ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

چگونه به طور رسمی‌پدر خود را در بیاوریم؟!

شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

برای مهمانی افطاری خود، 

کتلت درست کنیم.

والسلام.



+لهِ لِهَم الان! لهِ لِه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۲
لوسی می

نظرات  (۲۴)

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۳ بـانـوی بـرفـی
خیلی هم عالی 
من پارسالل یه روز درمیون کتلت خونم میومد پایین😀
پاسخ:
برای خودمون خوبه. برای مهمونی پدر دراره!😥
سلام :)
خسته نباشین ...

خدا قبول کنه
برای همه کتلت درست کردین ؟
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم.:)
ان شالله.
بله کتلت درست کردیم. تازه مامانم بنده خدا خیلی کمک کرد ولی پدر درآورد!:/
بیشتر برای مامانم عذاب وجدان دارم.

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۰۴ بـانـوی بـرفـی
ولی واسه مهمونی خیلی سخته من بعضی وقتا واسه خودمون هم زورم میاد
پاسخ:
خیلی سخته. خیلی خیلی.
حدود هشتاد نود تا کتلت شد! :/
خداقوت پهلوان از کارزار کتلتسنان! 
بپایید که خدایی ناکرده خودتان کتلت نشوید در این بساط  :)
پاسخ:
:)
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۰ امیــ دوار
سلام
اخ اخ کتلت خیلی مزخرفه
خیلی طول میکشه,دو ساعت رنده کن ,بعد اگه بخوای تک تک بندازیشون چهار ساعتم این طول میکشه
ولی خوشمزست😋
پاسخ:
سلام.خیلی خیلی.
حالا فکر کنین حدود هشتاد نود تا کتلت درست کردیم!
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۲ امیــ دوار
ولی دفعه بعد عین کوکو درستش کنید سریع تر میشه قشنگ ترن میشن😌
پاسخ:
به فکرم رسید اما احساس کردم وجه خوبی برای مهمونی نداره.
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۱۳ امیــ دوار
راستی خسته نباشین:)
ولی قشنگ میدونم چی میگین من شده چن بار 120-130تا فلافل زدم بعد بسته بندی کردم گذاشتم فریز شه
قشنگ کمر نصف میشه از وسط😧😖
پاسخ:
وااای عجب استقامتی. آره خیلی سخته.
حالا فک کنین برای افطار! :/
چه کاریه آخه؟ :/
من به طرز معجزه‌آسایی امروز از زیر بار کتلت درست کردن در رفتممممم :))) بجاش ماکارونی سهل‌الپخت! درست کردم :)

خسته نباشید، آب خوردین؟ چند لیوان؟ ;)
پاسخ:
چه خوبه معجزه ها تو زندگیتون جاریه :دی
البته خدایی برای تعداد آدمهای کم چیز خوبیه.
هفت هشت لیوانی شد ؛)
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۱ امیــ دوار
خوب جا داره بگم چون کنکور دارم اصولا ما مواد غذایی نگه نمیداریم غذا نگه میداریم,به خاطر همین فکر کنین همزمان گوشت چرخ کرده,قیمه,کرفس و مایع لوبیا پلو ام درست میکنم,بعد از همون گوشت چرخ کرده(که حجم عظیمی سویا داره تو مایع لوبیا پلو و ماکارونی و قیمه نثار استفاده میکنم در حالی که همشونم خوشمزن😋😅😌تازه تا یکی دوماهم غدا داریم :دی
ولی اون روز به عتاصر تشکیل دهندم تجزیه میشم😅
پاسخ:
عجب همتی 😊
خیلی هم عالی😁
دارم فکر میکنم واقعا هستن کسانی که برای کنکور اینطور هزینه کنن؟ 🙄
برام قابل هضم نیست اصلا😅
کنکور چی؟
۱۲ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۷ امیــ دوار
خدایی درست کردن یه سری غذای تکراری اونم هر روز خیلی مزخرفه
مجبورم دیگه کی درست کنه البته اگه خودم تنها بودم میشد هر روز درست کنم
و الان غیر قابل هضم تر میشه وقتی بفهمید پسرم😅😅
تجربی:||
من دیگه برم خدافظ:))
پاسخ:
😰
مگه با کی زندگی میکنین؟
داداش منم کنکور تجربی داره!😎
ان شالله که موفق باشین😊
+ اولش حس کردم پسر باشین بعد که رفتین تو فاز آشپزی گفتم حتما دخترین دیگه! :/
واااای :))))))))) 
من برا خودمم میخوام کتلت درست کنم صرف نظر میکنم... چه برسه مهمون :/ :))
پاسخ:
آرههه خدایی هیچوقت امتحان نکن! هیچوقت!😭
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان (:
هشتاد نود تا کتلت؟! واقعا از همین تریبون از این زحمات شما قدردانی میکنم(: 
ما که امسال تنها موندیم نه مهمونی رفتیم نه کسی بود که دعوتش کنیم ):
پاسخ:
آرهههه طفلی مامانم خیلی اذیت شد.
چرااااا؟ :(
راحت ترین غذاها برا مهمونی خورشت و مرغ و ... اس...
پاسخ:
آره دقیقا. آخه مهمونام گفتن پلو نپزی!
این شد که سوپ و کتلت و پاستا پختم.
پاستا خوب بود، کتلت پدر درآر! :/
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۱۷ پلڪــــ شیشـہ اے
وااااای کتلت :/ 
اصلا حاضر نیستم واسه خودمونم بپزم.
خداااااااقوت به همه زحمت کشان راه کتلت تون.
یعنی چند شب پیش مواد کروکت سیب زمینی درست کردم، چندتاییش رو سرخ کردیم که مهمان با افطاریش رسید :)) دستشون مچکر. خداییش واسه درست کردن ادامه اش هنوزم سستم. :)))
پاسخ:
من برای خودمون خیلی پایه ام. از سریعترین غذاهای خودمونه چون ده دوازده تا بیشتر درست نمیکنم.
اما برای مهمونی خیییییلی سخته.
:))
خدا زیاد کنه از این مهمونا :))
+اگر موادتون تو فریزر نبوده دیگه بریزین دور!
و من دوست ندارم :|
پاسخ:
ای وای!
مگه داریم؟ مگه میشه؟ :/
حالا شما فک کن حدود ده سال پیش، من از عمره دانشجویی _ریا نشه_ برگشتم، چون ولیمه مون شب بود، برا ناهار کتلت درست کرده بودن، فک کنم همون نزدیک ترین ها و بی تعارف ها، هشتاد-صدنفری بود.به معنای واقعی کلمه انتحاری زده بودن.خوب شد من نبودم.
پاسخ:
قبوول باشه زیارتتون ^_^
واااااقعا عجب همتی:)
و البته چه مراسم باشکوهی:)
ریا شد :)) ان شالله بارها و بارها قسمت شما و همه:)
به شدت بدغذا هستم :|
پاسخ:
شدتش با همین کتلت کاملا معلوم شد :دی
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۴ بنتُ الهدی
باید بگم که منم با حوا جان در مورد کتلت هم عقیده ام.. و البته همسرم :))
و این چنین بود که حتی یکبارم کتلت درست نکردم!
اصلا غذای خوبی درنمیاد :| نه سرخ میشه نه میپزه انگار خامِ همیشه :( و این که کلا با سرخ کردنی ها کنار نمیام
پاسخ:
توضیحی که بعدش دادی بهم این رو نشون داد که تا حالا کتلت خوب نخوردی :دی
کتلت باید با دمای کم بپزه که بیرونش زود نسوزه و توش هم بپزه.
همبرگر و فلافل هم نمیخوری؟ مثل اونه دیگه. :)
البته اینکه سرخ کردنی دوست نداری یه حرف دیگه ست و دلیلی کاااملا به جا برای دوست نداشتن کتلت.
۱۳ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
نه بانوجان، توی اعماق فریزر هستش :))
آخه از غذاهای سرخ کردنی بیزارم
پاسخ:
خببببب خیالم راحت شد :)
چقدر خوب چون ناسالم هم هست.
یادش به خیر زمانی که روضه داشتیم  و حدود سیصد کتلت درست می کردیم
خودمون هم باورمون نمیشد چه طور در زمان کوتاه همش درست میشد بدون کار خاص یا خستگی زیاد.

