ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4362.

شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ق.ظ

گل پسر یه بازی ترکی گرفته،

میوه ها رو به زبون ترکی میگه!

کلا سواد بچه م قاطی شده.

به توت فرنگی میگه چیلک،

به کلم میگه چلم!

منم که نمی فهمم چی میگه،

هی میاد میگه مامان این چیه؟

میگم سیب!

میگه نه، آلما!


+بقیه شم یاد نگرفتم هنوز :))

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۲
لوسی می

نظرات  (۷)

مگه با بازی آدم ترکی رو یاد بگیره! :)

+زبانِ سختیه
پاسخ:
آره به نظرم سخته. مخصوصا نوع تلفظهاشون خاصه اصلا.
درود بر گل پسر :)

یادگیری زبان فاخر ترکی از نون شب واجب تره ...

پاسخ:
بله بله.
ترک هستین؟
ترکی زبون قشنگیه ☺
پاسخ:
هیچی بلد نیستم!
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۰۸ بـانـوی بـرفـی
اینا رو از کجا یاد گرفته!!!؟
پاسخ:
یه بازی ترکی تو تبلت نصب کردن اسم میوه ها رو به ترکی میگه.
بله ترک هستم با افتخار ...
پاسخ:
آفرین که دو زبانه هستین :)
البته حداقل :دی
شعر ترکی هم بذارین پس. مثلا از شهریار.
البته با ترجمه لطفا.
یه دونه هست ببینید :)
پاسخ:
ان شالله میام
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۰۷:۳۹ مامان محمدمهدی
الهی:)
یاد بگیر ترکی رو خوب
خیلی زبون شیرین و خوبیه:))
پاسخ:
والا ما هنوز تو انگلیسیش موندیم!
احساس میکنم دیگه مخم قابلیت زبان جدید آموزیشو از دست داده! :|