ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

گفته بودی که دگر خانه پریشان نکنی!

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۷ ب.ظ

دو روزه افتادم به جون خونه و دارم خونه تکونی میکنم.

و فقط باید بگم آه و فغان از اتاق بچه ها!

که قشششششنگ منو از پا درآورده. :(((



+امروز اسباب بازیهاشونو گذاشتم تو به کمد و درشو با قفل دوچرخه قفل کردم! :/

+عیدتون حسابی مبارک :)

+عنوان اصلی: گفته بودی که دگر زلف پریشان نکنی/ ماه را روز و شب چارده حیران نکنی.. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

روز اول چله تون رو خداقوت میگم.
پاسخ:
باید اصلا چله ی خونه تکونی رو شروع میکردم!
سلام
وای چه تفاهمی منم از امروز شروع کردم اما من هنوز به اتاق بچه ها نرسیدم وای اصلا نگاه به اتاقشون می کنم پشیمون میشم از رفتن به سمتش...
من هر چند ماه یه بار یه سری از اسباب بازیای بچه ها رو میدم میره اما نمیدونم چرا اینقدر خورده ریز همش تو این اتاق هست....
خدا بهت صبر بده خواهر
پاسخ:
سلام. آره نمیدونم چرا اسباب بازی جماعت اینقدر خرده ریزه داره و ریخت و پاشه؟
باور نمیکنی نا ندارم حتی تایپ کنم! :))
همچنین. :))

راستی حرم رفتی سلام ما رو برسون ^_^
قفل دوچرخه ! :)
خسته نباشید میگم و میلاد باسعادت تبریک
پاسخ:
بعله :))
ممنونم.
چشم حتما
پاسخ:
قربونت :)
خستههههههه نبااااشی 
:)) قفل دوچرخه ؟؟؟؟؟ 
پاسخ:
سلامت باشی.
بعله هم :)))
آخه دستگیره ی درش مثل در کابینت بود قفل و زنجیر لازم داشت، کلید نمیخوره :))
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۳۱ پریسا سادات ..
:))))
ای بابا
پاسخ:
:دی
آخی....گناه دارن که ...
پاسخ:
اونا یا من؟ :دی
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۶ مامان محمدمهدی
میگما بنظرم خیلی خونه تکونی میکنی؟
نمیخواد خودتو خیلی خسته کنی مادر:)
پاسخ:
راستش عازم سفرم باید یه دور خونه رو بتکونم! برام مهمه وقتی برمیگردم آرامش در خونه جاری باشه ^_^
و اینکه من برعکسِ بقیه آدمام! :/ و شلوغی سوراخ سمبه های خونه اساسی رو اعصابمه. اگر ظاهر خونه شلوغ باشه تحمل میکنم و غمم نیست اما شلوغی بواطن خونه رو اعصابمه! و اسباب بازییییییی... آخ از اسباب بازی که نود و نه درصد شلوغی ظاهر و باطن و پستوهای خونه از اسباب بازیاست! :/
باورم نمیشه اینقدر خسته م کرده!
:)
پاسخ:
:)
حسابی خسته نباشید :)
پاسخ:
راستش حسابی تر از این حسابی خسته ام! :(