ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

کاتیون لوسی می!

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ب.ظ

تو عروسیِ اول، یکی از آشنایان اومد و به مامانم گفت:

"چقدر این دخترتون انرژی مثبته!

یه بار ندیدم خنده رو لبهاش نباشه، در سخت ترین احوالات داره لبخند میزنه.

دوست داشتم همسایه ش باشم" :دی

به خانمه میگم "این چیزا رو مامانم میدونه، برای مستر باید بگین" :))

به مامانم میگه: "نگاه کن! همیشه یه چیزی برای گفتن و خندیدن و انرژی دادن داره" :))



برای عروسی دوم که عروسیِ پسرخاله جانم بود دسته جمعی با خاله ها و دخترخاله ها رفتیم آرایشگاه،

هشت نفر آدم از ساعت سه رفتیم تا برای ساعت هشت آماده باشیم، هرکی آماده می شد می رفت،

 و من به صورت نیمه خودخواسته نفر آخر شدم و ساعت نه و نیم رفتم! :/

و از اونجایی که بنده به اجرای هفت قلم آرایش برای رفتن به عروسی اعتقادی ندارم(مخصوصا با هزینه ی گزافی که میگیرن!) بهش گفتم فقط موهامو ببنده.

وقتی موهامو سشوار می کشید گفت: "خانم چقدر شما خوش اخلاق و شادی،

حالا که این همه انرژی مثبت بودی میک آپ رایگان برات انجام میدم" :))

و این شد که بنده سود کلانی به جیب زدم :))

به مامانم میگم اصلا باید جمع کنم بیام قم زندگی کنم، دیگه مشهدی ها انرژی های مثبت منو نمیگیرن، قمی ها تو درک فضائل، خیلی دلشون زلال تره. :))



+حالا چپ میرم راست میام مستر میگه خانم آخه چقددددر تو خوش اخلاق و انرژی مثبتی :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۸)

زکات میک آپ رایگانتون رو با دادن آدرس آرایشگر بدین🙃
پاسخ:
بلد نیستم آدرسو! :(
خیلی هم خوب :)
پاسخ:
:دی
خلاقیت عنوان :))
پاسخ:
:دی
آقای مستر قدر بدونید :))
پاسخ:
:))
خب البته مستر چنین تصوری نسبت به من نداره چون از ماهیت اصلی وجودم باخبره :))
واااای 
بیام قم همه اش خوش اخلاق باشم بلکه رایگان موهام رو مش کنن 😂
پاسخ:
آرهههه اینا خیلی پایه ان :)
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۳۲ زهرا سادات

منم نظرم همیییینه

خیلی انریی مثبتی دختر ....

و منم ارزومه اینجوری باشم همیشه

پاسخ:
:))
ممنون عزیزم خیلی لطف داری. ولی خب قطعا من پیش بقیه خویشتندارم :))
شما خیلی بهتر از من هستی ان شالله.
۰۱ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۲ مامان محمدمهدی
من یبار تجربه آرایشگاه در قم رو دارم سالها پیش
دقیقا دو برابر قیمت تهران بود
انرژی مثبتت رو عشق است:)
پاسخ:
واقعا؟ یعنی حداقل دو برابر سود کردم؟ :))
قربون تو :*
واااااااای قمم اومدی نمیخای بیای منو ببینی؟؟!!!
بذار بیام مشههههههههههد:((

بابا انرژی مثبت:)

پاسخ:
:))
عزیزم ممنون و عذرخواهم ولی قم نبودی که!