ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4360.

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۳ ب.ظ

میگن فقط کسی میتونه بقیه رو دوست داشته باشه

که اول خودش رو دوست داشته باشه.

َشما خودتون رو دوست دارین؟

برای اثبات دوست داشتنِ خودتون چه کاری میکنین؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۹
لوسی می

نظرات  (۱۶)

یه فروردینی اول عاشق خودشه و بعد محبت بقیه رو تو دلش جا میده ^_^
کتاب هدیه میدم. جینگیل مینگیل می خرم.
مثل گردنبند اسم خودمو خخخخ
انقدر خود شیفته م 😂

+خودت چی؟
پاسخ:
به به :)
آفرین که حواست به خودت هست.

میام میگم.
چه سخن حکیمانه ای ...

احسنت لوسی می بانو احسنت !
پاسخ:
جواب هم میدادید خب! حکیمانه جواب میدادین :)
من خودم را دوست می‌دارم، زیاد :)
ولی فک کنم تو این علاقه‌م صادق نیستم :(
دوستم می‌دارم چون برای نجات خودم یه سری مطالعات رو شروع کردم.
شاید صادق نیستم چون تنبلی می‌کنم و هی شل‌کن سفت‌کن میرم جلو.

و شما؟
پاسخ:
آفرین.
خوب جوابی دادی. در حقیقت زدی به هدف :)
منم میگم :)
دقیقاً درسته
من آره. دقیقاً از ۲۳ بهمن شروع کردم به دوست داشتنِ خودم :)
از یه سری چیزا گذشتم صرفاً بخاطرِ آرامشِ خودم. درواقع تلاش می‌کنم هر کاری که می‌تونم بکنم تا تپشِ قلب نیاد سراغم :)
پاسخ:
چقدر خوب و عالی که شروع کردی.
و اهمیت دادن به آرامش خودت خیلی مهمه.
خب بهتره که جمله آخر رو اینطوری تغییر بدیم:
تلاش میکنم هر کاری نکنم. تا تپش قلب هم سراغم نیاد. :)
چون بعضی موقعیت های تپش قلبی گریز ناپذیرن. و اگر به هر قیمتی بخوایم ازشون فرار کنیم رسماً رشدی هم نمیکنیم.
نه، من فکر نمیکنم تا به حال با خودم مهربون بوده باشم!
پاسخ:
ولی خودتو دوست داری :)
مطمئن باش.
فقط بروزش کمه.
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۱:۵۵ اقای متحیر
همیشه اینو به من میگن که خودت رو اصلا دوست نداری!!!!
رونوشت راه حل هاتونو برا منم ارسال کنید!!!
:)))
پاسخ:
چرا خب؟
اصلا مگه میشه آدم خودشو دوست نداشته باشه؟! :|
خیلی خودم رو دوست دارم 
از وقتی خودم رو همونجور که هستم پذیرفتم و سعی کردم بیشتر با خودم آشنا بشم و خود واقعیم رو بهتر بشناسم ، خیلی خودم رو دوست دارم... 
اما هنوز نمیتونم خیلی از آدم ها رو دوست داشته باشم مثل بقیه.... 
برای اثبات دوست داشتن خودم به خودم ؟ یا به دیگران ؟؟ 
پاسخ:
فرقی نمیکنه که به خودت یا دیگران. سوالم اینه که چه رفتاری نشون دهنده ی علاقه ی ما به خودمونه. اینکه چه کاری میکنم یا نمیکنم نشون میده خودمو دوست دارم؟
مثلا شما گفتی که خودت رو همینطور که هستی پذیرفتی. این یعنی خودت رو دوست داری.
برای من همین پذیرشه اس که هم خودم درکش میکنم و هم دیگران... 
پاسخ:
به نظر منم مدام سرزنش نکردن خود، خیلی مهمه.
۰۹ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۵۴ بنتُ الهدی
درست میگن.
کااملا درست میگن.
مثلا توجه به علایق شخصی، برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف فردی، داشتن یه وقت اختصاصی برای خودمون همه ش نشونه ی دوست داشتنِ خود.
پاسخ:
ولی اینجا کسانی کامنت گذاشتن که بقیه رو بیشتر از خودشون دوست دارن.

درسته اینها نشانه های خوبیه :)
سلام
بقیه رو بیشتر از خودم دوست دارم...

پاسخ:
سلام
یعنی بده؟!
از جنبه ی منفی گفتین یا از جنبه ی مثبتِ ایثار و اینها؟
خیلی ساله که یاد گرفتم با خودم خوش بگذرونم
خودمو ببرم خرید
کافی شاپ
مراقب سلامتیم باشم
خودم به خودم تلنگر بزنم و اجازه ندادم مسائل الکی اذیتم کنه (هرچند تو این یه مورد گاهی خودم خودم را شکست دادم :پی)
خلاصه که به خودم مهربونی کنم و منتظر بقیه نمونم که مراقبم باشن


پاسخ:
من مورد سوم و چهارمت رو خیلی دوست داشتم :)
ان شالله موفق باشی تو دوست داشتنهات.
۱۰ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۵۴ اقای متحیر
نمیدونم واقعا!

من اصلا متوجه منظورشون نمیشم!!!!
مگه میشه اخه؟
پاسخ:
نمیشه!
قوی ترین غریزه ی آدمها حب نفسه :)
برای اثبات دوست داشتن خودم...نمیدونم چیکار کردم... اگه قبلنم کاری میکردم الان فکر میکنم کاری نمیکنم....!
پاسخ:
ای بابا :(
البته خیلی هم نیاز به اثبات نداره ها. ولی خب اگر اثبات بشه زندگی جذاب تر میشه.
سلام
چقدر سوال خوب و عمیقی پرسیدید...
منو به فکر فرو برد
پاسخ:
سلام.
الحمدلله. برای همین پرسیدم...
دوست داشتن خود بد نیست که
منفی و مثبت رو در نظر نگرفتم
شاید یه جاهایی وبه یه جاهایی بد
شاید خودمو دوست ندارم که اینطوری فکر میکنم ...
پاسخ:
نه اصلا بد نیست. همه مون خودمون رو دوست داریم.
اما روشهای ابرازش به خودمون رو بلد نیستیم زیاد!
الان که پست ادامه را نوشتی متوجه تر شدم منظورت را از این که مورد سه و چهار را دوست داشتی
به نظر من خرید کردن می تونه بدون هوا پرستی باشه و حتی با نیت الهی!!!
مثلا حال دلت خوب نیس واسش بری یه خواسته ی معقولشو برآورده کنی مثل خرید یه چیز خاص
یا حتی کافی شاپ و رستوران رفتن هم ...اما بستگی داره طرف داره واسه چی انجامشون میده
به نظرم این ها همش مدیریت می خواد نه این که کلا کنار گذاشته بشه
پاسخ:
گفتم که منظورم این نیست که زندگی زاهدانه داشته باشیم.
گفتم اینا رو. درست میگی.
گفتم غرق نشیم اینها فی نفسه ارزش نیستند.
کلا لذت دنیا فی نفسه ارزش به حساب نمیاد ولی خب قرار هم نیست حلال خدا رو بر خودمون حرام کنیم دیگه.
راه میانه.
کل بحث سر این بود که چرا علامت دوست داشتن خودمون شده این چیزهایی که فی نفسه ارزش نیستند.
علامت دوست داشتن خودمون مثلا همون توجه به سلامتیمونه، نه مدام همبرگر خوردن به خاطر نه نگفتن به دلمون :دی