ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

معجزات مشهوده.

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ

و من دوباره خاله شدم ^_^



+حضور گرمش مبارکِ زمین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
لوسی می

نظرات  (۲۵)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۹ محمدحسین کتابی
سلام و خسته نباشید ، وبلاگ خیلی خوبی دارید ، آیا میشه تبادل لینک کنیم و هم دیگرو دنبال کنیم؟
پاسخ:
سلام. راستش اهل تبادل لینک نیستم. به وبتون سر میزنم خوشم بیاد دنبال میکنم. شما هم لطفا فقط در صورتی که محتوای وبم رو دوست داشتید دنبالش کنید.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۰ محمدحسین کتابی
درضمن توی ایتا یه گروه داریم خوشحال میشم شما هم بیایید.
http://eitaa.com/joinchat/1236729869Gbf4b79659e
پاسخ:
ممنون ولی من ایتا ندارم.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۵ محمدحسین کتابی
محتوای وب تون خوبه ، متشکرم و من شما رو دنبال کردم لطفا دنبال کنید بنده رو
یا علی مدد.

پاسخ:
اگر من هم از محتوای وب شما خوشم اومد چشم‌.
مبارکتون مبارکتون ^_^
پاسخ:
مرسی مرسی ^_^
قدم نو رسیده مبارک
پاسخ:
خیلی ممنونم.
۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۹ پیـــچـ ـک
:)
من خاله نیستم هنوز.
سلام
پاسخ:
سلام.
منم عمه نیستم هنوز ^_^
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۳ بـانـوی بـرفـی
مبارکه عزیزم😍😍
حس مبهمی هست هنوز تجربه نکردم
پاسخ:
ممنون گله ^_^
آره حس خاصیه ان شالله به زودی تجربه کنی:)
من دوست دارم عمه شدنو تجربه کنم. ^_^
عمه هستی؟
به دنیا اومده یا در شرفه؟:)
مبارک باشه قدم نوه چهارم خانواده:))
پاسخ:
در همون لحظات به دنیا اومد. ^_^
ممنون عزیزم.
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۲۵ بنتُ الهدی
جان جان :)
مبارکه :)
من که از نعمت خاله شدن محروم میباشم.
پاسخ:
آخی!
ان شالله عمه که میشی ^_^
منم هنوز عمه نشدم.
ممنون گله.
بح بح  به سلامتی 
مبارک باشه ... تبریک میگم ^_^
پاسخ:
قربونت. ممنون.
مبارکا باشه
عاقبت به خیر بشه الهی
پاسخ:
ممنون عزیزم. ان شالله.
خاله شدن مبارک :)
پاسخ:
ممنون گله ^_^
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۶:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:) عرض تبریک. فرشته های خوشبوی الهی
پاسخ:
ممنون گله ^_^
وای وای 😍😍😍😍 مبارکهههه 
اخ اخ دلم بوی بچه نوزاد خواست 
از طرف من یواشکی یه گوشه بغلش کن تف تفیش کن گازش بگیر :))
پاسخ:
:)))
خب تف تفیش کنم که دیگه بدم میاد گازش بگیرم :))
ولی سعی میکنم در دو عملیات مجزا چنین کنم :))
اگوری پگوری ^_^
پاسخ:
^_^
ندیدمش هنوز! :(
وااااااااااااااااای چه عالی
قدمش پر خیر و برکت براتون الهی
یه هویی دلم خواست:دی خصوصا که بعیده دیگه تجربه اش کنم
پاسخ:
قربونت. ممنونم.
آخی:)
حالا خدا رو چه دیدی شاید یه فرجی شد ؛)
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۵۶ بـانـوی بـرفـی
نه لوسی جون من اصلا برادر ندارم😐
پاسخ:
آخی عزیزم :)
پس ان شالله به وقتش خاله شدنو تجربه کنی. ^_^
فقط جوابت به پیچک خخخ
+دعواتون میشه حالا :)
پاسخ:
:/
چرا دعوامون بشه؟
ایشون احتمالا تو آرزوی خاله شدنه منم تو آرزوی عمه شدن. منظورم این بود :)
تبریک میگم قدم و مقدمش رو :)

+ منظورت این نبود :|باید دعواتون بشه
پاسخ:
متشکرم.
+باشه، سعی خودمونو میکنیم!
:))
۰۹ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۱ آقای مُرَّدَد
اون بدبخت گفته بود فلان تعداد نوزاد و بعد مامان بزرگ دوستم گفته بود دروغ میگن پدرسگا رو یادته؟ انگار راست گفته بودن پدر صلواتیا.:)) سرمو هر طرف میچرخونم یه فندوقی نخودی چیزی متولد شده:D قدمش مبارک برای مامان و باباشو خالش
پاسخ:
بله یادمه :))
ممنونم.
مبارکا باشه ان شاالله. ان شاالله سالم و صالح وعاقبت به خیر باشه.
من فک کنم ۵-۶ساله که بودم عمه شدم. یعنی از وقتی یادم میاد عمه ام.😂
ولی تازه دوساله خاله شدم.
باهم قابل مقایسه نیستن،ولی جفتش خیلی خوبه. من عاااااااشق برادرزاده هاو خواهرزادمم.
پاسخ:
عجب ^_^
خواهرزاده ی اولم با پسرک تقریبا همسنه. برای همین من فرصت خوش گذروندن باهاشو نداشتم. اشباع بودم از بچه!
حالا این یکی تو موقعیت فراغ خاطرم به دنیا اومده قدری خاص تر شده ^_^
و نمیتونم کتمان کنم که منتظر ازدواج برادرم و دیدن بچه هاش هستم :)

ممنونم.
خدا حفظتون کنه برای هم.
منم با برادرزاده های بزرگم که هم نسل محسوب میشیم ازبچگی رفیق وهمبازی بودیم، اونایی که تو سالهای دانشگاه و دبیرستان و عنفوان جوانیم دنیااومدن که عین بچه ی خودمن چون تادوسه سالگی خونه ما بزرگ میشدن،چون ماماناشون شاغل بودن، اونایی که بعد ازدواج وبچه داریم دنیااومدن تاااازه شدم عمه معمولی!چون همه اذعان دارن پسر من ازهمه شون انرژی گیر تر و شیطون تر بود.
حالا بچه خواهرم که اصن بچه خودمه، از بس منو دوس داره، نمیتونم عاشقش نباشم.
پاسخ:
عجب ^_^
خدا حفظتون کنه برای هم.
به به تبریکات فراوان
پاسخ:
ممنون عزیزم.
۱۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۴ مامان محمدمهدی
به به مبارک باشه
خاله شدن خیلی خوبه مخصوصا فکر کنم اگه خواهرزاده دختر باشه که من هنوز امتحانش نکردم
پاسخ:
ممنون گله. ^_^
یعنی خواهرزاده داری و پسرن؟
خواهرزاده های من دخترن :دی