ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4345.

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ق.ظ

از وقتی تصمیم گرفتم تو وبم روزانه نویسی نکنم،

روزانه هام داره از دست میره!

یا میام به صورت پست موقت می نویسمشون،

یا اینکه کلا نمی نویسم!

دلایلش هم روانیه،

که اونهایی که تجربه ی روزانه نویسی رو داشتن

و بعد از مدتی بی خیالش شدن حتما درک میکنن.

در هر حال،

سوالی هست!

که چه بکنم؟

نمیخوام روزانه هامو از دست بدم و دفتر خاطرات آنلاینم نیمه کاره رها بشه،

از طرفی هم نمیخوام هی فرت و فرت جزئیات زندگیمو بنویسم رو وب بذارم و نظرسنجی کنم!

رمزی نوشتن هم که اصلا جالب نیست!

خب دست به قلم هم که نمیتونم بشم این روزها که بگم تو دفترچه می نویسم،

حالا چه کار کنم؟



+اینکه با ثبت موقت کردنِ روزانه هام مشکل دارم به خاطر نحوه ی آرشیو گیری بیانه.

تو بلاگفا شما آرشیو که میگرفتی از پستهات، پستهای ثبت موقت هم مرتب و منظم تو آرشیوت نمایش داده میشدن.

اینجا نه دیگه! حتما باید منتشرشون کنی و بعد از صفحات پیجت عکس یا پی دی اف بگیری که داشته باشیشون.

کلا آرشیوگیریِ بیان خیلی بد و شلخته ست. مسئولین رسیدگی کنن لطفا! :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۳۰
لوسی می

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۶ ، ۱۰:۱۲ بـانـوی بـرفـی
خوب اونا که خیلی مهمه رو واسه خودت بنویس و ثبت نکن باقیش رو واسه ما بنویس
منبعضی وقتا  چیرای اعصاب خرد کن رو اینجا مینویسم راحت میشم 
پاسخ:
آره منم همینطوری بودم دیگه! هرچی دلم میخواست می نوشتم! از غر زدن که شروع کردم بعدم شد روزانه نویسی های در هم!
الان دیگه نمیدونم باید چه کار کنم. مشکل اینه که اونهایی که ثبت موقت می کنی رو نمیتونی تو آرشیو درست حسابی داشته باشی.
تو بلاگفا وقتی آرشیو میگرفتی ثبت موقت ها هم برات مرتب و منظم نشون داده میشد. اینجا نه دیگه. همه چی قاطی پاتیه.
فقط مجبوری منتشرشون کنی از صفحاتت پی دی اف یا عکس بگیری که داشته باشیشون :(