ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

صرفا جهت ثبت و التماس دعا.

يكشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

در یکی از بزرگترین چالشهای زندگیم قرار گرفتم.

از امروز تا فردا!

میشه برام دعا کنین؟

مثلا دعا کنین تصمیم خوبی بگیرم.

ممنون.^_^

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۵)

سلام :)

الهی بهترین ها رقم بخوره براتون ...
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنونم. :)
۰۱ مهر ۹۷ ، ۲۲:۲۳ دستگاه جوجه کشی خانگی ایران جوجه
عالی بود مرسی ادمین عزیز

https://iranjooje.com
پاسخ:
چی دقیقا عالی بود؟
۰۱ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۷ جناب منزوی
ان شاءالله تصمیم خوب بگیرید، بهترین تصمیم
پاسخ:
ممنونم. تصمیم رو گرفتم و منتظر نتیجه خیر هستم.
خدایا ببین این بنده نیاز به خودت داره
هدایتش کن پس...

خوبه این؟
پاسخ:
بله بله. متشکرم.
۰۲ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۳ پیـــچـ ـک
سلام
ان شاء الله هر اتفاقی افتاد خیر برات پیش بیاد.
پاسخ:
سلام. خیلی ممنونم از دعای خیرت ^_^
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۱:۴۲ تسنیم ‌‌
خدایا به ایشون کمک کن که بهترین تصمیم ممکن رو بگیرن :)
پاسخ:
ممنون. تصمیم رو گرفتم. حالا منتظر نتیجه ی خیر هستم ان شالله :)
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۲:۵۸ تسنیم ‌‌
خدایا مثلا نتیجه‌ش این باشه که برن فرانسه دکترا بخونن :))
پاسخ:
:)))
نه بابا نتیجه ش این نیست. نتیجه معلوم بشه میام میگم ان شالله.
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۸ جناب منزوی
پس ان شاءالله نتیجش خیر و خوشی باشه
پاسخ:
ممنونم. ان شالله.
ان شاءالله تصمیمت به خیر و صلاحت باشه . هر چه هست!

دررابطه با کامنتم توی چند پست قبل همینجور که گفتی منظور من چیزه دیگه ای بود-_- والا نمیدونم بد گفتم  چی شد . من فقط کتاب خوب میخواستم همین -__-
پاسخ:
ممنونم. نگران نباش من معنیِ خوبی برداشت کردم. وسیله ی بیان حق شدی ^_^
باشه معرفی میکنم :)
البته بهتره بگی تو چه موضوع خاصی کتاب خوب میخوای؟ :دی
۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۷:۴۳ مردی بنام شقایق ...
سلام

ان شالله اونی که صلاح و آخر عاقبت بخیری توشه :)
پاسخ:
سلام. خیلی خیلی ممنونم. ان شالله.
مگه میشه دعاتون نکنیم؟! ^_^
پاسخ:
عزیزم ^_^
ممنون :*
۰۲ مهر ۹۷ ، ۲۳:۲۸ ... به دنبال حقیقت ...
الهی تصمیم تون لبخندخدا رو در پی داشته باشه
پاسخ:
آخ آخ آخ! تو این روزهای پر از شک و شبهه به یادتون بودم. :)

خیلی ممنونم. ان شالله.
۰۲ مهر ۹۷ ، ۲۳:۳۸ ... به دنبال حقیقت ...
نیازی هست که اعتراف کنم چه حس عجیب و خوبیه که یه نفر به یادمون باشه؟:) 
فقط شرمندگی داره یه کم که موقع شک ها دیگران به یادت بیفتن...کاش موقع یقین ها این اتفاق بیفته...کاش به بقین برسم...کاش به یقین برسیم
ان شاءالله
پاسخ:
من فهمیدم دقیقا از کجای ماجرا به بعد شک دارم!
قراره برم تحقیق! از همون جا!
حالا شاید یه روزی از اونجا به قبل رو هم بازبینی کردم.
امروز با یک خداناباور یا همون آتئیست صحبت می کردم‌ البته نه در مورد خدا! در مورد تحولات جهان. جای شما خالی :)
قراره برم ببینم دنیا دست کی بوده و ما غافل بودیم؟
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۰۱ ... به دنبال حقیقت ...
چقد جالب...میشه به ما هم بگین؟
دوستان به جای ما...


یه چیزی هم هست نمی دونم دیدین یا نه...دیدین ماها چقدر تو دلمون دست پاچه ایم موقع این حرف زدن ها
هم از این بابت که نکنه سست بشم هم از این بابت که می خوایم به زعم خودمون طرفو بیاریم تو راه با حرفامون!
ولی اونا بعضا چه آرامشی دارن...

به ما هم بگید لطفا جریان مذاکرات رو...
پاسخ:
جریان بحث در مورد نقش قدرتها در تحولات جهان بود. بعد که به اسرائیل و فلسطن رسیدیم دیگه پیامهاش لود نشد نتونستم بخونم کا دایرکتمم خالی کردم ولی نشد.
آره ما دست پاچه تریم انگار چون داریم از عقایدمون دفاع می کنیم و از سست شدن که نه ولی از محکوم شدن به اسلام موروثی یا شستشوی مغزی ابا داریم و اونا آرامش دارن چون دارن حمله می کنن! بعد اینکه ما میخوایم به تک تک سوالات و ایرادها جواب بدیم ولی اونا منتظر نمی مونن که همه شو بشنون پشت سر هم حمله میکنن و ایراد میگیرن و این هم عاملی در دست پاچگیه وگرنه راستش من تعصب خاصی نشون نمیدم مگر اینکه کار به توهین رکیک برسه. فکر میکنم دلیلش اینه. کسی که کلا عقیده ی چالش برانگیزی نداره چرا باید آشفته بحث کنه؟
جوابتون به کامنت آخر"به دنبال حقیقت"نظر منو جلب کرد...
دقیقا همینه،اونا خیلی خونسردانه حمله میکنن و باعث میشن به خودمون شک کنیم...به نظر شما دوستی با یه بی دین و شایدم بی خدا اشکالی داره؟البته بدون بحث در مورد عقاید
آگه راهکاری هم بلدیدکه باعث شه این آدمابیشتر در مورد اعتقادشون فکر کنند بهم بگیدبی زحمت:)))
پاسخ:
دقیقا. آخه آدمی که به چیزی اعتقاد نداره به راحتی همه چیز رو حاشا میکنه و در نتیجه نگرانی هم نداره. اما ما مدام نگرانیم که بهمون بگن متعصب. یا یه چیزی بگن جوابی نداشته باشیم.
من با تفتیش عقاید مخالفم. اگر نمیدونی مسلکش چیه دوستی کن و ایرادی هم نیست و ازش هم نپرس و خوش‌بین باش. اما دوستی و هم‌نشینی با کافر و ملحد به نظرم به لحاظ شرعی محل اشکاله! یعنی اگر میدونی که کافره حکم شرعیش فرق می‌کنه.
ببین باید برای بحث کار بلد باشی. اما من سوال پرسیدن از هدفِ زندگی طرف رو غالبا استفاده می‌کنم. چون زندگی بدون خدا و بدون آخرت خیلی پوچه.
حالا اینکه کسی بگه آخرت هست ولی همه‌ش بهشته و جهنمی وجود نداره خیلی منطقی‌تره تا اینکه کلا جهانی بعد از مرگ متصور نباشه! اون زندگی خیلی پوچه.
اگر میتونی اینجوری و با استفاده از عقاید خودش و تناقضات موجود در عقاید خودش او رو به چالش بکشی بسم الله.