ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4342.

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۳ ق.ظ

هیچ چیزی، هیچ تفریحی، هیچ خوشی ای، هیچ دوایی، هیچ دارویی، هیچ پرستاری، هیچ دوستی، هیچ رفیقی، هیچ همدمی،

هیچ همدلی، هیچ کسی، هیچ کسی،

هیـــــــــــــــــــــــــــــچ کسی،

نمیتونه اون کاری رو با دل آدم بکنه،

که شرکت در مراسم اهل بیت با دلت می کنه.



+خدایا بیا و یه "زیارت" قسمتمون کن. قسمت همه مون.

+شرکت در مراسم اهل بیت روزی این روزها و شبهاتون به قصد "زیارت".

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
لوسی می

نظرات  (۸)

خدایا بیا و به حرف لوسی‌می گوش کن :)
پاسخ:
الهی آمین :)
التماس دعا 
پاسخ:
همچنین :)
موافقم با این حرف
پاسخ:
:)
الهی آمین .
التماس دعا



میدونین کسی که تو مراسم عزای اهل بیت بخصوص بانو فاطمه زهرا (س) و فرزندش امام حسین (ع) باشه ارج و منزلت زیادی میبره ؟
چه تو این دنیا چه تو اون دنیا...
من مادرم تعریف میکرد یک شب تو محرم خواب میبینه یه نفر تو مجلس عزای امام حسین (ع) هست .
میگه بعد از یک کم نگاه کردنش بهش میگن ایشون تو مجلس عزای امام حسینی که گذاشتین حضور داره و بهش داره توجه میکنه.
میپرسه اون یک نفر کیه ؟ که نورانی هم هست و داره نگاه میکنه و نظر داره به این مجلس ؟
بهش میگن مادرمون حضرت زهرا(س) است که هر سال که محرم میشه تو مجلس روضه ی شما حضور داره و بهش ویژه 
نظر داره.
رو به مادرم میگن این خانوم که چهره اش نورانی است بانو فاطمه زهراست و تو مجلس پسرش حسین (ع)
 که تو خونه شماست اومده و نظر داره به این مجلس...
پاسخ:
اینطور شنیدم ان شالله که همینطور باشه.
چقددددددددددددر موافقم
دعا کن قسمت ما هم بشه بتونیم این شبا تو مراسم ها شرکت کنیم هرچند بسیار بعید میدونم...
)))))))))))))))))):
پاسخ:
الهی آمین.
ان شالله قسمتت بشه و بری و ما رو هم دعا کنی.
ما هم هرجا رفتیم دعات می کنیم.
سلام

چقدر هیچ ؟! :))

باریکلا ، واقعاً همینطوره

ان شاءالله قسمت همه مون بشه لوسی می بانو
پاسخ:
سلام. خیلی هیچ! یعنی هیچِ هیچِ هیچ! :)
ممنونم همچنین شما. :)
هیچ دردی حتی...
پاسخ:
...
زیاد اهل این جور مجالس نیستم..
اما دلم گرفته.. امیدوارم قسمتم بشه و ..
پاسخ:
پس یه بار امتحان کن.
با دلت که بری دست پر بر میگردی ان شالله :)
ما رو هم دعا کن :)