ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

الگو و ملاک ارزیابی نهادها و اشخاص

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ق.ظ

گناه دارم بخوام بنویسمش.

خودتون بخونین!

:)

اینجا


+نامه های بلوغ. عین صاد.

+این الگو می تونه راهگشای خیلی از سوء نظرهای ما باشه و به موضع گیریهای ما جهت درستی بده.

+به نظرم جای بحث هم داره! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
لوسی می

نظرات  (۵)

سنت‌ها و حدود رو من کلا متوجه نشدم منظورش چیه. شما می‌دونی؟
پاسخ:
برداشتِ من حدود شرع و سنت بود.
عمل رو با حدود شریعت و سنت میشه بررسی کرد.
البته در این حد متوجه شدم که حدود شرع و سنت رو میگه. :)
+ احیاناً تقصیر از خودمه که هنوز این دو رو خوب نمی‌شناسم. 
پاسخ:
متوجه سوالتون نمیشم. میخواین حد شرع و سنت رو توضیح بدم؟
۰۵ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۶ صـــا لــحـــه
چقدر جالب بود :)
پاسخ:
بله ^_^
راستش الان خودمم نمی‌دونم چی رو دقیقا پرسیدم. معذرت :)
پاسخ:
:دی
اختیار دارین. هروقت هرچی خواستین بپرسین نیاز به عذرخواهی نیست. :)
سلام علیکم
یادآوری عالی بود. سپاس.
خدا خیرتان دهد!
پاسخ:
سلام. خواهش میکنم. :)