسفانه به خودمون نمیایم.
نه اینکه بخوام بگم اونهایی که وسط ابتلا هستند بلا مختص اونها بوده، نه.. بلای منزل بر این کشوره که همه مون حواسمون جمع بشه که نمیشه واقعا در و دیوار مملکت پر و پر و پر از گناه شده.
ما مرگ شهید حججی رو دیدیم، زلزله هم دیدیم، پلاسکو هم دیدیم، سانچی رو هم دیدیم،
کدوممون سبک زندگیمون رو عوض کردیم؟! :((

الهی آمین. ان شالله خدا جبران کنه براشون.
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۸:۴۸ جناب دچار
...
پاسخ:
:((
اللهم صل علی محمد و ال محمد
خدا صبر بده به بازمانده ها:(
پاسخ:
الهی آمین.
۲۵ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۷ مامان محمدمهدی
منم باهات تا حدودی همنظرم که بلاهای نازل بخاطر گناهانه و اینکه به خودمون نمیاییم
ولی لوس می جان یبار این اعتقادمو مطرح کردم، جوابم این بود که تو بلاد خارجه که ماها همه مدعی کفر بودنشون و کافر بودنشونیم چرا این بلاها نمیاد؟ اونا گناه نمیکنن؟ و ...
راستش من جوابی نداشتم بدم بهشون و خودم هم در اعتقادم متزلزل شدم
بنظرم ریشه اینهمه بلارو نباید در زیاد شدن گناه بدونیم چرا که دلیل زیاد شدن گناهان رو هم باید در امر دیگه ای دونست که شاید اینجا محل گفتنش نیست

پاسخ:
خب حقیقت اینه که در بلاد خارجه هم بلا میاد. اما ما تو چشممون نیست برامون هم مهم نیست.
وگرنه آمریکا که فرت و فرت طوفان میاد و ژاپن هم فرت و فرت زلزله و سونامی. مثلا.
خب حملات تروریسیتی و غرق شدن نفت کش و گم شدن هواپیماها رو هم اضافه کن.
ولی ما اونقدر غرق در دردهای خودمون هستیم که خب توجهی هم نمیکنیم.
علاوه بر این، به تصریح قرآن از بزرگترین بلاها اینه که عده ای نشانه های هدایت رو از دست بدن.
یعنی اینکه نشانه ای دیگه به چشمشون نیاد.
وَ لا تَکُونُوا کالَّذِینَ نَسوا اللَّهَ فَأَنساهم أَنفُسهُمْ أُولَئک هُمُ الْفَسِقُونَ 19 حشر.
می فرماید مثل کسانی نباشید که خدا را فراموش کردند و خدا هم آنها را فراموش کرد و آنها بدکارند.
و خب همیشه نشانه های هدایت برای مومنین و گروهی که امید به هدایتشون هست بیشتره طبیعتا و عقوبت گناهشون سریعتر.
نکته ی آخر هم همون که تو پیام بعدیت گفتی. گناه شخصیِ مردم مدنظر نیست. عادت به گناه و فساد و سکوت و طبیعی شدنشه که باعث بلا میشه.
حالا آقای مجتهدی تو یکی از درسهای اخلاقشون حرف قشنگی می زدن، میگفتن کی گفته که بلا که بیاد خشک و تر با هم می سوزن؟!
ترها هیچوقت نمی سوزن.
اگر کسی تو بلا سوخت، بدونید که خشک بوده.
ما همه مون مسبب این اتفاقات هستیم. (البته منظور این نیست که کسی که تو زلزله بمیره خشک بوده! هرکسی قراره یه جوری بمیره و شاید اون شخص اصلا شهید بوده، اما ماهیت زلزله و آتش سوزی و امثالهم میتونه نوعی از بلا باشه)
مثالش هم این بود که طرف هر روز و شب مثلا تو مسجد نماز میخونه، کلا بساط  عبادتش به راهه و گناه هم نمیکنه، اما پسرش یه روز میاد خونه، چپه تراشیده. پدره اصلا به روی خودش هم نمیاره. نه رویی ترش میکنه، نه اخمی می کنه انگار هیچی نشده. میگفت همینا آدم رو خشک میکنه.
قوم لوط و قوم دیگری هم در قرآن بودند که به خاطر سکوت در برابر گناه بقیه خشک شدند! قوم لوط که کلا دیگه حسابی خشکید! :|
همین آقای مجتهدی میگفت اینقدر بی خیال نباشید، تو خیابون راه میرین پسره سگش رو بغل کرده لازم نیست چیزی بهش بگین،از کنارش که رد میشین بگین خدایا به ما رحم کن. بگین خدایا بر ما عذاب نازل نکن. میگفت نمیتونی به اون طرف چیزی بگی اینا رو که میتونی بلند بلند بگی!
نذاریم خشک بشیم. هر کدوممون مسئول کار خودمون هستیم..

اینم اضافه کنم که ما در حدی نیستیم که بگیم فلان زلزله بلای گناه بود یا نبود، اما این اتفاقات نوعی از نشانه های هشدار برای مردمانه. در اینکه شکی نیست وگرنه که نماز آیات واجب نمیشد بر وقوع بلا. هرکدوممون باید با دیدن این رخدادها به خودمون بیایم که خب نمیایم! :|