ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4125.

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ق.ظ

قبلا گفته بودم که احتمالا با اون وضعیت ویاری در دوران بارداری،

مری و معده م رو بالکل از دست میدم!

خب پیشگوییم محقق شده،

و تاویلش رو دارم در این رمضان می بینم. 

:/


+ اینجا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
لوسی می

نظرات  (۷)

واقعا قدیمیا چجوری اون همه بچه میاوردن و هیچی‌شونم نمیشد؟!
یعنی تغذیه‌هامون انقد داغونه؟ :(
پاسخ:
آره از تغذیه هامونه. چون غذاهای بیرون فاجعه ست و اغلب بهشون داریم عادت میکنیم.
البته میگن ویار بارداری از کمبود یه سری ویتامین و طبع و ایناها هم هست.
 البته معده ی من هم حساس بود از قدیمترها.
کلا من معیار خانواده برای تشخیص غذای سالم رستورانها بودم! :))
حالا این سطحش یه کم اومده بالاتر! برای تشخیص سطوح مختلف غذای باکیفیت بالا و متوسط و پایین ازم استفاده میکنن :دی
من هم دچار فوران شدید اسید معده هستم اگه کنترل نشه. البته مورد من به خاطر بارداری نیست.. آخه میدونید که من خیر سرم مَردم. :)))
اگه رسیدگی نشه، بعد از مدتی یهو متوجه میشید مریـــــــه محترم شما آسیب پذیر و نازک شده. و این یعنی زنگ خطر... متاسفانه با انواع و اقسام قرص های جویدنی و شربت ام جی و امپرازولو پنتوپرازولو دم دستی های دیگه  که به وفور و بدون نسخه پیدا میشه و خود درمانی های امروزی، این مسئله جدی گرفته نمیشه... جدی بگیرید. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة
پاسخ:
عجب!
ممنون از تذکرتون. هرچند که من کلا اهل دوا درمون نیستم.
بازم ممنون.
۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۲۷ بـانـوی بـرفـی
ای وای لوسی منم خیلی اسید معده دارم با روزه ی اول فوران کرد😐
بعنی آدم بعد بچه 
رسما کم کم بدنش نابود میشه
نماز روزه هات قبول باشه عزیزم
پاسخ:
آره رو اعصابه. خب مشکل از تغدیه هامونه وگرنه نباید اینطوری باشه که!
ممنونم عزیز دلم همچنین شما.:)
کاش کلاً معده نداشتیم :|
پاسخ:
هههه هه! کاشِ جالب و به فکر فرو برنده ایه. فکر کنم به تبعش خیلی از افاضات وجودی حذف میشن. :))
واسه این گفتم که هم خانواده خود ما و هم اطرافیانمون خیلی کم و به ندرت اهل خوردن غذای بیرون خونه هستیم و تو خونه هم اصولا موادی که نگهداره داشته باشه اصلا استفاده نمیکنیم و همه‌شون رو محلی داریم، اما بازم خانومای اطرافمون زمان بارداری از این مشکلات دارن. اینکه دندوداشون خراب میشه و موهاشون میریزه و چیزای دیگه :(

:)))
پاسخ:
خب یه بخشیش هم طبیعیه دیگه. بارداریه و ویارش! از قدیم هم بوده.
اما َضعف جسمی و کمبودها رو شدتش اثرگذاره.
فکر کنید بهش :)
پاسخ:
:)
مشغولم. :دی

سلام

در حال حاضر باردارین ؟

پاسخ:
سلام. نه. اون پست مربوط به سال نود و چهاره.