ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دست از طلب مدار و منتظر بمان!

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۹ ب.ظ

وارد سایت ایران داک شدم که یک کلید واژه پژوهشی رو سرچ کنم،

کلید واژه رو ثبت میکنم و گزینه ی جستجو رو میزنم،

پنجرک* انتظار رو صفحه باز میشه و به جای اینکه مثل هممممه ی سایت ها نوشته باشه: "لطفا منتظر بمانید!"

دیدم در اوج خلاقیت یه چیزی نوشته که باعث شد لبخندم کش بیاد :)

ببینید اینجا


ینی واااقعا خلاقیت و هنرشون رو تحسین کردم ^_^

یه چیزی نوشته که اصلا باعث میشه آدم منتظر موندن رو نشونه ی فرهیختگی بدونه :)))

*پنجرک: پنجره ی کوچک. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۰)

تیتر زنی تون خیلی داره خوب میشه ها!

پاسخ:
واقعا؟ متشکرم ^_^
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۵ آقای مُرَّدَد
یعنی کلمه داک رو معنی میکردید بهتر نبود تا پنجرک رو یادمون بدی:))
ولی آره واقعا.. یه دوست فرهیخته دارم "بِه از شما نباشن البته" هر بار که میریم پشت خطش و منشیِ تلفنیش، شگفت زده میشیم. هر بار یک مصرع یا بیت از یکی از بزرگان شعر و ادب، چون حافظو مولانا و هاتف اصفهانی و غیره، میشنویم.
مثلا:(البت با کمی دست‌کاری)
رفته‌ام بیرون من از کاشانه‌ی خود غم مخور 
تا مگر بینم رخ جانانه‌ی خود غم مخور 
بشنوی پاسخ ز حافظ گر که بگذاری پیام 
زان زمان کو باز گردم خانه‌ی خود غم مخور 
پاسخ:
آخه پنجرک من درآوردی بود :دی
ایران داک که مشهوره که. :))

قشنگه ولی برای کسی خوبه که فقط دوستانش باهاش تماس میگیرن :)
چه با نمک 
من چرا ندیده بودم اینو !
۵ ماهه خواب و خوراکم ایران داک و پاب مد و گوگل اسکولاره 😂😂😂
پاسخ:
شاید جدیده یا از قابلیت های گوشی منه😁
۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۵ آقای مُرَّدَد
آهان همین ایران داکِ خودمون؟ {مثلا}
پاسخ:
آره دقیقا همون :)
برید دعا کنید مصرع دومشو ننوشته!!!!!:

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
پاسخ:
:))
استقامت در این حد که ممکنه پای انتظار برای بالا اومدنِ سایت بمیری! :))
خوبه که قسمت دوم از مصرع دوم فقط ذهنتونو درگیر کرده:)

بیت بعدی:
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر...کز آتش درونم دود از کفن برآید

من جای ایران داک بودم همشو مینوشتم آهنگ اصفهانی رو میذاشتم روش!
پاسخ:
قسمت اولش که بالا اومدنِ سایته دیگه! :/

اینم میشد :)
خیلی خوشم میاد از این ابتکارات باحال
پاسخ:
آره واقعا ^_^
جالب بود
پاسخ:
اره :)
۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۸:۲۶ ملکه بانو
چه قشنگ!!
پاسخ:
آره خیلی. ^_^
۰۷ تیر ۹۷ ، ۰۶:۲۶ مامان محمدمهدی
جالب بود
باید بقیه سعر رو هم میزاشتن:)
پاسخ:
آرهههه کامنت اقای احسان هم همین بود :دی