ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4415.

سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۴۲ ب.ظ

حتماً بخونید و بشنوید.

اینجا



+خدا خیرتون بده جناب مسلمان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۶)

بعضی وب‌ها واسم باز نمیشه ولی وبِ شما چرا :)
پاسخ:
:)
حضورت باعث افتخاااااره:)
عالی بود ..
و چقدر مسئولیت آور
پاسخ:
مسئولیتی که دوست داشتیم فراموش کنیم :((
سلام
دستتون درد نکنه بابت معرفی لینک
ممنون
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. :)
اجرتون با سیدالشهداء علیه السلام
پاسخ:
الهی آمین.
ممنونم.
من میخوندمش یک دختر مسلمان! :))
پاسخ:
چرا به نظر من یک آقا اومدن؟!
خب آقاست دیگه

من فک میکردم یک مسلمان همون یک دختر شیعه است :)
تو نگو دوتا وب کاملا جدان!
پاسخ:
:)
معلومه مسلمانی فقط با شیعه بودن برای شما معنا میشه. :)
نه نه ...
پاسخ:
این یعنی مخالفین یا موافق؟
مسلمان تعریفش مشخصه و فقط شیعه رو شامل نمیشه
پاسخ:
آها. پس مخالف هستین. :)
خب پس دیگه شیعه و مسلمان رو قاطی نکنین. :)
جدی؟! :)))
پاسخ:
بعلههههه. :)
مرسی بانو. حالت خوب که حالمونو خوب کردی....


پاسخ:
ممنونم. تو حال خوبتون ما رو دعا کنین. :)
عالیییییی....
ممنون لوسی می عزیزم...
پاسخ:
قربون شما. عیدتون مبارک.
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۰ صـــا لــحـــه
نمی دونم از وقتی پستتون رو دیدم چند بار تا الان این کلیپ رو گوش کردم... 
کلی گریه هم کردم :)
پاسخ:
واقعا جا داره چندین و چند بار گوش کنیم.
خدا ازت قبول کنه :)
عیدت مبارک.
عید شما مبارک 🌷
پاسخ:
عید شما مبارک :)
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۰۳ صـــا لــحـــه
چی رو قبول کنه خدا ازم؟:)
اگر امروز عید هست پس عید شما هم مبارک 
پاسخ:
گریه هاتو دیگه. :)
مگه امروز عید نیست؟
شک دارین که عیده؟
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۹ صـــا لــحـــه
روزی که در آن گناه نشود عید است!
شک دارم! تقریبا! 
گریه که تقبل الله نداره لوسی می عزیز! :)
پاسخ:
نگفتن "فقط" اون روز عید است. اگر چنین بود مثلا عید فطر رو فی نفسه عید اعلام نمیکردن: "الذی جعلته للمسلمین عیدا"
و این روز هم از اعیاده.
اتتتتتتتفاقا از مخلصانه ترین کارها برای خدا اشکیه که از سر توبه یا از سر محبت اهل بیت یا محبت دین خدا ریخته بشه. در نتیجه امیدوارم خدا ازت قبول کنه.

۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۱ صـــا لــحـــه
خخخخ
البته من که گفتم روزی که در آن ... چون احساس میکنم به اسم امام زمان در این روز خیلی گناه میشه... متاسفانه
پاسخ:
درسته اما بازم عیده :)
خدا همه رو هدایت میکنه انشالله.