ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4322.

دوشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ق.ظ

بعد از گذشت دقیقا بیست و چهار ساعت و سی دقیقه 

از آخرین باری که از خواب بیدار شدم،

همین الان پایان نامه م رو روی میز مسئول آموزش گذاشتم!



+صدای منو از اداره خدمات آموزشی و دانشجویی می شنوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱۴)

با این تفاسیر الان آهنگ مناسب پست باید این باشه:
این پیروزی خجسته باد این پیروزی
:)
پاسخ:
دقیقا :)
هووووف! تموم شد بالاخره!
موفق باشین :)
پاسخ:
واقعا هووووف به جاییه!
مرسی عزیزم هنچنین.
صدات نمیاد!
دوباره امتحان میکنیم! :)

+ واقعا خداقوت و احسنت :)
پاسخ:
متشکرم :)
خسته نباشید واقعاً :)
صدای منو از خونه می شنوید :)
ان شاءالله که فینال قهرمان شید و این پایان نامه پذیرفته  شه :)
پاسخ:
متشکرمم. خونه تون گرم و آروووم :)
ان شالله ان شالله. اصلش همونه :)
آخیش
راحت شدی رف:)
پاسخ:
آرهههه واقعا راحت شدم اما آخیش رو به بعد دفاع موکول میکنم :)
مبارکه
پاسخ:
مرسی دعا کن دفاعم خوب باشه :/
الحمدلله :)
مبارک باشه...
پاسخ:
متشکرم. 
هنوز دفاعش مونده :(
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۱۳ اقای متحیر
الللللللهههه اکبررررررر
پاسخ:
خامنه ای رهبر :)
خسته نباشیییید
تبریک فراوان
پاسخ:
ممنون عزیزم. تبریکو بذار بعد از دفاع ان شالله.
خدا قوت پهلوان ^__^
پاسخ:
قربان تو :*
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۱۵ ریحانه حبیبی
خداقوت دلاور
پاسخ:
مرسی گله. ولی برای اینکه خدای ناکرده تحریف فرهنگ و زبان فارسی صورت نگیره بگم که اصلش اینه "خسته نباشی دلاور، خدا قوت پهلوان" :دی
خدا رو شکر بالاخره تموم شد (: 
خسته نباشی عزیزم (:
پاسخ:
آره واقعا. و خدا رو شکر که زنده ام!
خداقوت بانو : )
پاسخ:
سلامت باشی:)
مبارکه انشاالله
و ایشالا مقدمه خیرات کثیر باشه برات
پاسخ:
ممنون عزیزممممم :)