ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

قرعه کار به نام من دیوانه زدند!

سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

وقتی برای اولین بار در تاریخ زندگیم باهام تماس میگیرن و بهم خبر میدن که تو قرعه کشی برنده شدممممممم!🤗🤗🤗

هورااااا! 😃😃😃


حالا حدس بزنین چقدر؟!😎😎😎

ده

میلیون

ریال،

تقسیم بر

ده! 🤣😂😂😂

:))))


+البته من و مستر به فال نیک گرفتیم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
لوسی می

نظرات  (۲۳)

۰۶ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۳ اینتِرنال‌ْ آدِر
وضعیتتون نسبت به من که یک عروسک برنده شده بودم واقعا بهتره.
پاسخ:
از کجا عروسک برنده شدین؟ :))
206 آلبالویی نبود....
بازم مبارکه انشاءالله 206 آلبالویی:))
پاسخ:
خدایی حس خیلی خوبی داره شنیدن این خبرها!
مستر میگفت هزار برابر بیشتر از ۲۰۶ گرفته ها ذوق زدی :))
مسابقه تلویزیونی ۱۴۵۷؟ :)) 
پاسخ:
نهههه از قالیشویی :)) قالیچه هامو فرستادم شستن، قیمتش شد ۴۵ تومن. حالا ۱۰۰ تومن برنده شدم.
یعنی ۵۵ تومن به اضافه ی قالیچه های تمیز :))
به خودم که خیلی چسبید :))😂😂
فکر میکنم این ماه فقط من مشتریشون بودم :))
تازه قراره اسممون رو تو روزنامه هم بزنن :))
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۲۸ اینتِرنال‌ْ آدِر
از یه سایت. 
مسیج دادن گفتن یه عروسک برنده شدی. منم گفتم کریستیانو رونالدوش رو بفرست که هدیه ش بدم به برادرم حداقل بزرگوار.
پاسخ:
وای چه جالب :)
براتون فرستادن؟ 
منم کلا تا حالا یه بار تو قرعه‌کشی اسمم دراومده، اون هم تو مراسم نمی‌دونم چی بود تو دانشگاه. فک و فامیل هم بودن. بعد من بره‌ی ناقلا رو برده بودم دستشویی، وقتی برگشتم خواهرم گفت شماره‌ی تو رو خوندن :| بدشانسی در عین شانس! هیجان میجان نداشت اصلا :)

با این صد هزار دلار میخواین چی بخرین؟ :)))
قرعه‌کشی بانک؟
کدوم بانک؟ :)
همون بانکی که لوسی حساب داره آی بله!
گفتم لوسی یاد دلژین افتادم، اون میگفت لوسی ^_^

و آخریش اینکه به فال نیک گرفتیم یعنی چی؟
پاسخ:
ای بابا! هدیه رو دادن آخرش؟ همینش مهمه.
ما یه بار دیگه هم تو کیش یه آبمیوه گیری برنده شدیم و چون تو جهازم نبود بسی کیفور گشتیم :))
ولی این بار با تلفن تماس گرفتن کلی حال داد :)
 صد برابر بیشتر از این آدمهای تلویزیونی ذوق نشون دادم:)))
نهههه قالیچه هامونو دادم شستن، تو قرعه کشیش برنده شدم :))
۴۵ تومن شستنش بود فقط😂😂
انگار الان ۵۵ تومن بهمون دادن با قالیچه های تمیز🤣🤣

از ابن بابت که فتح بابی باشه برای سایر تماسهای مشابه با جوایز گزاف:دی
این پول رو خرج خرید کیک تولد بچه ها خواهیم کرد که روز عید براشون تولد میگیریم ان شالله😉
آرهههه جای دلی خالی 🙄🙄
۰۶ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۵ اینتِرنال‌ْ آدِر
فرستادن. یه سایتی بود به اسم هُجی تویز. 
همونجوری با مسیج آدرس و مشخصات گرفتن و دو روز بعدش رسید دستم و منم دادمش به برادرم.
پاسخ:
چقدر جالب! خیلی! من اگر اونجا هم برنده میشدم کلی ذوق می کردم.
چه برادر مهربانی :)
خدا حفظتون کنه برای هم :)
این ۱۴۵۷ هم صدتومن قرعه‌کشی داره، ترکیدم از بس پیامک فرستادم به اصرار خانواده :))) 
پاسخ:
مسابقه قرآنیه؟
 تا حالا شرکت نکردم.
ان شالله شما هم برنده بشی :)
آره، یه بن پونزده تومنی کتاب بود که باهاش یادم نیست چه کتابی خریدم.

