ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4372.

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ب.ظ

إِلَهِی قَلْبِی مَحْجُوبٌ،

وَ نَفْسِی مَعْیُوبٌ،

وَ عَقْلِی مَغْلُوبٌ،

وَ هَوَائِی غَالِبٌ،

وَ طَاعَتِی قَلِیلٌ،

وَ مَعْصِیَتِی کَثِیرٌ،

وَ لِسَانِی مُقِرٌّ بِالذُّنُوبِ،

فَکَیْفَ حِیلَتِی؟

یَا سَتَّارَ الْعُیُوبِ..



+دعای صباح حضرت امیر_علیه السلام


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۰
لوسی می

نظرات  (۳)

واقعا قلیله ...
پاسخ:
خط به خطش توصیف منه! :((
توصیف منم هس
و هر کی که تا حالا تو زندگیم بوده...

+ انگار که همه مون یه شکلیم :)))
پاسخ:
اوهوم. انگار خصوصیت نوع بشره. اما خب بعضیا با گفتن این کلمات با خدا تعارف تیکه پاره می کنن :))
اینا رو میگن که بقیه بدونن کجای کارن!
بعضیام نه واقعا ته تهشن! من تهشم! :)
شمام اون وسط مسطا :)
عجب!
وسط مسطا... :|
یه نفر که هیچ وقت منو ندیده انگار خیلی بهتر از خودم میشناستم :دی
پاسخ:
نه واقعا اصراری بر حدس و گمانم ندارم، نه برای شما البته. برای هیچکس :)
البته کسی که میگه من مطمئنم که همه مون به جای خوب میرسیم همون وسط مسطاست دیگه.