ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4397.

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

واقعا هر کاری رو میشه بدون برنامه ریزی بالاخره انجامش داد،

اما به نظرم مادری کردن بدون برنامه،

غیر ممکن ترین کار دنیاست!!



+البته همسری هم همینطوره

اما خب چون مخاطبت از درک کافی برخورداره

اونقدرها غیرممکن نیست و میشه با قانون "هرچه پیش آید، خوش آید" پیش رفت!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
لوسی می

نظرات  (۳)

اخه مادری رو هم ادم قبلش نمیدونه چه کار سختیه یه هو وقتی بچه دار میشی می فهمی چقدر سخته و چقدر ریزه کاری داره و چقدر همه چی به تو بستگی داره...
البته به نظر من این خیلی به همسر آدم بستگی داره من بعضیا رو میبینم که حضور پدر بچه ها انقدر پررنگه که اصلا مادر خسته و پریشون نمیشه. حیلی از وظایف رو پدر انجام میده و...
البته فک کنم یکمی از موضوع دور شدم دی:
پاسخ:
آره واقعا. البته منظورم برنامه ریزی روزانه بود. هر روز باید از قبل یه برنامه ای ریخته باشی وگرنه روزگارت نمیگذره!
چه مردهای خوبی. هعی!
خدا قوت پهلوان :دی
به نظرم می‌رسه مادری کردن یکی از سخت‌ترین کارای دنیاست
پاسخ:
مرسی عزیزم. ان شالله تجربه ی شما و امیرحسین رو بخونیم :) (درست یادمه؟ :دی)
خیلی خیلی خیلی!
هرچی بگم کم گفتم! مشکلش 24 ساعته و فول تایم بودنشه. مهم نیست تو زنده ای، مرده ای، جنازه ای، شبه جنازه ای، باید مادری کنییییییییییییییییییی!!
۲۲ فروردين ۹۷ ، ۱۵:۱۱ مامان محمدمهدی
دقیقا
پاسخ:
سخته.