ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هوا بس ناجوانمردانه بی برف است.

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

زمستون که میشه و همه از برف و برف و برف حرف می زنن،

احساس میکنم یه مشکلی دارم حتما!

من اصلا آدم برف دوستی نیستم!

دوست دارم باریدن برف رو تماشا کنم،

اما فقط در همین حد!

برعکس بارون که همیشه دوست دارم زیر بارون قدم بزنم،

اما برف نه!

چرا؟

چون از اینکه جمع بشم تو خودم و هی نگران باشم که مبادا سر بخورم و پخش زمین بشم خوشم نمیاد!

راستش زمستان، اون وقتهایی که بدون برفه، برای من مصداق کاملی از شعر اخوانه،

و وقتی که برف داره خیلی خیلی قشنگه اما فقط برای تماشا و نه برای حضور در وسط صحنه!

نه اینکه آدم برفی درست کردن رو دوست نداشته باشم،

دوست دارم، اما هیچوقت هم براش بال بال نزدم!

شد شد، نشد نشد!

اما این روزها، به شدت از کمی بارش شهرم نگرانم!

خدایا برفی بارونی چیزی! لطفا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
لوسی می