ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4324.

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ

به پای این پایان نامه،

چیزهای زیادی یاد گرفتم!

از هویت اصلی پایان نامه که تحقیق علمی بود که بگذریم،

دو سه تا نرم افزار بابتش یاد گرفتم،

که آخریش پرزیه! :)

آقا من عاشق پرزی ام.

:))



+هرچند که پاورپوینت افکتهای منحصر به فردی داره،

اما پرزی با چهارتا زوم این و زوم اوت، کل اون افکتها رو انگار ساپورت میکنه!

بعد اینکه کلا راحت تر از پاورپوینت هم ساخته میشه و کلی هم حرفه ای به نظر میاد(البته پاورپوینت حرفه ای منظورمه!)

اگر ارائه ای چیزی داشتین پرزی رو از دست ندین،

منم حاضرم براتون انجام بدم. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
لوسی می

نظرات  (۸)

خب لینکی چیزی!؟ :)
حداقل انگلیسیش رو بگید :)
پاسخ:
همینو میشه سرچ کرد.
اما انگلیسیش اینه:
prezi
و سایتش هم یه دات کام آخرش داره.
بهتره سرچ کنید چون سایتش اکانت خریدنی داره باید برید اکانت رایگان بسازید و آفلاینشم بگیرید و یه کمی دردسر داره که نمیشه اینجا توضیح داد.
اما اگر سرچ کنید نمونه کارهاشو میتونید ببینید.
وای من عاشق یادگیری چیزای جدیدم :ایکس
پاسخ:
اینو امتحان کن پس :)
لوسی می. :)))
پاسخ:
نفهمیدم به چی خندیدی :)))
لوسی می؟ :)
پرزی؟
میتونم کمک کنم؟:)
کدوم؟!
:دی
یه چیز بی ربط بگم؟!!
آخرین باری که اون گوشه وبلاگتو خوندم، یک عدد لوسی‌می ۲۷ ساله بودی!! چه زود گذشت!!
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
وقتی وب رو شروع کردم 25 سال و دو روزم بود دقیقا! :))
نه ، شخصیتی که انتخاب کردین خیلی جالبه. :))) دوسش دارم.^_^💙
پاسخ:
:)
آره خدایی دوست داشتنی بود :)
و هستم البته :دی
پس زیاد هم بد نشد، جزو رزومه حساب میشه :)
پاسخ:
:)
به این فکر نکرده بودم اما خب خیلی وزنه ی سنگینی به حساب نمیاد دیگه.
یه نرم افزار ارائه ی مطلبه.
خب این نرم افزاره که مُرده خوریه... نامردیه... اصن قبول نیس :/

+ هنوز زنگ نزدن دو کیلو میوه بخرین برین؟ :)
پاسخ:
مرده خوری برای چی؟! :|

+نه هنوز هستم همینجا درهمون حالت تعلیق!
اگههههههه مال منم به مرحله دفاع رسید زحمت پرزی شو بهت میدم پس:))))
پاسخ:
باوشه :)
البته باید ببینم چطور میشه فایل رو ارسال کرد :|