ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

The pot calling the kettle black

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۵ ب.ظ

وقتی وسط دعوا می‌شنوم یه خانمِ نیمه فشنِ نسبتاً بدونِ حجاب،

به یه خانم دیگه تو همون تیپ و پوشش گفت: 

اصلا از تیپ و پوششت معلومه چه‌کاره‌ای!!

 و اون خانم هم در جواب به شدت عصبی میشه و میگه خودت اون کاره‌ای دختره‌ی فلان و بهمان! 

و من نیم ساعته تو بهتِ ناشی از این نوع ناسزاگویی در میان دو نفر با پوشش یکسان هستم!

چرا واقعا؟ :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۳
لوسی می

نظرات  (۲۳)

۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۲۹ پیـــچـ ـک
سلام
حالا منظورش این بود که چه کاره ست؟!

پاسخ:
سلام. 
دیگه معلومه دیگه.
اون خانم هم خیلی بهش برخورد! و گفت خودت اون کاره‌ای!
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۲۹ بابای نرگس
عنوان جالبی بود.
خودتون ساختید این عنوان رو یا واقعا رایجه ؟
پاسخ:
این یک ضرب المثل انگلیسیه و معادل "دیگ به دیگ میگه روت سیاه" خودمونه.
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۳۴ پیـــچـ ـک
جوابشم بچگانه بود. من یاد مو کشیدن دختر بچه ها افتادم.
خخخخخ
موهامو ولللل کنننن...
خودت موهامو ولللل کنننن....
تو اول ول کننننت...
ول کن تا ول کنممممم....
پاسخ:
:))
نه مسئله اینه که اگر این نوع پوشش تو رو یاد کاره‌های نامطلوب میندازه چرا خودت بهش مبتلایی؟
خیلی عجیبه نه؟
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۴۸ پیـــچـ ـک
خواسته شانتاژ راه بندازه دیگه....
اصولا دعوا و ناسزا گویی بر مبنای منطق نیست.
پاسخ:
نه نه این اتفاق نکته‌ی خیلی ظریف و قابل توجهی توش داره.
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۱:۵۸ پیـــچـ ـک
به نظرم اگرم گوینده این حرف رو به اون نکته متوجه کنی، توجیه میکنه.
پاسخ:
آره طبیعتاً یک توجیهی براش داره ولی مسئله اون جاییه که خودش به صورت پیش‌فرض ذهنی، در ضمیرناخودآگاهش چنین تصوری از این پوشش داره.
مطمئن باش به یه محجبه هرگز با این ادبیات این ناسزا رو نمیگه.
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۲۴ پیـــچـ ـک
همین باعث استرس میشه و این استرس رو با یه سری رفتارای تهاجمی فرافکنی میکنه دیگه.
آدم نباید کاری کنه که احساس گناه کنه.
به محجبه هم میگه معلوم نیست اون زیر چادر چه غلطا که نکردی!خخخخخه
مگه بهمون نگفتن؟!
پاسخ:
نه هیچوقت کسی به من نگفته :دی.
دقیقاً همینو میگم که اضافه کردنِ "زیر چادر" دقیقا اینو میرسونه که این پوشش براش حرمت و وجهه و اعتبار داره.
و این ارزشمنده.
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۲:۳۳ پیـــچـ ـک
آره. هرکاری کنیم چادر علامت حیاست!

پاسخ:
فعلا آره.
امیدوارم این نماد، وجهه شو حفظ کنه.
من فکر کنم خودشون با اون نوع پوشش یطور شخصیت خودشون رو نشون میدن !
که حتی به پوشش خودشون اون اعتقادی رو که دارن رو یکی دیگه پیاده میکنن ! 
من با یع خانومی برخورد کوتاهی داشتم ... 
تو تاکسی نشسته بودم 
بعد میگفت چادریا دزدن فلانن 
بعد هی میگفت بلانسبت شما !
خب اینکه چادریا دزدن اصلا میگم درست !
خودش چیکاره بود ؟ لابد دزد بدون حجاب !
دزد چشمای پسرای مردم ، شوهرا
اینکه میگن خانوما بهم رحم ندارن کاملا درسته ! 
اگه خانوما بهم ناسزا و بی احترامی نکنن 
هیچ مردی جرئت اینکه حرف نامربوط بزنرو نداره !
و اینکه میگن زیر چادر کلی غلطا میکنن بار ها به خودِ شخص من گفتن و من حاج و واج نگاه کردم ...
اینکه هر محجبه ای حضرت نیست 
و اینکه هر بی حجابی خراب نیست 
به این باور نرسیدن!
عقده دارن ! 
که با ناسزا گفتن میخوان خودشونو اروم کنن.
حالا نمیدونم چقدر منظور پست شمارو گرفتم که این نظرم بوده.
پاسخ:
اصلا شکی وجود نداره که چادر نشون‌دهنده‌ی علیه السلام بودن کسی نیست و بی چادری که هیچ، حتی بی‌حجابی هم نشونه‌ی خراب بودن کسی نخواهد بود.
ولی برام جالبه که این خانم برای تهمت زدن به کسی که پوشش مشابه خودش داره، از "پوشش" او مایه میذاره! 
میگه با این پوششی که داری معلومه فلان کاره‌ای!
این خیلی برای من عجیبه.
مثلا اینکه یه خانمِ بدون چادر بیاد و به من بگه "همین که چادر سرت کردی نشون میده که امل هستی"، خب این خیلی منطقی‌تره تا اینکه یک چادری این جمله رو به من بگه!

