ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

درخواست عجیب!

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ب.ظ

اگر کسی از دوستان سابقتون از شما درخواست کنه،

که برای نیم ساعت پسورد اینستاگرامتون رو بهش بدین،

تا با اکانت شما بتونه بره پیجِ پرایوتِ یکی از فالویینگ هاتون رو ببینه! (به هر علتی!!)

قبول می کنین؟!

:|



+به نظرتون درخواستش مسخره نیست؟! :|

+میگه اون بابا، فالویینگ رکوئست منو اکسپت نمیکنه! میخوام ببینم پیجشو! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲۴)

به نظر من که عجیبه! :)
پاسخ:
ینی شما پستون رو بهش نمیدین؟ بهش ندم؟!
نه چرا بدم1؟
البته من نمی دونم اندرون اینستا چه خبره
از بیرون گاهی می بینم :)
پاسخ:
چی بگم والا.
سلام 
اصلا 
پاسخ:
سلام.
صریح و با صلابت :)
خب اون طرف راضی نیست مطالبش توسط دوست شما خونده بشه مگرنه درخواستش رو قبول میکرد
ایشون هم نباید کنجکاوی کنه
پاسخ:
میخواد فقط عکسش رو ببینه.
اول گفت یه عکس ازش بهم نشون بده. بعد فکر کرد که شاید اون راضی نباشه که من عکس از پیجش بردارم به بقیه نشون بدم!
لذا تصمیم گرفت از من اختیاراتم رو برای نیم ساعتی قرض بگیره که به رضایت من بستگی داشته باشه نه رضایت اون شخص :)))
به نظر خودمم کار جالبی نیست و با همین استدلالات بی خیالش میکنم.
بگو اگر میخواست عکسهاش رو ببینی خب بهت اجازه میداد دیگه...
کارهایی میکنن ملت...
پاسخ:
اینو درست میگی.

اتفاقا اول گفت فقط میخوام عکسشو ببینم یه عکس ازش بردار نشونم بده. بعد فکر کرد گفت نه شاید راضی نباشه که تو عکس از پیجش برداری!
پس اختیاراتت رو به من قرض بده :))
من باشم نمیدم واقعا 
چون کار طرف با دزدی فرق نداره ... 
پاسخ:
O_o
دزدی که نیست! داره رمز اینستای منو میگیره!
و من اگر رمز اینستامو بدم یعنی اجازه دادم اختیارات منو داشته باشه.
اینم اجازه ش با منه دیگه.
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۱ اقای متحیر
رمز پیج اینستاگرام، رمز سیستم گلستان نمرات و رمز بلاگ از نوامیس مجازیه!
دست بیگانه ندیدش
پاسخ:
خب البته پیج اینستای من چیزی نداره که ناموس حساب بشه.
یعنی هیچی نداره کلا!
بیگانه هم نیست دیگه! دوستمه!
واه! معلومه که نمیدم :|
اگه می‌خواست خودش بهش میداد دیگه.
پاسخ:
خب اون نمیدونه که این از دوستان منه! شاید اگر بدونه بهش بده!
هرچند به نظر منم درخواستش جالب نیست.
فقط میخواد ببیندش! اول گفت یه عکس ازش برام بذار، بعد گفت نه شاید راضی نباشه تو عکسشو برداری به من نشون بدی!
ولی خب اینکه من رمز اینستای تو رو داشته باشم و برم تو پیج فالوورهات به رضایت تو ربط داره نه رضایت اون!
خخخخ!
استدلالش جالب بود :)
مسئله امنیتی هست فک کنم :)))
پای سرویس های جاسوسی بیگانه در میون نباشه!!!
پاسخ:
شاید! نکنه میخواد طرفو ترور کنه؟ :))
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۴۸ بـانـوی بـرفـی
اصلا 
حتی اگه عادی هم باشه دلیلی نمیبینم 
شاید بعد دردسر بشه
پاسخ:
آره بابا شر میشه بعدش!
البته من نمیدونم کی رو میخواد ببینه! :)))
که لااقل بفهمم کیه که اینقدر ملت رو تو خماری گذاشته :))
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۵۵ مردی بنام شقایق ...
حتمن دلیلی داره که اکسپتش نمیکنه دیگه

