ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4381.

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۱ ب.ظ

در واپسین لحظات سال،

در انتظار بهار،

به زیارت حضرت باران میریم.

ان شالله سالتون پر از برکت باشه.

توجه و عنایت پروردگار در لحظه لحظه ی سال رو براتون آرزو میکنم.

بیایم امسال بیشتر برای خدا جلب توجه کنیم.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
لوسی می

نظرات  (۷)

سال نوی شما هم مبارک و پر خیر و برکت. :)
پاسخ:
خیلی ممنونم ان شالله برای شما هم همینطور پر از برکت باشه.
ان‌شالله سایه خدا بالای سرمون باشه امسال. :)
پاسخ:
ان شالله.
خونه تکونی ها تموم شد...؟ :)
خدا قوت

سال نوتون مبارک :)
پاسخ:
نه به صورت صد در صد!
ولی خب راضی ام!
ممنونم سال نو بر شما هم مبارک باشهههه. :)
سلام علیکم
سال نو مبارک!
ان‌شاء‌الله سال جدید تا انتها به لطف و رحمت الهی پر از خیر و برکت باشد!
پاسخ:
و علیک السلام.خیلی ممنونم ان شالله برای همه همینطور باشه و سال خوبی داسته باشین.
کل یوم نوروز
و
کل ارض مشهد :/
پاسخ:
علی الخصوص امروزش :)
سلام
سالی سرشار از موفقیت و سلامتی براتون آرزومندم

پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم همچنین برای شما انشالله.
سال خوبی داشته باشین. هزار برابر بهتر از پارسال.
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۴ مامان محمدمهدی
آخ که چقدر خوش به حالتونه
زیارتا قبول
پاسخ:
آره خوش به حالمون تر از شماست تو این مورد. :*
مرسی گله.