ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4400.

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

امروز اولین تجربه ی سینمای پسرک رو من و پسرک دوتایی رقم زدیم.

رفتیم فیل شاه رو دیدیم :)

خوب بود، انیمیشنش خوب بود واقعا و ماجرای اصلی و ایده رو هم دوست داشتم.

اما کیفیت صدا در حد افتضاح بود!

و به نظرم تو دیالوگها کم آورده بودن!

یعنی میشد دیالوگهای جذابتری برای فیلم نوشت اما خب...

سرعت فیلم هم قدری برای بچه ها زیاد بود،

یعنی ارتباط مفاهیم و اتفاقاتش به همدیگه باید خیلی سریع توسط ذهن پردازش میشد که به نظرم میومد برای بچه ها راحت نبود (شایدم بود! کلا من خودم همیشه حس میکنم توی پردازش فیلم قدری کندتر از بقیه ام! شاید برای همینه که این حس رو داشتم!)

برین ببینین حتما.

حمایت از اینجور فیلمها و تلاشها لازمه :)



+بعد از ده روز از شروع سونامی مون، امروز تازه از خونه خارج شدم!

بعدم گل پسر و مستر به ما ملحق شدن و رفتیم خونه ی پدربزرگم برای عرض تبریک عید :)

اینم از امروز ما.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

اینقدره من ذوق زده ام بخاطر فیل شاه که ممکنه جوگیر بشم و برم ببینمش!
این رویش های جدید خیلی امیدوار کننده است
پاسخ:
آره واقعا خوب بود راضی بودم حسابی :)
برید ببینید! اگرم نمی رین ببینین بلیطشو بخرین لااقل :)
ایده شو میدونین چیه؟
سلام :)
همیشه به گردش ...
عیدتان مبارک :))
پاسخ:
سلام و ممنون. عید شما هم مبارک :)
نه در مورد ایده اش چیزی نمیدونم!
دوست داشتم میشد بچه های خانواده رو جوری میشد ببرم و یا شرایطش رو فراهم کنم که متاسفانه توی شهرستان سینما نداریم!

بله باید حتما یه جوری حمایت کنیم.تک تکمون
پاسخ:
ایده ش هم خوب بود :)
آموزنده بود و میشد برای آموختن به بچه ها روش مانور داد :)
نمیگم که لو نره.
ان شالله که جور بشه برین ببینین با بچه ها.
صدای فیلم بد بود یا سینما؟ کدوم سینما رفتین؟
میگن هویزه صداش خوبه، ولی من آفریقا رو دوست دارم.
پاسخ:
هردو :))
ولی من از سینما هویزه رفته ها هم شنیدم که صداگذاریش رو نمی پسندیدن.
یعنی وضوحی در بیان دیالوگها وجود نداشت.
منم کاش یه بچه دور و ورم بود باهاش می‌رفتم:)
پاسخ:
آره حال میده با بچه ها رفتن.
اما اگر بچه ای نیست هم خودت برو حمایت کن از فیلم :)
سلام 
حرفاتون راجع به فیلشاه کاملا درسته 
فیلشاه ایراد اساسی صداگذاری داره و تدوین. و مشکل دیالوگ هم یه بخشش به خاطر بداهه پردازی های دوبلر هاست متاسفانه 
پاسخ:
سلام.
واااای خوشحال شدم یک سینما دان بهم اینو گفت :)
البته من نقد خاصی نکردم که حرفه ای باشه اما به عنوان ملتِ عوام(!) اینکه نظرم رو تایید کنید برام ارزشمند بود :)
واقعا؟ بداهه پردازی کردن؟
O_o
۲۵ فروردين ۹۷ ، ۰۸:۰۶ مامان محمدمهدی
عالی بود فیلمش و من دلم میخواد دوباره برم ببینم. فاطمه هم بیرون نمیومد از سینما:)
و صداش هم بنظرم ایرادی نداشت
اتفاقا دیشب یاد نتیجه سونامیتون بودم که بیام بپرسم ازت
موفقیت آمیز بود آیا؟
عیدتون هم مبارک باشه 
پاسخ:
ولی صداگذاریش به نظرم جالب نبود. من نصف دیالوگها رو نفهمیدم اصلا.
البته ایراد از سینمامون هم بود ولی واقعا کیفیت صدا هم ناجور بود.
خوبه سلام میرسونه :دی
خب نمیتونم بگم موفقیت آمیز  چون هنوز به جایی نرسیدیم! اما خب از روزهای اول خیلی بهتریم و من کلا صبورترم :)
عید شما هم مبارک جان دلم :*