ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4355.

دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

خوشم میاد پامو انداختم رو پام،

دارم زندگیمو میکنم انگار از هفت دولت آزادم!

یعنی من از اونایی ام که بعد از دوره های سخت کار و تلاش

اگر دو روز تعطیلی ببینن دیگه کلا دِ برو که رفتی!

امروز یهو یادم اومد که باید تا ده اسفند،

کارهای فارغ التحصیلیمو انجام بدم وگرنه جریمه میشم!

:|



+شدیداً استرس گرفتم :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۷
لوسی می

نظرات  (۵)

منم الان پامو انداختم رو پام!!! حوصله هیچی ندارم!!
پاسخ:
:))
خب مدل تو با من فرق قوکوله :)
تحمل کن دیگه دو ماه بیشتر نمونده تا رفتن به خونه تون و پیش هم بودن برای همیشه :)
جریمش چقده؟ :/
پاسخ:
نمیدونم! امروزم هرچی زنگ زدم آموزش تا صحت مطلب و مقدار جریمه رو بپرسم کسی جواب نداد! :|
سوال اینجاست که تا دو ماه دیگه مشکل خونه حل میشه یا باز من باید منتظر بمونم تا شهریور و تقسیم خونه بعدی؟!! :((
لوسی‌می، چرا آدم اینجوری عادت میکنه یهو به یکی؟؟
پاسخ:
ان شالله که حل میشه..نمیتونین اونجا خونه اجاره کنین؟
نمیدونم واقعا.. اما فکر میکنم یه بخش عظیمیش هدیه ی خداست به مناسبت ازدواج بنده هاش که کنار هم آرام باشند و بینشون مودت و رحمت جاری باشه. ^_^
حالا من این روزها دارم فکر میکنم که یکی از عجیب ترین چیزها برای من تو ازدواج اینه که آدم واقعی ترین شخصیت خودش رو در تعامل با همسرش بروز میده! واقعا چی میشه که یک نفر اینقددددددر از خودت میشه که تو تمام خودت رو به راحتی و بدون نگرانی بروز میدی؟ :/
شهرش امنیت نداره. خیلیم گرونه!! نه اینکه یه دفعه خیلی نیرو بردن اونجا و خونه سازمانی کم بوده، یه دفعه تقاضا زیاد شده اینا هم قیمتو خیلی بردن بالا! یعنی فک کن خونه هایی که نهایت امکانات رفاهیش برقه، ماهی هشتصد نهصد اجاره بگیرن!! توی یه شهر داغون!!
ولی جدا از قیمتش، امنیتش واقعا کمه
پاسخ:
وای چقدر سخت. همین امنیت از همه چیز مهمتره. و چقدر گروووون! :|
ان شالله اولا خونه به اسمتون دربیاد و بعد هم خیلی زود منتقل بشید به جاهای بهتر. این اتفاق خیلی زود میفته ان شالله.
ان‌شاءالله
امیدمون به خداست.
پاسخ:
ان شالله.