ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4321.

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

امروز با خبر شدم که یکی از دوستان مجازیم،

جایزه‏ ی (...) رو برای رساله ش برنده شده،

و از دستان مبارکِ(:دی) رئیس جمهوری اسلامی ایران جایزه ش رو دریافت کرده.

آقا واااااقعاً خوشحال شدم انگار خودم برنده شدم!

ولی چون رفاقتمون خیلی مجازی و از ابعاد غیر علمی بود نمیشد به خوبی بروز بدم،

نگران بودم فکر کنه دیگه زیادی دارم جو میدم.

اما خدایی خوشحال شدم :)

راستش اصلا فکر نمیکردم که این دوست مجازی اینقدر نخبه باشه!

اصلا ها!

دمش گرم کاش قسمت ما هم بشه چنین موفقیتهایی :)



+بعد با خودم فکر کردم اگر دکترا قبول بشم،

به استاد راهنمام میگم یه موضوعی باید برای رساله م انتخاب کنم

که احتمال برنده شدن داشته باشه! من جایزه می خواااام. :)))

+شما هم اگر نخبگی به خرج دادین ما رو با خبر کنین من واااااقعا خوشحال میشم از این رفاقتها :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۶)

۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۸ ستاره جان
یعنی از اعضای بیان؟ 
پاسخ:
نه! تو یه گروهی تو تلگرام با هم دوست شدیم! بعد من فکر میکردم چه آدم ساده ایه! :|
چون همیشه به من میگفت تو خیلی باحالی و تحسینت میکنم! توهم زده بودم اصلا! :|
چقدر فروتن بود!
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۳ ستاره جان
بنظرم تلگرامم همچی جای ارزنده و فاخری نیست! 
همچی گفتی وبلاگ می نویسه انگار تلگرام انجمن علمی کجایَکه :/ 
برای اون قسمتی که گفنی فکر کردمم باید بگم امان از ما و قضاوتامون...نه؟ 
پاسخ:
خب گروهی که ما عضوش بودیم گروه ارزنده و فاخری بود! باور کن! دیگه نمیدونم کجاها عضوه ولی گروه مشترکمون خدایی فاخر بود :))

اون قسمت منظورت جمله ی اول پاسخمه؟ ویرایش کردم که چرا این فکر رو میکردم.

۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۰۶ ستاره جان
بابا فاخر :/:) فاااااخر 
دمش گرم خدایی 
چرا یاد آقای ح.ق‌. افتادم؟ الهی اونم جایزه بگیره 
اونقدر که شریف با ایمان متواضع مهربان و کار راه اندازه 
خدا خیرش بده ان شاءالله 
اونم داره پی اچ دی می خونه 
پاسخ:
:))
آره دمش گرم.
آقای حقانی؟ :))
ان شالله که هرکس شایسته ست به جایزه های دنیوی و اخروی تلاشش برسه :)
یه نفر دکتری و فلان مدارک و جایزه هارو نداره
اما بنده مقرب خداست در صورتی که ما اونو خیلی کوچیک می بینیم و به نظرمون نمیاد

الهی دوستان از این جنس بیشتر داشته باشید
پاسخ:
إنَّما یخشیَ اللهَ مِن عبادِهِ العلماءُ. :)
ان شالله که دوستان عالم داشته باشیم.
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۰ محبوبه شب
حیف اون جایزه -_-
ولی با آرزوی موفقیت برای هر دوی شما : )

+الکی مثلا من میشناسم :دی
ولی تو سه نکن ^_-
پاسخ:
هههه ههه! منم ترجیح میدم تو دوره ی دیگری این جایزه رو بگیرم. برای همینه که تا الان نگرفتم :))
مرسی گله.
همچنین شما :)
تو هم یادته خاطرات مشترکمون رو؟ :))
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۰ گندم بانو
منم خیلی نخبه‌ام!!! باور کن ^__* ؛))))
پاسخ:
تا باشن نخبگانی به مهربونی شما :)
قربون دوست نخبه ی خودم :***
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۱ محبوبه شب
همون مَثَل گربه و درخت و بو میده و اینا دیگه نه؟ : ) 
البته بلانسبت شما 🙇

ها ها ^_-

پاسخ:
نه اصلا! چه ربطی داره؟؟! :))

:دی
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۶ ستاره جان
فامیلیش از حقانی کلی والاتره 
یعنی دلم میخوام بگمت فامیلیش چیه و حتی اسمش چیه 
حقا که خیلی چیزا تو اسم و فامیل آدم نهفته است 
پاسخ:
اسمش که حسینه دیگه! :دی
چی بگم والا.
تو اسم شاید ولی فامیلی.... نمیدونم!
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۳ دست نویس
بهشون تبریک میگم
ان شاءالله شما هم جایزه بگیرید از دست رئیس جمهور

پاسخ:
ان شالله :)
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۹ ملکه بانو
عاشق این بلندنظریا و آرزوهات برای آیندم
پاسخ:
:))
خب آرزو که بر جوانان عیب نیست :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ********
:))))))))
پاسخ:
:)))
آرههههه ای ناقلا! :))
آقا کامنتهات قابلیت نمایش نداره :)))


+اصلاً تو چرا بیداری این وقت شب آخه؟؟
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۳:۵۶ دلا بانو
:)))))))))
بدنم یه کم روز و شبش اشتباه شده باز:))
رفتم بخوابم دیگه:) شبت بخیر:*
پاسخ:
:))
از قسمت ستینگ میتونی تنظیمش کنی :))
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۷:۵۷ ستاره جان
اه اه اه
چطور تونستی این اسم را بگی؟ اه اه اه 
خیر 
اصلا هم اسمش این نیست :/ 
پاسخ:
اتفاقا یکی از قشنگترین اسمهای دنیاست :)
کم سعادته که اسمش این نیست. :دی
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۴ ملکه بانو
من که زیادی بهت خوش بینم. به نظرم توانایی رسیدن بهشون رو داری.

حتی اگه فقط برات آرزو هم باشه )که بعید می دونم(، شنیدنش برای من لذت بخشه
پاسخ:
ممنون عزیزم خیلی خیلی به من لطف داری. :*
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۳ ستاره جان
حالم از اسم شوهرم به هم می خوره 
یک اسم بسیار نیکوتر و بسیار سعادتمندانه تر دارند ایشون 
پاسخ:
خب البته من هیچ اسمی نیکوتر از حسین که با ح شروع بشه سراغ ندارم!
اسم قشنگ با ح زیاده اما نه به اندازه ی حسین :)
اما به احساسات تو هم احترام میذارم.
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۳ ستاره جان
خوب عزیزم اسم ایشون حسن هست 
تا چشت درآد 😂😂😂😉
مرسی که درک می کنی لوسی می جان 
پاسخ:
:)))
قربون تو. :*