شمام ندین
دردسر میشه
پاسخ:
والا! :)
نکنه میخواد شما رو ترور کنه! :))
پاسخ:
منو برای چی؟
احتمالا میخواد اونو ترور کنه دنبال عکسش میگرده :))
یبارم یکی به من می‌گفت منو ادمین کانالت کن عکس اعضارو ببینم. می‌خوام ببینم معشوقه منم عضو کانالت هست یا نه :|
پاسخ:
:)))
اینم جالبه :))
حالا بعد به چه نتیجه ای میخواست برسه؟
باز این میخواد عکس طرف رو ببینه! :))
نمی‌دونم. :|

پاسخ:
مَردم! :))
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۴۴ بنتُ الهدی
نه! بنظرم مسخره میاد :))
پاسخ:
به نظر منم مسخره ست :)
من بودم پس ورد نمی دادم بهش ☺
پاسخ:
به خاطر پیج خودت یا پیج اوشونی که قراره دید زده بشه؟!
چون پیج خودمن چیزی نداره.
سلام 
اینستاگرام ندارم :)
ولی اگرم داشتم رمزش رو فوق فوقش به خانداداشم یا داداش کوچکم در صورت درخواست شون میدادم :)
در غیر اینصورت به هیچ بنی بشری رمزش رو  نمیدم :))

پاسخ:
خوش به حال خان داداش و داداش کوچیکه :)
سلام.
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۰۶ جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
بستگی داره که عکس های شخصی طرف باشد یا نه
اگر نباشه بهش میدم استفاده کنه
پاسخ:
کلا طرف قصدش اینه که عکسِ اون بابا رو ببینه!
و البته مطمئنم که عکسهاشو برنمیداره.آدم مطمئنیه.
ولی خب تا همین حدشم فکر کنم درست نیست.
۰۵ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۵۴ جـــــــــــواد عــــــــــــلوی
با پشت دست صورت مبارک شون رو...
نه خوب نیست بهش ندید
پاسخ:
:)
باشه چشم همه همینو گفتن. دیگه جرئت نمیکنم رمز بدم بهش! :))
چه چیزا!!!
معلومه که نمیدم! البته تا جایی که الان فکر می کنم
پاسخ:
:)
چه چیزا رو خوب اومدی :))
تازه من رمزم یادم نیست که بخوام بدم
پاسخ:
:))
نظر دادن بدون تحقیق دور از تقواست.
یوزر- پس تونو بدین من چک کنم صفحه اون بنده خدا رو ببینم چقدر مفسده داره. بعدش نظرمو درباره دادن یا ندادنش به دوستتون اعلام میکنم :)))

پاسخ:
:))
مفسده؟؟
چه خبره مگه؟
شاید اگه من گوشی دستم بود و میگفت عه من یه لحظه این عکسو ببینم میذاشتم، (البته قبل اینکه قضیه رد درخواستش از اون پیجو بدونم!) اما اینطوری که ریکوئست داده و اکسپت نشده نه، پسوردو نمیدادم بهش. چون اگه اون شخص میخواست ایشون بتونه پیجش رو ببینه درخواستشو اکسپت میکرد وقتی نکرده لابد نمیخواد دیگه. من عکسشو هم واسه یه لحظه نشون نمیدادم چون علاوه بر درست ندونستن اینکار، خودمو میذارم جای اون شخص که شاید دلم نخواد حتی واسه یه لحظه فلان آدم تصویرم رو ببینه.
پاسخ:
دقت نظرتون قابل تحسینه.
ولی خب شایدم نوعی سخت گیریه.
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۰ مامان محمدمهدی
سلام
خب چه اشکالی داره دادن یوزر پستون؟
من بودم میدادم مگه اینکه از بابت دیدن امورات خصوصی خودم معذوریت داشتم 
البتهمن اصلا با فضای اینستاگرام آشنا نیستم و دقیق نمیدونم چطوریاست، گرچه یه دوره کرتاهی هم عضوش بودم ولی بخاطر همین سردر نیاوردن زدم بیرون😂
پاسخ:
سلام.
اشکالش سرِ اینه که اون شخصِ مخاطب دوست نداشته این عکسهاشو ببینه دیگه. برای همین این روشِ دور زدنِ اجازه ی اون خیلی خوشایند نیست.
هرچند به نظر من اشکالی شرعی و عرفی و اینها نداره ولی خب جالب نیست.