ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4391.

شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱ ق.ظ

پنجشنبه تولد مستر بود.

با اینکه از یک هفته پیش دنبال این بودم که تنها برم بیرون که براش خرید کنم،

آخر هم نشد و پنجشنبه شب تونستم به بهانه ی دورهمی خانوادگی برم بیرون،

و براش یه تیشرت و یک شلوار خریدم.

تا رفتم و خریدهای لازم رو انجام دادم شد ساعت هشت.

داشتم برمیگشتم که مستر زنگ زد و سفارش غذا و یه سری خرت و پرت دیگه رو داد،

تا رفتم اونها رو خریدم شد ساعت ده! :|

بعدم برگشتم و تولدت مبارک رو برای مستر خوندم و خوشحالی کردیم و از این صوبتا! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۸
لوسی می