ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

غم یار

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

از سری موسیقی هایی که با روح و روانم بازی میکنه..

مخصوصاً این روزهاااا...

اگه دوست دارین اینجا بشنوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۹
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۹ مرداد ۹۷ ، ۲۰:۱۱ پریسا سادات ..
ممنون:)
پاسخ:
شما هم دوستش دارین؟ :)
عالی ...
دلژین عاشق موسیقی های سنتیه 
هدفون گذاشتم تو گوشم و حین تمیز کاری خونه لذت بردم ازش 😍
پاسخ:
آرهههه خیلی قشنگهههه ^_^
عاشق متن و موسیقی و صدا و هَمَشَم :)
دلژین خوش سلیقه^_^
ایشالا مبارکش باد :دی
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۰۹ پیـــچـ ـک
سلام
خوشم اومد...
پاسخ:
سلام. خیلی زیباست ^_^
سلام غم هایتان باکلاس باد ...
پاسخ:
سلام. شنیدین؟
بله شنیدمش

پاسخ:
:)
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۷:۰۰ همطاف یلنیـــز
سلام سلام
یادش بخیر...دودهه قبل واندی بیشتر! برای هدیه یکی از دوستان رفتم برایش کاست مختاباد بخرم
وارد مغازه شدم  و بی مقدمه گفتم
تاکی به تمنای وصال تو یگانه / اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه. رو دارید؟ (اسم ترانه رو نمی دونستم خوو :))
پاسخ:
سلام. تمنای وصال بود اسم اون. و با این یکی تو یک آلبومه. همون آلبوم تمنای وصال.
واقعا اینقدر قدیمیه؟ بیست و چند سال پیش؟!