ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4382.

چهارشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ

گفته بودم که دیروزی که گذشت سالگرد عقد من و مستر بود؟

خودم میدونم نگفته بودم! :دی

غالبا این روز خجسته به علت بدو بدوهای آخر سال مهجور می مونه.

خب امسال هم همانطور که سالهای قبل!

اما خب محبت مستر حتی بدون هدیه هم خیلی دلنشین بود.

از خونه تکونی هم نگم که راستشو بخواین تموم نشد،

اما تا نود درصد رو لود کرد و من راضی ام!(یعنی راضی نباشم چه کار کنم!)

و کلی وسیله تو راهرومونه که باید ببریم دیوار مهربانی!

امسال مینیمالیست بازی رو به حد اعلا رسوندم و وااااقعا خونه رو از لوازم بلااستفاده یا کم استفاده خالی کردم. خونه مون خییییلی خلوت تر شده :)

دندونم به شدت درد میکنه!

از پارساله داره درد میکنه و من فرصت نداشتم برم بکشمش!

حالا الان تو این وضعیت عید دیدنیها سر ناسازگاری برداشته! :/

باز هم تصمیم داریم به لطف خدای مهربون مراسم دعای ندبه ی اولین جمعه ی سال

که بسیار خجسته طور با اولین جمعه ی رجب المرجب هم متقارن شده رو برگزار کنیم.

و لذا محتاج دعاییم. :)

و در نهایت اینکه به یه مقدار زمان نیاز دارم!

زمانهایی برای فکر کردن و برنامه ریزی.

فعلا فرصتش پیش نیومده :(

و محض تذکر برای خودم هم بنویسم 

که یادم باشه یه پست سال نگار هم بنویسم ان شالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۱
لوسی می

نظرات  (۳)

سالگردتون مبارک :)
چه زمان جالبی عقد کردین ^-^
پاسخ:
ممنونمممم. آرهههه اون سال سال کبیسه هم بود :)
شنیدن خاطرات ازدواج و خواستگاری و آشنایی و عقد اینا، همیشه جالب بوده برام! فک کنم برا بقیه هم همینطوره.
یه چالش اینطوری راه بندازین ما بخونیم فیض ببریم و ایضا تجربه کسب کنیم! :دی :دی :دی (مزاح!)

اگه سال کبیسه بوده که باید "چهارسالگرد" بگیرین نه سالگرد! :)
پاسخ:
راستش خوندن خاطرات سایرین برای منم جذابه اما گفتن همین خاطرات خودم جذاب نیست! اگر روزی حس کردم گفتنش هم جذابه و خوندنش برای شما هم جالبه چشم میام میگم. :)
سال کبیسه بود اما ما ۲۹ اسفند عقد کردیم. :)
۰۸ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۱۴ مامان محمدمهدی
با تاخیر مبارک باشه
چه رسم خوبی رو درست کردی و اجرا
آفرین و خدا قبول کنه
پاسخ:
مرسی عزیزم.:)