ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4333.

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۱۵ ب.ظ

دیشب استارت مطالعه برای دکترا رو زدم!

بیست صفحه خوندم! :دی

نمیدونم تا موقع کنکور وقت میکنم چقدر درس بخونم،

و نمیدونم این چیزهایی که میخونم چقدر تو درصدهام و رتبه م اثر داره،

چون فرصت خوندن منابع وجود نداره،

و دارم جزوه ی مثلا آماده میخونم.

اما خب تصمیم گرفتم این مدت رو از دست ندم.

بالاخره بیست روز مونده دیگه.

بیست روز هم خودش بیست روزه!

اگر می تونستم روزی ده ساعت درس بخونم،

عملا مطالعه ی خودم رو به نصف رتبه های یک رقمی رسونده بودم!

اونطوری شاید به رتبه ی خوبتری امید میداشتم.

اما میدونم فرصت نمیشه. :((




+توکل بر خدا.

+الان بیشتر خوشحالم که رشته ی امتحانیم گرایش مورد علاقه ی من نیست و اگر قبول نشم خیلی افسوس نمیخورم!

ولی خب دوست دارم قبول بشم!

+اگر بازیهای اون آقا و گیرهای الکی استاد مشاورم نبود یه ماه زودتر پایان نامه رو تحویل داده بودم الان وسط درس خوندن بودم! :|

+ممنون از دعاهایی که برای برادر دوستمون کردین الحمدلله به خیر گذشته، حالا برین نذرهاتونو ادا کنین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۵
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۱۵ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۲۵ بـانـوی بـرفـی
انشالله که رتبه خوب بیاری
یعنی رشته ای که دوس نداشتی رو تا اینجا ادامه دادی
خدا رو شکر که حالش خوبه
پاسخ:
ممنون عزیزم.
نه گرایشی که برای دکترای امسال ناچار شدم انتخاب کنم گرایش مورد علاقه م نیست چون امسال دانشگاهم گرایش مورد علاقه م رو پذیرش نمیکرد اینو انتخاب کردم.
خب اگر قبول نشم حُسنش اینه که سال بعدی گرایش مورد علاقه م رو میتونم انتخاب کنم و اونقدری دلم نمیسوزه.
آره واقعا خدا رو شکر.
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۲۱:۲۹ بـانـوی بـرفـی
فکر  کردم تا اینجا رشته ت مورد علاقه ت نبوده!!!!!
اینطوری خوبه،هر چی خیر باشه
پاسخ:
نه تا اینجا که خوب بوده. حالا ببینم برای بعد چی پیش میاد. :)
مرسی عزیزم. :)
برای شما هم ان شالله هرچی خیر باشه.
اول خیلی خیلی متشکر بابت تمام دعاهاتون، خدا خیرتون بده واقعا :)))
دوم آیا واقعا کسی نذر کرده بود؟ =) بگین من بجاشون ادا کنم :))
سوم اینکه شما می‌توانید فعل می‌توانم را به خوبی صرف نمایید :) ما به شما امیدواریم :))
پاسخ:
اول اینکه خواهش میکنم من انقدر خودم استرسی شدم که دوست داشتم موج دعاها رو بفرستم خدا رو شکر بخیر گذشت :)
دوم اینکه خیلی ها احتمالا نذر کردن و نگفتن. کاری که اکثرمون انجام میدیم اما مستندا واران ۵۰۰ تا صلوات نذر کرده بود. یه همچین دوست مهربونیه :)
سوم هم اینکه وااااقعا امیدی ندارم اما ممنونم از لطفت.
به تو که امیدی ندارم خخخخ
مزاح کردم امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته
ولی از پایان پستت خیلی خوشحال شدم.
خداروشکر بخیر گذشت
الحمد الله رب العالمین : )

+میگما! دعاهای بلاگرا زودتر میگیره برای حاجت منم دعا کنن لطفا : )
#یک_سوء_استفادگر
پاسخ:
والا خودمم امیدی ندارم!
ممنونم.
آره الحمدلله که به خیر گذشته :)


به نظرم که اینطوریه :دی
می تونی امتحان کنی :)
موفق باشید ان شا الله

مام یه تصمیماتی داریم که هنوز بنا نداریم رسانه ای بشن :)))
پاسخ:
متشکرم :)
این وب من ذهنیات منه که گاهی بلند بلند فکر میکنه! لذا رسانه به حساب نمیاد! :)
این دفعه ما موج دعاهامونو می‌فرستیم سمت حوزه‌ی کنکور دکترای شما، چطوره؟ ^_^
پاسخ:
آرهههه اصلا هدف از نگارش این پست همین بود جانم :)
خدا رو شکر که حال ایشون خوبه
ان شاءالله که دکتر هم میشید
راستی نرم افزار بدرد خورد؟
پاسخ:
آره واقعا خدا رو شکر.
هرچی خدا بخواد.
هنوز به مرحله ی ویرایش نهایی نرسیدم استفاده نکردم. :)
ان شاءالله که هر چی خیره همون پیش بیاد 
ناامید نباشین، بیست روز هم کم نیست به هر حال، با کیفیت بخونید ان شاءالله که موفق میشین لوسی می عزیز:) 
پاسخ:
نه ناامید که نیستم خیلی هم برام مهم نیست البته.
ان شالله هرچی خیره پیش بیاد. ممنونم.
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۵ مامان محمدمهدی
ها یعنی واسه دکترات هم دعا کنیم؟:))
پاسخ:
نه واقعا!نیازی نیست! دوستش ندارم.
سلام
@ تسنیم
با اینکه هیچ شناختی ازتون نداشتم ولی همینکه شنیدم همچین اتفاقی افتاده نذر در حد خودم کردم. نمیخواستم بگم ولی خوبه همه بدونن که گاهی نوشته هاشون باعث میشه دعاهای خیری بهشون برسه که شاید خودشون هیچ وقت ندونن مثل من حیث لا یحتسب. امیدوارم مشکل همه حل شه
پاسخ:
سلام برای تسنیم :)
سلام ناشناس گرامی :)
چطوری مراتب سپاسم رو بهتون برسونم؟ واقعا لطف کردین. هم بخاطر نذر و دعاتون. هم بخاطر یادآوری ارزشمندتون. خدا می‌دونه چقد من حیث لایحتسب بهمون رسیده و خبر نداریم و ناشکری هم می‌کنیم!
خدا صد در دنیا، بی‌نهایت در آخرت عوضتون بده ان‌شاءالله :)) متشکرم
پاسخ:
برای ناشناس گرامی :)
مخاطب سلام، فکر نکنم یک نفر بود
من حیث لا یحتسب هم شامل نویسنده این وب و خیلیای دیگه هم میشه.
پاسخ:
متشکرم. :)
@ تسنیم

 ما هممون نیازمند دعا میشیم و این تنها کاریه که میتونیم برا هم کنیم همونطور که دیگر دوستان هم همین کارو کردن.
بابت دعاتونم خیلی ممنون. برای من همین اندازه دنیا ارزش داره.
اون من حیث لا یحتسب برای خیلی از بلاگراست که اینجارو میخونن. امیدوارم هممون به جایی برسیم که وقتی پستی رو دیدیم که حالمون رو خوب کرد یا ازش لذت بردیم، از خدا براش خیر بخوایم
پاسخ:
:)
برای تسنیم :)