و بدون شک همش با نگاه و لطف حضرت اباعبدالله درست میشد.

کاش دوباره بهمون توفیقش رو بدن.
پاسخ:
سیصد تا؟
یه نفری؟
خیلی کار سختیه. ان شالله خدا توفیقاتتون رو زیاد کنه :)
یه نفری که معلومه نمیشه

کار اصلی رو مامان انجام میدادن و مایه اش رو درست می کردن. با کمک خاله ها و دخترخاله ها در چند ماهیتابه بزرگ سرخ می کردیم.

ولی آخرش هم باورمون نمیشد این همه کتلت چه طور درست شدن.
پاسخ:
آره واقعا اینطور کارها توفیق میخواد و صاحب مجلس هم عنایت میکنن :)
و فقط هم با عنایت اونهاست که به سرانجام میرسه.
ان شالله دوباره توفیقش براتون ایجاد بشه. و هر وقت کتلت درست کردین از منم یاد کنین :)
کاملا حست رو درک می کنم. همدردی مرا از راه دور پذیرا باش
پاسخ:
آخ آخ! نگو که تجربه شو داشتی خواهر! پس منم باهات همدردی می ورزم :)
مایه کتلت رو کمپلت میریختی در سینی فر و یکساعت میذاشتی قشنگ مغز پخت میشد. یک دهم روغن مصرف میشه ، کاملا میپزه، خیلی چرب و چیل نیست، خوب برش میخوره.اگر میخواستی اون پنج دقیقه آخر شعله بالای فر رو روشن میذاشتی که روش سرخ تر و کرانچی بشه.
منم یه سال تولد امام حسن (ع) نذر ساندویچ فلافل کردم، خدا میدونه سیصد چهارصد تا فلافل رو با چه بدبختی از چرخ گوشت رد کردیم و سرخ کردیمو ساندویجارو درست کردیم و پخش کردیم.. زبون روزه هلاک شدیم. دیگه بعدش کسی همکاری نکرد این نذری پا بگیره :(
پاسخ:
به فکرم رسید دو تا تخم مرغ بیشتر بزنم بشه کوکو! اما حس کردم اسمش کوکویه و کتلت نیس! 
وااای خدایی سخته خدا ازتون قبول کنه. ان شالله سال دیگه با تعداد آدمهای بیشتر دوباره راه بندازین ^_^
۱۷ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۹ مهراد فروتن
علاقه ی عجیبی به کتلت دارم :)
پاسخ:
کتلتهای مامان پز؟ :) 
آخه هیچ دو اشپزی رو نمی بینین که کتلتهای مشابه بپزن.