+من هیچوقت فکر نمیکنم اگر خانم‌ها به هم احترام بذارن باعث میشه آقایون هم احترام بذارن!
به نظر من بی احترامی‌های جنسیتی از جانب هر جنسی که باشه نمادی از بی‌شعوریه!
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۸ جناب منزوی
در واقع این جمله ی " دیگه به دیگ میگه روت سیاه " اونجا معنا پیدا میکنه :))
پاسخ:
دقیقا تیترم این بود روم نشد اینو بنویسم.:/
۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۸ جناب منزوی
ولی من روم شد :))
چه اشکالی داشت می نوشتید.
پاسخ:
معادل انگلیسیشو نوشتم دیگه:))
گفتم فضا تلطیف بشه.
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۰:۴۳ صبورا کرمی
والا چی بگه آدم! دقیقا دیگ به دیگ میگه روت سیاهه
پاسخ:
:دی
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۶ مردی بنام شقایق ...
سلام

دعوای خانوما خودش یه کلاس دانشگاهه :)))

جا داره ادم بشینه به اندازه یه ترم نکات یاد بگیره :)))))
پاسخ:
سلام.
از ویژگی‌های دعوای آقایون هم بگین :)
چه بامزه:)
این نشون میده خود بد حجابا هم برای خودشون خط قرمزای ظریفی! دارن که اگه از اون خارج بشه اون کاره! اند. و فقط خودشون متوجه می شن و برای ما تفاوتش محسوس نسیت.
مثلا من از کسانی که به حجاب اعتقادی نداشتن شنیدم که اینکه یه خانم هم زبان آرایش چشم و لب خفن داشته باشه نشان دهنده اون کاره بودنه. یعنی دو نفر خانم با آرایش شدید یکسان اگه یکیشون رنگ رژش کمتر باشه بدون مسئله و اون یکی مسئله داره. البته تبصره ای هم وجود داره و اون اینه که عروس باشه که در اون صورت هم بلامانع است:)
خلاصه یه ایجور چیایی تو خودشون دارن:)
پاسخ:
عجب! چه تحلیل باحالی ارائه کردی :))
اینم حرفیه.:)
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۴:۱۹ سِـــــــد جَــــــواد
خودشون میدونن که چی کاره اند
پاسخ:
:/
۰۴ آبان ۹۷ ، ۱۴:۵۴ مردی بنام شقایق ...
والا دعوای آقایون ویژگی نداره

اگه دعوا واقعی باشه اول چارتا فوش به هم میدن که گرم بشن و بعدش جوری همدیگه رو میزنن که ننه باباهاشون هم نشناسدشون😂😂😂

بعدشم میام جداشون میکنن و دو تا ماچ میکنن و با هم رفیق میشن و تموم

همه اینا تو کمتر از ۲ دقیقه اتفاق می افته

به همین سادگی

اصولا ما مردا ساده ایم😉😊😂😂
پاسخ:
طبق اصول مردونه البته! :)
یه دفعه رفتم توی یه مغازه بعد فروشنده می‌گفت چادریا همه‌شون فقط جانماز آب می‌کشن و فلان بعد چپ‌چپ من رو نگاه می‌کرد :|
پاسخ:
خود فروشنده هم چادری بود؟ :/
اگه متوجه نشدی به پاسخم به چوگویک یه نگاه بنداز.
من چون بی حجاب بودم میدونم منظورشون رو
میزان آرایش و مدلش و رنگش و زبان بدن ملاکه خیلی
پاسخ:
آره بچه‌ها گفتن. ولی خب این چیزی رو عوض نمیکنه.
خدای نکرده من نمیگم اونا این کاره بودن که! مشخصاً هیچ‌کاره‌ای نبودن.
فقط برام عجیبه که چرا با پوشش مشابه، برای ناسزا گویی روی پوشش مانور دادن؟

مثل اینه که من چادری باشم بعد به یه چادری دیگه بگم "از چادری بودنت معلومه که حسابی هفت خطی و الکی جانماز آب میکشی!" :/
این عجیب نیست؟ :/
نه :|
پاسخ:
عجیب بودنِ این ماجرا برای من سرِ اینه که هردو مثل هم بودن!
منظور من اصلا این نیست که خدای نکرده کسی که حجاب کمی داره یه کاره‌ای هست. زبونم لال!
نه عجیب نیست
چون چادری هم چادری داریم تا چادری... 
پاسخ:
چرا عجیبه. 
خیلی عجیبه که من برای ناسزا گویی به وجه تشابه میان خودمون استناد کنم.

متوجه منظورم نشدی.
۰۵ آبان ۹۷ ، ۰۰:۵۲ ... به دنبال حقیقت ...
خب می رفتین جداشون می کردین می گفتین شما که جفت تون اون کاره این
صلوات بفرستین باباجان😊
پاسخ:
:)
البته گیس و گیس‌کشی نبود. پلیس هم بود پیششون :)
نه میفهمم چی میگی
ولی خب اتفاقا هر کس با هر تیپی بهتر میفهمه یکی دیگه با تیپ مشابه چیکاره است و میتونه طعنه بزنه چراش هم همینه که به اون تیپ آگاهی بیشتری داره

نمیدونم چطوری منظورمو برسونم :)) 
پاسخ:
اوهوم. :)
فهمیدم منظورتو. :)
تو چرا اینجایی؟!!!
من منتظر یه پست کربلایی بودم
انشالله هرچی خیره سر راهت قرار بگیره
پاسخ:
کسی باهام نمیاد. تنها که نمیتونم برم :((
ممنونم همچنین:)
سلام عزیزم
واقعا واسه منم عجیب بود.
وای کاش اون لحظه بهش می گفتی بعد چه بلوایی به پا می شد خخخخ 
پاسخ:
سلام. آره واقعا تصور کن:))