ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

تقدیم.

چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ب.ظ

اگر این متن تقدیم رو تو پایان نامه ای دیدین،

قطع به یقین بدونید پایان نامه ی منه!

:)



+پست موقت.

+در تمام طول دوره ی مرخصی داشتم بهش فکر میکردم و روزهای آخر،

جملاتم اون چیزی شد که اصلا تو این مدت بهش فکر نکرده بودم! :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۴
لوسی می

نظرات  (۱۴)

قشنگه ^_^
پاسخ:
^__^
جا داشت به بلاگرها هم تقدیم کنینا. به هرحال کلی اینجا در مورد پایان‌نامه صحبت کردین. :)

پاسخ:
آره واقعا واقعا واقعا. از همه تون ممنونم :)
خواهش می‌کنم. قابلی نداشت. تنها کاری بود که از دست مون بر می‌اومد. :d 
من هم به نمایندگی از همه بلاگرها این پیروزی بزرگ رو به شما و خانواده محترم و بخصوص پسرک و گل پسر تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
پاسخ:
:)
ان شالله جبران کنم براتون :)
سپاااااس :)
چه زیبا!
پاسخ:
^_^
ممنون روحیه دادی. فکر میکردم شاید ضایع باشه :)
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۲۵ اقای متحیر
داییِ بیچاره گل پسر و پسرک رو از قلم انداختیدددد...


من حامی حقوق از دست رفته دایی ها هستم!
پاسخ:
دایی که عامل عدم پیش رفت پایان نامه بود با اون کنکورِ بی موقعش! :دی
فکر کنم یه سال دیگه بشه دیدش :)
پاسخ:
فکر کنم شش ماه.
نه بابا، خیلی باحال بود!

پاسخ:
قربونت :*
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۳۵ اقای متحیر
ان شالله برا پایان نامه دکترا جبران بشه:-)
پاسخ:
چه میدونم والا! باز ارشد و دکترا نداشته باشه!
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۵۹ بنتُ الهدی
خیییلی قشنگ بود :)
پاسخ:
^_^
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۳۷ مامان محمدمهدی
عالی
البته تو قسمت همسرش نمیدونم نظرم چیه(چشمک)
پاسخ:
:))
چطور؟ برای همسر خودت میگی یا همسر من؟!
و با تشکر از بلاگم که توش درددل می کردم و خاطره می نوشتم :))
پاسخ:
بعله بعله :)
چه قشنگ *_*
خب خدارو شکر و الحمدالله تموم شد:)
پاسخ:
آره دیگه الحمدلله:)
پایان نامه در رابطه با چی بود؟
تهش هم به هم وبلاگی های بیانی تقدیم می کردید :)
موفق باشید
ای جان
چه قشنگ