ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4122.

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ

تو خود حجاب خودی!

خب از میان برخیز...



+فقط یکی بیاد بهم بگه که چطوری باید از میان برخاست؟

هیچ وقت معنی این مصرع تا این حد برام آشکار نبود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
لوسی می

نظرات  (۵)

چطور بگم وقتی تو منیت خودم گیر کردم؟

پاسخ:
غم دل گو که غریبانه بگرییم.
بستگی به خودتون داره
پاسخ:
بله میدونم. اما راهش مبهمه.
می بینم که پله پله تا ملاقات خدا هی داره براتون آشکار میشه :)

به به طوبی لک
پاسخ:
بلههه من از قله ی این قاف با شما صحبت میکنم.
از خود گذشتن و خود را ندیدن خیلی سخته
به این راحتی ها نمیشه از میان برخاست.... 
پاسخ:
خیییییییلیییییییی.
سلام علیکم
بسیار جالب بود که درست پیش از مطلب شما، این مطلب را خواندم:
http://nafs313.blog.ir/post/131
پاسخ:
سلام. ان شالله سر فرصت میخونم. ممنون