می‌دونین من اگه بودم قضیه به این صورت میشد که اون از اونور با هیجان و جیغ و ویغ می‌گفت که شما برنده شدییییین! و من از اینور با یخ‌ترین لحن ممکن می‌گفتم عه؟ ممنون. حالا باید چیکار کنم؟

اینقد هیجان واسه سنتون خوب نیست! :دی بیشتر مراعات کنین 😆😆😆

من هم امشب یه کیک پختم، خامه‌ای 😍 زشت نشده 😅 دورخیزه واسه تولد بره‌ی ناقلا :)

تولد خوش بگذره :))

پاسخ:
آرهههه آه قلبم و این صوبتا!
فکر کنم اصلا به خاطر همینه که مبالغ کلان برنده نشدم! خدا ملاحظه مونو کرده تا الان 😂😂

چقدر دوست دارم کیک تولد بچه ها رو خودم بپزم، اما دلم نمیاد بس که کیکهای این قنادی پیش خونه مون خوشگل و خوشمزه س. واقعا یه بخش از تولد گرفتن رو به خاطر کیکهای اونجا دوست دارم 😂😉😉
من عاااااشق کیک تولدم (قبلترها یه همچین پستی داشتم 😁) دم شما هم گرم اینقدر پیشرفت داری تو کار کیک 😋🙄🙄
آرههههه! بعضی کیک‌ها رو آدم می‌بینه میخواد غش کنه! بس که تمیییییز و خوشگلن! من که با حسرت نگاهشون می‌کنم!
قنادی رو معرفی کنین ما هم مشتری شیم ;) میگیم لوسی‌می معرفی کرده، تخفیف هم بده 😅😅😅
پاسخ:
آره خدایی. حالا انصافا خودت بپزی که خیلی صفاش بیشتره اما به نظرم به لحاظ قیمت همون کیکهای بیرون بیشتر می صرفن. چون زحمت کیک پختن زیااادهههه.
شیرینی سیب، کیکهاش خوشمزه ست.
شما کجای شهری؟ شنیدی اینو؟
البته قنادیهای معروف که خیلی زیادن.
البته نمیشناسه منو. ولی بگی لوسی می شاید یه چیزایی یادش بیاد و بشناسه 😂😂
خواستی عکس آواتارمم ببر😂🤣
میتونید یه ریع سکه بخرید باهاش:)
مبارکه
شبرینی نمیدین😁
پاسخ:
آره واقعا! جزو مفسدین و محتکرین قرار نگیریم یه وقت :))😂
چرا با کل پول میخوام برای روز عید کیک بخرم 😊
اگه حرم رو محل تلاقی خطوط راستی که از خونه‌هامون می‌گذرن در نظر بگیریم، با خونه‌ی شما زاویه‌ی صد درجه داریم :دی

کیک خیلی زحمت نداره، خیییییلی زحمت داره! :)) و بیرونی‌ها نه تنها از نظر زحمت که از نظر هزینه هم می‌صرفن!

نشنیدم، ولی فک کنم فک کنم یه بار تو اینستاگرام یه خانمه معرفیش کرد، هف هش تا شیرینی رو گذاشته بود تو یه جعبه گفت اینا بیست تومن شده! تا جایی که ذهن فراموشکارم یادشه اسم قنادیش سیب بود! :)))

بگم‌ لوسی‌می، میگه برو بچه جون، بشین خونه‌تون کارتونتو تماشا کن :/
آهان فهمیدم، گفتین اسمتونو تو کدوم روزنامه چاپ می‌کنن؟ :)))
پاسخ:
فکر می کنم شما اون طرف حرم باشین(نمیدونم چرا! حسم اینه!) ما اینطرف! یعنی زاویه ی ۱۸۰ درجه رو هم محتمل می دونم! 
حالا نمیدونی قنادیه کجاست هم دیگه نگرد😉. گذرت افتاد قنادی طباطبایی و خروس قندی و یزدیها و شب یلدا هم کیکهاشون خیلی خوبن.
آرههه میدونم. کیک تولد قبلا درست کردم خودم. اون بخش خامه ش مکافات اصلیشه! یه زمانی چالش زندگیم فرم دادن خامه صبحانه بود. که از بس نشد که دیگه با پنیر ماسکارپونه قاطیش کردم تیرامیسو با کیک درست کردم که عالی شد البته😏😋
کیکها رو با خامه آماده درست میکردم که به دلم نمی نشست!چون باید خامه ش هم مال خودت باشه که حال بده! نشد دیگه! هنوز خامه فرم گرفته ی تپل نتونستم دربیارم. 😑
اگر بلدی یادم بده ^_^ (یه دوره ای پستهام ایناها بود 😎)
باید بپرسم ازشون کی و کدوم روزنامه! بذار برم زنگ بزنم 😊
مام از قالیشویی موبایل بردیم :)) 
پاسخ:
عه! موبایل بهتره که :)
چلا من تا بحال بلنده نشدم؟ 😞

