ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

ماه شب چهارده.

جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ

سه سال از معجزه گون ترین سحرگاهِ چهاردهم ذی القعده ی زندگیمون گذشته.*

و من هنوز در مستیِ خویش سرگردانم، و مملو از هجوم احساساتِ متناقض.

نمیدونم چطور میتونم شکرت رو به جا بیارم

و چطور میتونم دِینم رو نسبت به رحمتی که بر من جاری کردی ادا کنم،

آیا ممکنه که تو باز هم به منِ سراپا تقصیر لطف کنی و این حداقلها رو از من بپذیری؟




+ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده.

*تولد گل پسرِ شیرینمممم :)


+خسوف رو تماشا کنید و نماز آیات بخونید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۵
لوسی می

نظرات  (۲۱)

۰۶ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۱ بابای نرگس
مبارکه
چشیدن طعم شیرین مادر شدن...
پاسخ:
ممنونم. خیلی.
مبارکا باشه :)
ماه یه جورای سرخ شده بود.
پاسخ:
ممنون. بله طولانی ترین خسوف قرن بود ^_^
الهی الهی ^_^
تولدش مبارک :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزم. :)
اخععععی 
تفلدش مباااااارک 
پاسخ:
ممنوووونم ^_^
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۹ پلڪــــ شیشـہ اے
مبارک باشه.
عاقبت بخیری نصیب وروزیش
پاسخ:
قربون شما ممنون از دعای خوبت.
عزیییییزم
تولد گل پسر دوست داشتنی مون خیلییییی مبارک باشه:*
پاسخ:
ممنون عزیزمممم. سه سال گذشت دلا. باورم نمیشه!

تبریک میگم تولدشو
پاسخ:
خیلی ممنونم.
الهی همگی عاقبت به خیر بشید
پاسخ:
خیلی ممنونم. شما هم همینطور ^_^
۰۶ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۴۹ آقای مُرَّدَد
سلام تبریکُ از من هم پذیراباشید
پاسخ:
سلام. لطف دارین. ممنونم.
مبارک باشه :)) 
پاسخ:
سلامت باشین. :)
سلام 
تبریک بهتون میگم🌹

پاسخ:
ممنون عزیزم ^_^
ببخشید چزا معجزه؟؟
البته تولدش مبارک
پاسخ:
تولد هر بچه ای فی نفسه یک معجزه ست. هرچند که شرایط تولد گل پسر هم قدری سخت بود که به لطف خدا حل شد.
خیلی ممنونم.
مصادف با تولد دخترک من :)
پاسخ:
تولد شمسی؟
آخی عزیزم تولدش مبارک :)
نه همون قمری تقریبا
هر دو ذی القعده بودن دیگه
دخترک من  نه یا ده روز بزرگتره :)
پاسخ:
آرهههه این اختلافشون رو یادم بود. چون گفتی "مصادف" فکر کردم تولد شمسیِ اون یکی گل دختر مرداده و امسال با ۱۴ ذی القعده مصادف شده.
عزیزززززم، تولدش مبارک
پاسخ:
ممنون گله ^_^
تولدش مبارک.
دقیقا نه روز از پسرمن بزرگتره گل پسرتون.
ان شاالله همه بچه ها سالم وصالح و عاقبت بخیر باشن.
پاسخ:
واقعا؟ یعنی گل پسر شما متولد ۱۶ شهریور ۹۴ هست؟ ^_^
تولد ایشون هم مبارک :)
نه آقا، اشتباه شده 😊
حواسم نبود شما تولد قمریش رو درنظرگرفتین،بعدمن مقایسه ش کردم با تولدشمسی پسرم که ۱۵ مرداده.😂
حالا به هرحال ان شاالله که همه مون عاقبت بخیر باشیم.
پاسخ:
اشکالی نداره اگه متولد ۹۴ هستن حالا پسر شما ۲۰ روز بزرگتر از پسر منه :)
ان شالله.
آره،۹۴ئه.
همون موقع که پسرک دنیااومده بود، یادمه که با پسرم زیاد تفاوت سن نداشتن، ولی یادم نبود کدومشون کوچکتر یا بزرگتر بود.«منظور؛ من تقریبا از بدو تولد وبلاگ تون، خواننده تقریبا خاموشش‌ بودم.😊
پاسخ:
تولد وبلاگ اصلیم ۹۲ بوده. ولی از ۹۴ تو بیان می نویسم.
عجب پس شما این پست آخرمو کامل درک میکنی از زندگی من ^_^
خب چرا خاموش بودی دوست جان؟
اوایل همچین نیمه روشن بودم، یعنی اتصالی داشتم😀
 ولی کم کم سوختم، 😁. فرصتم برای اینترنت کم شد، گاهی اوقاتم بالکل اینترنت نداشتم.یه مدتم اصلا داشتم پوست میانداختم، یعنی کاملا ورق زندگیم برگشت. البته وقتی اومدم همه پست های جاموندم رو تو چندتا وبلاگی که دنبال میکردم، خوندم. برا همین دیگه کم کم خاموش شدم چون از نویسنده عقب بودم.
پاسخ:
عزیزم 😊
خب از حالا روشن باشین😎
عزیزم!! تولدش مبارک
چقدر زود سه ساله شدن 
پاسخ:
خیلی خیلی. قافله ی عمری که عجب می گذرد...
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ مامان محمدمهدی
تولدش مبارکا:*
پاسخ:
قربون شما :*