ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4358.

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

فک کنم که برای فارغ التحصیلی به جریمه بخورم :((

چقدر اعصاب خرد کنه این فایل ورد!

چرا تموم نمیشه؟

من یه فایل پی دی اف تپل و قشنگ دارم چرا نمیتونم مثل آدمیزاد وردش کنم راحت شم؟

اصلا چرا من باید فایل ورد پایان نامه م رو برای اینا بفرستم؟؟؟!

همون پی دی افش کافیه دیگه! ای بابا!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۲)

احتمالا میخوان اسمشو عوض کنن بدنش به یکی دیگه :))))
پاسخ:
خدایی نمیفهمم فلسفه شو!
من به یه وضعیت شکسته بسته ای این پی دی اف رو درست کردم حالا وردشم میخواد!
مطمئنم همه ش به هم میریزه آخر.
بسیار خشمگین می باشم.
تموم میشه بالاخره :)
یک لیوانِ آب بخورید یکم هم قدم بزنید آروم میشید :))
پاسخ:
جریمه شدم رفت! تمومم بشه بی فایده ست.