ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

پاسخ به سبک دولت!

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ق.ظ

الحمدلله هرچی نداریم لااقل رئیس جمهورهای باحالی داریم :/



+خوش انصاف یه سوال رو جواب میدادی لااقل! :/

+خوشم میاد از نماینده ها که حاضر نیستن با اسمشون رای بدن! هعی! :/

+آپ دیت: نماینده ها فقط در مورد چرایی استمرار تحریم های بانکی قانع شدند و پاسخ دولت به سایر سوالات قانع کننده نبود ^_^

لوسی می! خبرنگار اعزامیِ بیان، مجلس شورای اسلامی! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
لوسی می

نظرات  (۱۵)

خدایی به نصفشون میگفتی خلاصه ی خرفای روحانیو بگو,نمیتونستن
کل کاری که بلدند,داد و داد
فقط بلدند داد بزنند→_→
پاسخ:
البته چیزی هم نگفت که بخوان نصفشو بگن! :دی
آره خدایی خیلی شلوغ کارن مجلسیها.
من واقعا اعصاب دیدنشو نداشتم!

پاسخ:
ولی من با قدرت دیدم :)
باز همون حرفهای "بیاین متحد باشیم" و "مهربون باشیم" و اینا بود. چیزی از دست ندادی :))
ادم باید بی خیال باشه این روزها...
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۲۷ آقای مُرَّدَد
اون "دی" خیلی باحال بود. حُکم "رُم" را داشت برای ما. آخرش میگه "رُم" تو گفتی" دی" 
نه . جَنَمِشو داری. خبر نگار شو. دنیای خبر نگاری یکی تو رو کم داشت :)))) دی. رم.  عاشق رییس جمهوری هستم که باعث شادی ما بشه
پاسخ:
هههه ههه! ممنون از حمایتتون :))
 چشم آقای دچار روشن! :)
تازه اون پاسخ هم که قانع شدن اختلاف بین مخالف و موافق خیلی کم بود :)
پاسخ:
 فکر کنم نزدیک ۶۰ درصد رای قناعت(:دی) بود.
مهناز نادی گفته: از آخوند جماعت نباید انتظار پاسخگویی داشت :))))

+ چطوری خبرنگار ؟
پاسخ:
:/

+خسته ام. مجلس امروز خسته م کرد...
اشکال نداره اسنپ بگیرید برگردید محل کار
خسته هم نباشید
پاسخ:
برگشتم! یعنی شبکه رو عوض کردم. ولی دیدن این آدمها روح آدمو خسته میکنه.۰
ببخشید یه لحظه رفته بودم توو نقش سردبیر :|
پاسخ:
طفلک خانمتون!
کی لو سی می رو راه داده تو مجلس شورای اسلامی آخه؟
نکنه خواهر کیت و آقای پتیبل هم اومده بودن؟؟!:)))
مجلس شورای اسلامی جای مهاجران انگلیسی است آیا؟
پاسخ:
جلسه علنی بود خب!
بعد اینکه نفوذی ها همه جا هستن! شک نکنین :دی
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۳:۰۰ مردی بنام شقایق ...
این یکی دیگه واقعا نوبره

حال بهم زن ترین آدم تاریخ میتونه لقب بگیره خدایی

من که خداروشکر غیر از مناظره های انتخابات که ناچار بودم ببینم دیگه ریختشو ندیدم و صداشو نشنیدم
ینی تا ظاهر میشه تو تلویزیون میزنم شبکه پویا باب اسفنجی نیگا میکنم
پاسخ:
منم همینطورم ولی از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون با رئیس دولت قبلی اینجوری تر بودم! :/
حرفای سیاسی میزنید!:)
پاسخ:
بعله. :دی
خانمم چرا؟
پاسخ:
مگه خبرنگار نیستن؟ هی میرین تو مود سردبیری!
جرائتشو دارم به نظرت؟ :)
پاسخ:
به نظرم جراتشو دارین ولی مناعت طبعتون بیشتر از این حرفهاست :)
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۵۶ مردی بنام شقایق ...
خب رییس دولت قبلی هم همین بود دیگه :))))
پاسخ:
:))
این و اون نداره جفتش دولت تدبیر و فلانه!
منظورم آخرین رئیس جمهور پیش از ایشون بود :)
سلام
اعتماد به نفس این بشرو من داشتم الان انیشتین شده بودم صاف صاف نیگا به دوربین میکنه و میگه ما برجامو جز برای اثبات صلح آمیز بودن انرژی هسته ای انجام ندادیم. یکی نبود بگه آب و نفس کشیدن و کدخدا رو عمه من گفت؟ 
این بشر خوب بلده سفسطه بازی کنه باید بهش گفت شما که میگی ما با مجلس خوبیم خب بذا شما رو استیضاح کنه بعد خوبیتو ثابت کن.
جالبه یه عده از طرفداراشم مث خودشن یعنی تا قبل انتخابات همه میگفتن این بشر فرشته نجات ماست و به جز این بیاد، بدبخت میشیم حالا همه شون میگن مگه این سه نفر باهم فرقی هم داشتن؟‌!!! من هیچ من نگاه
پاسخ:
سلام. کلا کنسرو اعتماد به نفسه. همه شون همینطورن البته :/
ما همیشه هیچ! ما همیشه نگاه! :/
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۰ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
:)