ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4121.

يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ب.ظ

همسایه مون اومده بود خونه مون 

میگه اختلاف سنیتون با مستر خیلی زیاده، نه؟

میگم نه اونقدر! زیاد یعنی چقدر؟ هفت، هشت سال؟

میگه نهههه هفت هشت سال که نرماله. به نظرم میاد اختلاف سنتون دوازده، سیزده ساله! 😂😂

بعدم در اثبات اینکه زیادی جوون موندم تعریف کرد که یه سری که رفتم در خونه شون و همسرش در رو باز کرده بود،

به خانمش گفته بیا نوه ی همسایه بالایی اومده کارت داره🤣🤣

بهش گفتم خوب شد اومدی خونه مون، همین الان ده سال جوون شدم😂😂


 +اختلاف سنی منو مستر نزدیک چهار ساله. :)

+من نمیدونم چرا اینکه آدم بشنوه سنش کمتر دیده میشه اینقددددر براش جذابه! خوشمون میاد خودمونو گول بزنیم اصلا 😁

+قشنگ به حسن تبعل خودمم شک کردما! مستر رو اساسی پیر کردم رفت😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۳
لوسی می

نظرات  (۹)

پس معلومه خیلی جوون و خوشگلین :))) [الان چند سال جوون‌تر شدین؟ 😂😂]

پاسخ:
تلاش مهربانانه ت قابل ستایشه😍 ولی چون منو ندیدی اثر جوان کنندگی نداره برام😔
حیف شد😞
بعضیا هر چی بزرگ میشن کلا قیاقه شون بزرگ نمیشه :)
انگار توی دبیرستان به قیافشون تافت زدن :))

+ ما هم داریم توی اطرافیان :)
بدبخت/خوشبخت شوهراشون :|
پاسخ:
من اینجوری نیستم واقعا. خواهرم دو سال از من بزرگتره کم پیش اومده کسی از روی چهره تشخیص بده که من کوچکترم! البته دوسال چیزی نیست ولی خب اونجاها حالم گرفته میشه:))
آره بعضی آقایون هم اینطوری ان. خانمهای اونا خیلی طفلکی ان!
مردها که باید از خداشون باشه که خانمشون جوون بمونه. 
بذارین یه چیز بگم تأثیر داشته باشه!

اینکه مستر بهتون میگه شبیه لوسی‌می هستین، برای من اینجوری معنی میده که چشمای درشت و خوشگلی دارین :)) آخه تو صورت لوسی‌می چیز شاخص دیگه‌ای نمی‌بینم!
بعدشم خودتونو ندیدم، بچه‌هاتونو که دیدم 😎
پاسخ:
🤣
آره این خوب بود مرسی😂
البته نظر مستر هم بیشتر رو جنبه های شخصیتی بود. تا حالا خودم به چهره فکر نکردم 😊 شاید مستر فکر کرده🤔
پس احتمالا بیبی فیس باشید ;)
پاسخ:
نه! فقط مستر رو پیر کردم :دی
اسفند دود کن. زیر چشت داره میافته....:))
پاسخ:
آخ آخ پستو برمیدارم الان:)
واقعا خیلی لذت بخشه وقتی بشنوی طرف مقابلت سنتو پایین تر از سن واقعیت تخمین بزنه ^_^
پاسخ:
چرا واقعا؟ :)))
من که غش کردم از خوشی:)))
منم وقتی بهم میگن خواهر کوچیکه تویی خیلی خوشحال میشم :))) با این که ۴ سال بزرگتر از خواهرم هستم!
پاسخ:
خدایی خوش میگذره :)
البته من این حس رو نداشتم چون واقعا خواهر کوچیکه ام! اما شده که خواهرم این حس رو داشته باشه:/
۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۴۵ مامان محمدمهدی
چه عالی
حالا من همسرم خیلی کم سن تر میزنه
بیچاره من😐
پاسخ:
نهههه اینطوری نیست خدایی. تو عکسهاتون دیدم که.
D:
منم یه پست اینطوری داشتم، چرا انقدر ادم خوشحال میشه؟!!
پاسخ:
آرهههه اتفاقا همه ش یادشما و پستت بودم :))