ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اطلاعیه خیلی مهم.

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ق.ظ

سلام دوستان.

و اما بعد...

به من خبر رسیده است که دکتر مریم جانمون یا همون دلژین عزیزمون وبش رو حذف کرده.

بدانید و آگاه باشید که آدرس وبِ سابق ایشون توسط شخص دیگری مصادره شده و کسی که هم اکنون مدیریت اون آدرس رو بر عهده داره دکتر مریم جان نیست.

در نتیجه به هوای اینکه مدیریت اون پیج با دلژین جان هست، براش پیام نذارین.

و چه خوب است اگر که به همدیگر اطلاع دهید.

:)


+ما هنوز در سفریما! ^_^


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۰ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۲ تسنیم ‌‌
همچنان خوش بگذره ها :)
پاسخ:
اوکیا! :)
سلام سفر خوش بگذره
استفاده کنیدا :)
پاسخ:
ممنونم.
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۲:۴۸ 💟عکس کده💟
:)
پاسخ:
:)
مرسی لوسی جان که اطلاع رسانی کردی 
سففرتون بی خطر 
پاسخ:
قربون تو :*
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۲ صـــا لــحـــه
مصادره یعنی هک؟
پاسخ:
نه. دلژین وبش رو حذف کرده و حالا یه نفر دیگه اون آدرس رو برای خودش برداشته. و چون فاصله زمانی بین این دو اتفاق کم بود ممکنه بعضیا فکر کنن هنوز دلژین صاحب اون پیجه. که نیست.
۰۳ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۲ یکی از خواننده های دلژین
سلام لوسی میِ عزیز.
میتونم بپرسم دلژین خانوم چرا وبشون رو حذف کردن؟ من یه مدت طولانی ایشون رو میخوندم ولی یه مدت چون سفر بودم به وبلاگشون سر نزدم. الان که آدرس رو تایپ کردم متوجه شدم وبلاگشون رو بستن.از این بابت واقعا ناراحت شدم.
دیگه برنمیگردن؟؟؟
پاسخ:
سلام. دلیلشون شخصی بوده و عنوان نکردن و متاسفانه گفتن که دیگه برنمیگردن.
البته تک و توک دیدم که تو وب دوستان کامنت میذارن ولی خب دیگه وب ندارن و گفتن که دیگه وب نمیزنن.
ما هم خیلی ناراحت شدیم :(