ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4405.

دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۶ ب.ظ

نتایج کنکور دکترا اومد.

و من در برزخی خوشایند سرگردانم!

:)



+خب رتبه م اصلا و ابدا یک نیست! حتی نزدیک یک هم نیست ولی با توجه به حجم درسی که خوندم عااالیه،

و با توجه به تخمینی که با محاسبه ی درصدهام زده بودم افتضاااحه:))

با خدای مهربانم قرار گذاشته بودم که یه رتبه ای بیارم که اگر قرار و خیر به قبول شدنه اونقدر خوب باشه که بدونم قبول میشم،

و اگر قرار و خیر به قبول نشدنه اونقدر بد باشه که بدونم قبول نمیشم!

اما نتایج نشون میده قرار ما یک طرفه بوده!!

الان دقیقا رتبه م وسط این دوتاست! هیچی معلوم نیست ولی من بعید میدونم قبول بشم!

رتبه ی مستر هم به لحاظ عددی بهتر از منه.

مستر که اصلا باورش نمیشد. امیدوارم امیدوارم و امیدوارم مستر قبول بشه

هرچند قبولی تو رشته ی او با این رتبه سخت تره!

قبولی مستر در امسال بیش از قبولی خودم برام ارزشمنده.

ان شالله که به هدفی که من براش تعیین کردم برسه :دی


+دعا کنید که هرچه میشه، خیر باشه برامون. الهی آمین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۹)

امروز وقتی خبر نتایج رو خوندم گفتم ما که کسی رو نداریم پیگیرش بشیم. اما می بینم شما هستی. لب خند. ان شاء الله هر چی صلاحه پیش بیاد. تبریک میگم که بالاخره نیمی از اضطراب ها برداشته شد. اومدن نتایج خودش مرحله ی نفس گیریه. :|
پاسخ:
آره دقیقا. و من خوشحالم که رتبه م جوریه که نه دپرس و افسرده شدم و نه هیجان زده!
زندگی به روال عادی ادامه پیدا میکنه! البته هردومون باید برای مصاحبه خودمون رو آماده کنیم. :)

چه جالب که همزمان کنکور دادین :)
هنوزم آزمون دکترا دو مرحله‌ایه؟ مصاحبه نداره مگه؟

پاسخ:
آره به زورِ من! :))
یعنی مستر رو ثبت نام کردم. اونم لطف کرد تو جلسه ی کنکور شرکت کرد :)
دو مرحله ای یعنی چی؟
یه مرحله آزمون کنکوره، یک مرحله هم مصاحبه. هرکدوم 50 درصد نمره ی کله که در نهایت قبولی رو تعیین میکنه.
ان شاالله که به هدفی که من براش تعیین کردم برسه!
عجب جمله‌ای! :)

خانوادگی موفق باشین ان‌شاءالله :)
پاسخ:
:))
آره خب مستر کلا خیلی پایه نیست چون کارشو داره و این مدرک خیلی تو کارش اثر نمیذاره.
اما برای انجام کارهای جانبی که من بهش اصرار دارم و برای پیشرفت سریعترش تو همین شغل براش بهتره که دکترا داشته باشه.
این جامعه ی مدرک گرا! :|
بعدم میدونم اگر دکترا نگیره یه روزی حسرتش رو میخوره. خب این چه کاریه؟
بهش گفتم که اگر میخوای بخونی الان بخون!
ممنونم :)
موفق بشید خیلی زیاد. هم شما هم همسرتون. زیر سایه حضرت باقرالعلوم در علم عمیق و عمیق تر بشید و مفید و مفیدتر. لب خند.
پاسخ:
ممنونم عزیزم چه دعای خوبی کردی.
امیدوارم در حق خودت هم مستجاب باشه :)
ان شالله اگر علممون نافعه توش موفق باشیم.
موفقیات شما ارزوی ماست : )
پاسخ:
متشکرم :)
ان شالله برای شما هم.
خب منظورم همین بود دیگه. همین مصاحبه که باید به‌طور جدا شرکت کرد. :)
این‌طوری شانس قبولی شما که کمی رتبه‌تون بالاتره هم بالا میره. اگر توی مصاحبه بهتر از دیگران عمل کنین.
پاسخ:
آره همینطوره.
نه نمیشه گفت. چون رزومه هم هست دیگه. متاسفانه رشته ی من رزومه های قوی ای داره. یعنی بچه هایی که شرکت میکنن خیلیهاشون حتی کتاب هم نوشته ن! :|
اما خب من کتاب ندارم و بعید هم میدونم این دو سه تا مقاله ای که فرستادم تا روز مصاحبه اکسپتش بیاد که اگر اکسپتش بیاد احتمال قبولی منم زیاد میشه. البته خیلی هم برام مهم نیست قبلا هم گفته بودم چون گرایشی که امسال دانشگاهمون داشت رو اصلا دوست ندارم(همینی که شرکت کردم) ترجیحم به قبول نشدنه که سال بعد گرایش خودمو شرکت کنم در نتیجه خیالم آسوده ست و غصه نمیخورم.
اما خب برای مستر، چون رزومه ی خود مستر خیلی قویه امیدم بیشتره. هرچند که رتبه ش برای رشته ش اصلا خوب نیست با اینکه نصف من شده! برای مستر امیدم به رزومه ست برای خودم به هیچی! :)
دیگه هرچه خدا خواست همان می شود. :)
سلام خانم دکتر :)
ان شاءالله بهترینها برای هردوتون رقم بخوره ...
پاسخ:
:))
ممنونم. لطف دارین.
ان شالله برای شما هم. :)
سلام علیکم
ان‌شاء‌الله ختم به خیر شود!
پاسخ:
ان شالله. دعای خوبیه ممنون.
و سلام.
وای چقدر کنکور دکترا داشتیم تو بلاگ:))
انشاالله هرچی خیر و صلاحه
پاسخ:
عه! دیگه کیا بودن بگو برم وبشون ببینم روحیه شون چطوره :)
ممنون عزیزم.
ان‌شاءالله هر چی خیره :)
من شنیدم دانشجوهای دکتری اجازه ندارن شاغل باشن!! حالا نمیدونم چقد این درسته... ولی مثلا هر دو قبول بشین چیکار میکنین؟! ^__*
پاسخ:
ممنون عزیزم.
نه اینطوری نیست. البته این موضوع برای دانشگاه دولتی میتونه مهم باشه. چون تو شش دانگ بودن دانشجو اثرگذاره. معمولا دانشجوی شش دانگ میخوان و ترجیح میدن نه شاغل باشه نه متأهل و نه والد :))
اجازه نداشتن نیست، اگر نخوان دانشجو شاغل باشه قبولش نمیکنن.
البته دانشگاه آزاد اصلا اینطوری نیست و حتی کلاسهاش برای بچه های دکتری بیشتر پنجشنبه و جمعه ست که ملت شاغل هم بتونن برن.
تصور مستر و خانم لوسی می که دانشجو میشن بسیار جالبه
ان شالله که هرچی خیره پیش بیاد