مبارکه : ))

پاسخ:
ان شالله یه جایزه تپل برنده شی. ^_^
خیلی هم خوبه :))) مبارکه :)
پاسخ:
چه جالب که الان تو وبت بودم ^_^
ممنون گله :)
ای وااای از خامه! فک می‌کردم فقط من تو فرم دادن خامه مشکل دارم. دقیقا دیشب داشتم به همین فکر می‌کردم که کاری که میگن انقد آسونه من چرا انقد خنگم توش! واسه منم انقد نشد انقد نشد انقد نشد که خسته شدم :( منم آماده می‌گیرم، ولی باز هم مشکل دارم :/ پس شما از من جلوتری :)
پاسخ:
https://lucy-may.blog.ir/post/1777
https://lucy-may.blog.ir/1395/02/10/post-1997
http://lucy-may.blog.ir/1395/02/11/post-2001

باعث شدی برم پستهاشو پیدا کنم! دوست داشتی ببین.
 تیرامیسو هم عالیه با کیک. امتحان کن. ^_^
البته اگر خیلی خامه دوست هستی(مثل ما) نسبت پنیرشو یه کم کمتر بزن.
آره فرم دهی خامه خیلی سخته. دقیقا منم احساس سه نقطه بودن میکردم چون همه هم میگن خیلی آسونه! :/ ولی به چندتایی که میگفتن آسونه گیر دادم فهمیدم خامه آماده میزنن! بعد به هم زدنِ همون خامه آماده میگن فرم دهی خامه! :/
به به مبارک باشه
پاسخ:
قربون تو. ^_^
سلام.یکی از پست هاتون رو حذف کردید؟
میخواستم بگم اگه نوبت دوم قبول میسدید نمیرفتید سال دیگه محروم میشدید یعنی نمیخواستید سال دیگه شرکت کنید؟
پاسخ:
سلام. بله حذف کردم. نه نوبت دوم اینجوری نیست. فقط روزانه ست که اگر قبول بشی و نری یک یا به نظرم دو سال محروم میشی از کنکور.
۰۷ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۷ مردی بنام شقایق ...
ریچ کیدز که میگن همینه
الان جزو طبقه مرفهین بی درد محسوب میشین با این جایزه!
پاسخ:
۴ درصدی شدیم دیگه :)) 
والا از دیشب هزار نفر زنگ زدن که لیست اموالتونو منتشر کنین! :/

:)))
الان که این رو خوندم یاد قرعه کشی های برنامه دورهمی افتادم.
اونایی که برنده میشدن BMW میبردن.
پاسخ:
بعله! شانس که نداریم ولی من از اونا بیشتر ذوق کردم پای تلفن! :))
عزیزم قانون دکتری تا همین چندسال اخیر که این بوده.چون من یکسال نوبت دوم قبول شدم نرفتم محروم شد سال بعد..قانون دکتری با کارشناسی متفاوته.جدیدا قانون جدید گذاشتن؟ به دفترچه مراجعه کنید.حتی این نکته رو تاکیدی هایلایت نوشته بودن
پاسخ:
حالا سالهای قبل رو که نمیدونم ولی امسال تو دفترچه دیدم روزانه زدن.
تو سایت هم هست. تو بخش نتایج نهایی بزنین هست.
شایدم من دقیق ندیده باشم چون دغدغه م نبوده.
حالا مهم نیست من که نزده بودم اصلا!
استااااد! :)))) عرض تعظیم :))))
چرا بی‌عکس؟ اونی که عکس داشت مزه داد :)
البته منم هیچ‌وقت نه یادم می‌مونه نه حوصله دارم که عکس بگیرم.
پاسخ:
اختیار دارین ما پیش شما لنگ میندازیم:)
آره منم یادم نمی مونه. :(
حالا شما از کیک تولد بره ناقلا عکس بذار حتما. ^_^
شما بگو هزار تومان!
حس خوبی داره
واقعا حس خوبی داره :))
پاسخ:
آرهههه واقعا ^_^
ان شالله قسمت شما :)
۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۰ مامان محمدمهدی
اوه به به چقدرم میچسبه اینجور جایزه ها
من البته تجربه شو نداشتم 
پاسخ:
خییییلی :)
ان شالله یه چند میلیونیش برای شما:)