ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

امروز مستر به صورت کاملا غیر منتظره یک ایمیل دریافت کرد؛

از طرف یکی از اساتیدِ دانشگاهی که تو مصاحبه دکتراش شرکت کرده بود.

به این مضمون که شما شرایطی که مورد نظر من هست رو داری و از نظر ما در مصاحبه پذیرفته شدی.

یه سری تعهدات بده که مطمئن بشیم میای و دست ما رو نمیذاری تو پوست گردو! :/

خب طبیعتا مستر هم به علت شاغل بودن نمیتونست اون بخش از تعهد حضور کامل و دائم رو تضمین کنه، اما پاسخی که داد این بود که تلاشم رو میکنم.

حالا تصمیم با اونهاست که این تلاش رو بپذیرن یا به کمتر از تعهد راضی نشن.

صرف نظر از اینکه نتیجه ی نهایی چی باشه،

این ایمیل برای من و مستر به منزله ی قبولی بود. ^_^

همیشه به مستر میگفتم اگر تو به مصاحبه برسی قطعا قبول میشی.

حالا حرف من ثابت شده.

برای مستری که نه میخواست کنکور بده،

نه رتبه ی قابل توجهی آورده بود، 

و نه برای مصاحبه اپسیلونی درس خوند،

و نه حتی اساتید مصاحبه میشناختنش،

و نه حتی به خودش زحمت شرکت تو آزمونِ مدرک زبان رو داد تا امتیازشو بالا ببره! :/

تنها چیزی که مستر داشت، 

کوشش آهسته و پیوسته ای بود که از زمان پایان نامه ی ارشدش شروع کرد و بدون توقف ادامه ش داد.

من به مستر افتخار میکنم، نه برای اینکه درس نخونده به اینجا رسیده،

بلکه برای اینکه اونقدر تواناییش واضح و قابل اثباته که هیچ استرسی رو برای این چیزها تحمل نمیکنه.

به مستر افتخار میکنم برای اینکه رونالدوی رشته و تخصص خودشه.

^_^


+وقتی پست قبلی رو می نوشتم اصلا به مستر فکر نکرده بودم!

الان فکر میکنم نه رونالدو، که دلم میخواد مسترِ زندگی و تخصص خودم باشم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۸
لوسی می

نظرات  (۹)

تبریک می‌گم..
ان شاالله رونالدو شدن من در تخصصم:)
منم برا دکترا دارم می‌خونم و هم برا مدرک‌ زبان در تکاپوام!

پاسخ:
ان شالله.
ان شالله هرچی خیره. :)
+ چقدر لذت بردم :) به‌به ^_^
پاسخ:
قربونت :*
۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۶ پلڪــــ شیشـہ اے
الحمدلله. :)
در پناه خدا باشید ...
پاسخ:
ممنون عزیزم.
چه قشنگ :)
زندگیتان پایدار و زیبا 🎈
پاسخ:
ممنون عزیزم.
تبریک میگم قبولی شونو
پدرشوهر شما قول پنج میلیون جایزه رو درصورت قبولی دکترا داده بودن یامن اشتباه گرفتم با کس دیگه ای؟! 
ایشالا خودتم قبول بشی ده تومنو به جیب بزنید 😜

پاسخ:
واااای خدا ازت بشنوه خواهر. نه بابا پنج تومن کجا بود:(
دلم خواست که!
اینجاست که میگن پشت سر هر مستر موفقی یه میسیز موفق هست!
پاسخ:
خوبه اینطوری حساب بشه.^_^
الحمدلله...چقدر خوشحال شدم

آخ که چقدر این پشتکار و آهستگی و پیوستگی رمزه موفقیته و ما هی از دستش میدیم...

و دعا می کنم این زوج نه فقط در چند روز دنیا که تا ابد برازنده ی هم باقی بمونند و با هم رشد کنند ان شاءالله
پاسخ:
خیلی ممنونم. ان شالله عاقبت همه مون ختم به خیر بشه.
بسلامتی و مبارکی انشاءالله
خیلی هم عالی
پاسخ:
سلامت باشی. ممنونم. البته هنوز نتیجه ش معلوم نیست.
ان شالله با دعای دوستان به نتیجه دلخواه برسیم.
یار در خانه و ما در پرتغال می گردیم*_*
پاسخ:
هههه ههه هووو هههااا :))
والا :))