پاسخ:
:))
آرهههه جالبه.
ولی خب من قدری هم نگرانم. دارم فکر میکنم اصلا انتخاب رشته نکنم که مستر راحت شرکت کنه. می ترسم که هردومون قبول بشیم کار خیلی سخت میشه.
ممنون :)
والا تا جایی که میدونم مثلا تو دانشگاه شیراز دانشجوهای دکتری باید تعهد بدن که سر کار نرن.

پاسخ:
نمیدونم! اما مطمئنم شرایط وزارت علوم این نیست.
آفرین به هر دو تون
ایشالا مصاحبه هم قبول میشین :)
پاسخ:
ممنونم. ان شالله شما هم همینطور. :)
انشالا بچه سومتون دختر سالم روحی و جسمی و اخلاقی باشه.
فعلا همین دعا به ذهنم رسید :دی
پاسخ:
ههه هه.
ممنونم :)
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۰۷:۱۹ مامان محمدمهدی
سلام
یعنی الان بشینیم برای مصاحبه تون دعا کنیم؟:)))
پاسخ:
سلام. نه واقعا. همون طلب خیر و صلاح خوووووبه. :)
ممنون
البته که مردا موفق ترن توی تحصیل :)
فقط خط یکی مونده به آخرا! :)))
پاسخ:
:))
بله که مردها موفق ترن :)
خب من از مستر انتظار بیشتری داشتم. الانم فقط امیدوارم به مصاحبه دعوت بشه چون اگر دعوت بشه احتمال قبولیش زیاده به خاطر رزومه ی قویش. وگرنه رتبه ش با وجود اینکه نصف منه، اما تو اون رشته افتضاح حساب میشه! :(
 :دی

شما چه کار کردین؟ شرکت کردین اصلا؟
من؟ این حرفی که گندم زد منو خوشحال کرد :)
پاسخ:
کدوم حرف؟ اینکه دانشجوی دکترا باید تعهد به عدم اشتغال داشته باشه؟
نگفتین شرکت کرده بودین اصلا؟
آره همون حرف
نه من شرکت نکرده بودم
پاسخ:
عجب! فکر میکردم شرکت کردین!
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۰۱ صـــا لــحـــه
راستی خانم لوسی می
ممنون که یادآوری کردید که نتایج دکترا اومد.
امروز زنگ زدم به بابام و انقدر خوشحال شدم و خوشحال شد و خوشحال شدیم که نگو
رتبه بابام خیلی خوب شده. خیلی خوشحالم که بعد از بیست و اندی سال دوباره به تحصیل بر میگرده.
خوشحالم که خودم اول زنگ زدم..‌ 

پاسخ:
وای واقعا؟ آفرین به پدر شما :)
ما رو هم خوشحال کردین:)
ان شالله موفقیتهای بیشتر:)